2019-09-19, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muffins50
Varför är Pablo så osynlig? Han får knappt tv tid vem kommer in nästa vecka någon som vet?

Han säger väl inte så mycket intressant, antagligen?
Citera
2019-09-19, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Titanicsurvivor
Haha, alltså hon är definitionen på tragisk människa 2019. Härligt rykte hon skapar sig.

Vill bestämt minnas att det var en fyrkant dessutom!

Tycker faktiskt lite synd om henne. Tror hon innerst inne är en snäll söt tjej men behovet av att passa in i detta gäng väger tyvärr tungt för henne.

Jag har inte sett maken till en mer vilsen människa.
Senast redigerad av Adde1234 2019-09-19 kl. 02:04.
Citera
2019-09-19, 02:01
Medlem
levotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Tycker faktiskt lite synd om henne. Tror hon innerst inne är en snäll söt tjej men behovet av att passa in i detta gäng väger tyvärr tungt för henne.

Jag har inte sett på maken till en mer vilsen människa.

Jag håller med! Maken till mer vilsen och lättmanipulerad person har jag aldrig varit med om. Tråkigt att se när hon samtidigt verkar vara en snäll person. Tyvärr gör detta att hon kommer fara väldigt illa, både inne på hotellet och utanför - och har säkert redan gjort i sitt liv, tusen gånger om.
Citera
2019-09-19, 17:09
Medlem
Visst ser det ut som att "i nästa vecka" på senaste avsnittet att Camilla har sex (rider Marcelo) när Nathalie ligger brevid? Och Jeppe nämnde i en intervju att Marcelo hade haft sex med nästan alla tjejer i huset när Nina kommer in samt att en tjej där inne ville bli gravid (Camilla?).

De skulle vara en förklaring till varför hon ser helt förstörd ut i Studio Paradise. Hon trodde hon och Marcelo hade något speciellt sen fick hon se i avsnitten han legat runt och bara lekt med hennes känslor.
Citera
2019-09-19, 18:33
Medlem
Hunden007s avatar
alltså tjejerna i marcelos grupp är helt efterblivna.

för det första så kastar 2 av idioterna sina rosor när de står starkt med sin partner. har Marcelo och Jeppe glömt läxa upp det hur man spelar? Fredrik är orelevant och det blev han när han blev Marcelos bitch.

Camilla är tjejen som skriker våldäkt för inte killar vill ha henne. sen så borde hon låtsas in då det kommer finnas risk att hon kommer göra en arbogamord på någons killes barn för han inte vill ha henne.

Denna säsong är dock jäkligt bra.
Citera
2019-09-19, 18:40
Medlem
Är det något fel på mig? Jag tycker nämligen att Josie och Nathalie är bland de fulaste tjejerna som satt sina fötter på det där hotellet. Har inte sett alla säsonger, men av det jag sett då. Att de omnämnts som de snyggare där inne får mig att tappa det.

Tänkte också på att Paulo såg ut att heila när parceremonin var slut
Citera
2019-09-19, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Visst ser det ut som att "i nästa vecka" på senaste avsnittet att Camilla har sex (rider Marcelo) när Nathalie ligger brevid? Och Jeppe nämnde i en intervju att Marcelo hade haft sex med nästan alla tjejer i huset när Nina kommer in samt att en tjej där inne ville bli gravid (Camilla?).

De skulle vara en förklaring till varför hon ser helt förstörd ut i Studio Paradise. Hon trodde hon och Marcelo hade något speciellt sen fick hon se i avsnitten han legat runt och bara lekt med hennes känslor.

Typiskt Marcelo!
Citera
2019-09-19, 20:18
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz

Fan ja, du har en poäng.
Citera
2019-09-19, 21:36
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Vem som kommer in nästa vecka.

Citera
2019-09-19, 21:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CRFRP
Han säger väl inte så mycket intressant, antagligen?

Nej och när han väl pratar så är det bara om vilken fantastisk tjej Jennifer är.
Citera
2019-09-19, 21:40
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EoeT
Kommer det sändas PH Danmark & PH Norge också nu i höst eller är det bara Sverige?

De danska och norska versionerna kör bara en säsong per år. 2019 års respektive säsong finns på Viaplay.
Citera
2019-09-19, 21:47
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Theo verkar vara den typen av kille som bara kan sjunga en sång och lever på det. Varje fest så drar han fram gitarren och sjunger "Slå mig hårt i ansiktet", - med nöje din jävla smilfink!

Nathalie är stereotypen av en dum blond hora, smal som en pinne, fula fejktuttar och fula fejkfransar som täcker halva ansiktet. Lättmanipulerad och osäker.

Fimpen är tönten som försöker vara i det "coola" gänget, se vad bra det gick för honom. Åk ner och säsonga i Rhodos din fula jävel

Ja, jag är bitter idag.

Haha ja. Nathalies tuttar är alldeles för stora för hennes magra kropp. Ser bara fel ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in