Flashback bygger pepparkakshus!
2019-09-16, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rambo77
Goaldigger, vill du beskriva lite om bilden som du tänkte lägga ut istället för att visa den? Har det hänt nåt sista veckan i "gänget"?

Just det bilden?
Citera
2019-09-16, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canada-Goose
Rebbt.fox lovade alla som skrev en länk men ignorerade mig även fast jag ser att han läst.

Tror han bluffat hela veckan. Han förväntade sig nog att få tag på låten och när det började närma sig slutet på förra veckan så fick han be folk att skicka DM till honom istället och han kunde bara ignorera och låtsat att han skicka ut den.

Alla andra gånger har han bara länkat i bio så varför skulle han helst plötsligt ändra sig, sista dagen av förra veckan?
Citera
2019-09-17, 09:03
Medlem
zoomlanders avatar
GD:

Hade Tim ngt avtal med Volvo om fri bil livet ut tex? efter att han gjort reklamen med dem? Eller hur såg det ut?
Citera
2019-09-17, 09:42
Medlem
sofungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoomlander
GD:

Hade Tim ngt avtal med Volvo om fri bil livet ut tex? efter att han gjort reklamen med dem? Eller hur såg det ut?

Tim hade väl inte körkort?
Citera
2019-09-17, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofung

rätt
Citera
2019-09-17, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sofung

Stämmer. Reklamen spelades in på stänga vägar läste jag någonstans, eftersom Tim inte hade körkort.
Citera
2019-09-17, 17:21
Medlem
zoomlanders avatar
Nu var det ju hur avtalet såg ut. Inte huruvida han hade körkort eller ej. Vilket inte en sponsor kollar upp.
Citera
2019-09-18, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
d kommer

Såg på IG att SE firat sin födelsedag! Verkar inte som det var så många från entouraget med, enbart CF som sjöng, och Lucas, vad jag kunde se!
Citera
2019-09-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skulleway
Såg på IG att SE firat sin födelsedag! Verkar inte som det var så många från entouraget med, enbart CF som sjöng, och Lucas, vad jag kunde se!

Jean och Fricko var också där. Levan också, om jag minns rätt.
Citera
2019-09-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambitchous

Jaha då missade jag dem!
Citera
2019-09-18, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ambitchous

Japp såg oxå att Levan va där. Gänget verkar ju inte så splittrat trots allt. Eller så bjuder de till när nån fyller 30 helt enkelt.
Citera
2019-09-18, 20:32
Medlem
brightliess avatar
Lurkat i den här tråden ett tag nu. Har lagt märke till att många tar goaldiggers inlägg för sanning och undrar varför? Vad har han gett för info som gör att ni tror att han varit nära Avicii?

Att han postat om att musik, böcker eller konserter ska släppas dagar innan tyder knappast på att han varit god vän med Avicii. Det kan varenda tjomme i musikindustrin ha vetat om.

Går man tillbaka till hans första inlägg i den här tråden är det skrivet på okej svenska. Efter ett par inlägg börjar hen skriva som om hen har begränsade kunskaper om språket eller lider av dyslexi. Jag tolkar det som att antingen två personer sköter kontot, eller att personen bakom insett att hen går att spåra om hen använder sig av sitt ”vanliga” skrivspråk och därför börjat skriva medvetet dåligt efter ett tag.

Att personen dessutom ändrar uppfattning om entouraget från positivt till negativt är märkligt. Jag tror att ett motiv till det är att det gav hen mer uppmärksamhet och fler följdfrågor från nyfikna fans i tråden.

Ärligt talat tror jag ni alla blivit ordentligt lurade av en person som går igång på att trolla er. Skulle så inte vara fallet ber jag såklart om ursäkt om jag trampat på några tår med detta inlägg, men med nuvarande ”fakta” i tråden kan man knappt verifiera ett endaste dugg som så kallade ”nära källor” skrivit på snart 1050 inlägg. Snälla tänk på källkritik och tro inte på rena påhitt som dyker upp på nätet.

Ps. En nära vän till Avicii skulle knappast sprida vidare uppgifter om eventuella alkoholmissbruk i hans närhet. Hur schysst är det? Gör en riktig vän så?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in