2019-09-18, 19:17
Medlem
Pungterings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen

1) Alla män gillar lössläppta kvinnor. Ingen man vill leva hela livet med en nunna.

2) Nope. Kvinnor matas med propaganda om hur dåligt det är att ha sex med män, att du kan bli våldtagen, att man inte ska göra saker för män, and so on.

3) Sen är det inte lätt att experimentera sexuellt på ett tryggt sätt. Många tjejer vill inte dra hem ligg från tinder eller från krogen. De vill inte gå hem till okända män heller.

4) På en bordell är det bara att plocka de killar som du vill ha. Som ett smörgåsbord.

1. Nej

2. Nej

3. Absolut. Detta har dock inget med deras möjlighet till fritt val att göra.

4. Nej.
Citera
2019-09-18, 19:18
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja det kan dem. Och det gör dem. Men det ändrar inte faktumet att livet är orättvist och att vi får acceptera vissa saker vi inte kan ändra.

Ja men just detta kan de ju ändra, eller parera kanske man kan säga. Finns väl ingen anledning att göra livet mer orättvist än det behöver vara?
Citera
2019-09-18, 19:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
När jag var 18 fick inte jag chansen att jobba på bordell. Hade definivit gjort det om jag hade kunnat.

Men nu finns det kvinnor som önskar ha sex med män mot betalning. Vad är problemet?

Just nu är det din användare här som är mitt största problem och detta eftersom du lyckas lura i unga killar massa skit här. Jag undrar om du har multipla personligheter. Tror inte ett dugg på dina fantasier om sexklubbar i Tyskland och det ena och det andra.
Jag skulle gissa på en psykiatrisk problematik som antingen ger utslag som troll eller att du helt enkelt har multipla personligheter där du hittar på någon fantasivärld.
Citera
2019-09-18, 19:21
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Jo därför att det finns fattiga människor i denna värld. Människor som kanske inte kan göra någonting annat för att få mat på bordet åt sig själv och sitt barn.
1. Du läste alltså inte vad jag citerade.

2. Om folk prostituerar sig för att de inte kan göra någonting annat för att få mat på bordet åt sig själv och sitt barn, är det inte fruktansvärt elakt att förbjuda dem att göra det?
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Ja men just detta kan de ju ändra, eller parera kanske man kan säga. Finns väl ingen anledning att göra livet mer orättvist än det behöver vara?

Nä köp du och andra sex. Bara ni är ärliga om det sen.
Citera
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ja jag pekade bara ut idiotin som fyller hens inlägg.
Vad tycker du om citatet med söndertrasade fittor? Känns det som en genuin åsikt att ha? Vill du bli framställd på det sättet som man?

Det var ju idiotin i ipsis inlägg som hon påpekade.

Jag vet inte exakt vad som menades med söndertrasade fittor-påståendet.
Citera
2019-09-18, 19:22
Avslutad
Citat:
För att jobbet på bordellen genererar betydligt högre summor än bidraget? En gissning bara...

Hur många sökande? Tillräckligt uppenbarligen. Strippklubbarna i Stockholm t ex har ju ett antal tjejer som jobbar där. Varför går inte de på bidrag istället? De kan ju de om de vill.
Jag pratar inte om att dansa, jag pratar om prostitution.
Citera
Medlem
CelenoIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nej, frågan är hur Af ska kunna förmedla tillräckligt många sökande om de arbetslösa får välja att vara hemma med bidrag istället för att söka jobbet.
Varför skulle de få vara hemma med bidrag om de inte får det idag?
Citera
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CelenoII
1. Du läste alltså inte vad jag citerade.

2. Om folk prostituerar sig för att de inte kan göra någonting annat för att få mat på bordet åt sig själv och sitt barn, är det inte fruktansvärt elakt att förbjuda dem att göra det?

Det kan man absolut tycka att det är. Beror väl på hur man ser på människan.
Bättre vore väl att ge dem denna mat då istället för att passa på att utnyttja dem lite på vägen.
Citera
2019-09-18, 19:25
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungtering
Jo.

Det är helt lagligt att sälja sex.

Men är det lätt för en 18 årig tjej att komma igång? Om du jämför med att gå in på en FKK?

Citat:
Jag uppfattar dig som hyfsat konservativ. Är det rätt?

Och läs nu babbens inlägg ovan. Ser du att det är liberalism & vänsterpropaganda i en härlig fusion å det grövsta? Den är dock väl inlindad.
Men jag tänkte att du avskydde den inställningen till samhället?

Det enda jag säger är att kvinnor ska ha möjlighet att knulla runt om de vill. Och att män ska ha möjlighet att köpa sex om de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Som skulle passa unga pojkar också. Som det är nu är det fler unga killar som säljer sex än unga tjejer, lika bra att få något för det. Dina pojkar kommer nog stortrivas med att suga kuk för att få högre betyg. Pojkars betyg behöver ju faktiskt höjas, bra förslag.

Jag tror att många unga tjejer skulle vara villiga att betala en slant för att få dejta en snygg kille. Det skulle bidra till jämställdheten.

Citat:
Till viss del, inte lika mycket som hos män dock.

Så vi har en massa män som vill ha spontant sex, och en massa kvinnor som inte vill det. Det leder till att kvinnor får sexuella erbjudanden som de inte vill ha, att många kvinnor tvingas ställa upp på oönskat sex i relationer, många kvinnor känner sig lurade till sex, and so on.

Citat:
För familjer ja, män skaffar också barn. Det andra är väl mer eller mindre självklart.

Det här är en mansfråga precis som det finns kvinnofrågor.

Citat:
Jo om man ringer in lite stadig ungkuk till de kvinnliga anställda också.

Du ser inte män som försöker förbjuda manliga strippor, gigolos, massörer, eller sätta kvinnliga sexköpare i fängelse.
Citera
2019-09-18, 19:27
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Nä köp du och andra sex. Bara ni är ärliga om det sen.

Jag är ju det. Skulle gärna haft sex/närhet osv utan att behöva skilja mig från mina pengar men nu går inte det och då får man göra vad man kan.
Citera
2019-09-18, 19:28
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Det var ju idiotin i ipsis inlägg som hon påpekade.

Jag vet inte exakt vad som menades med söndertrasade fittor-påståendet.

Har du svårigheter att läsa mellan raderna? Alltså typ med ordspråk och så?
Om det är så kan det vara anledningen till att du inte ser undertonen i Babbens inlägg. Babben förespråkar precis det samhälle du utgett dig för att avsky, alltså att kvinnor ska vara totalt oberoende av män, att män ska avsky kvinnor och hellre gå till prostituerade, att kvinnor ska resa jorden runt och ha frihet istället för att fastna med en "tråkig Svensson" och leva familjeliv, att kvinnor inte är intresserade av sex (helt osant), att män inte skulle vilja ha en fru och mamma till sina barn som han vill ha sex med o.s.v.
Alltså ett samhälle där familjen är helt bortpriotiterad och där lösaktighet hos både män och kvinnor är ett faktum. Ett samhälle i förfall.

Och ändå säger du här att hon skulle vara den i princip vettiga kvinna på forumet, trots att hon förespråkar allt du avskyr. Jag får liksom inte ihop det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in