Citat:
Ursprungligen postat av
Pungtering
Jo.
Det är helt lagligt att sälja sex.
Men är det lätt för en 18 årig tjej att komma igång? Om du jämför med att gå in på en FKK?
Citat:
Ursprungligen postat av
Moment22x22
Jag uppfattar dig som hyfsat konservativ. Är det rätt?
Och läs nu babbens inlägg ovan. Ser du att det är liberalism & vänsterpropaganda i en härlig fusion å det grövsta? Den är dock väl inlindad.
Men jag tänkte att du avskydde den inställningen till samhället?
Det enda jag säger är att kvinnor ska ha möjlighet att knulla runt om de vill. Och att män ska ha möjlighet att köpa sex om de vill.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Som skulle passa unga pojkar också. Som det är nu är det fler unga killar som säljer sex än unga tjejer, lika bra att få något för det. Dina pojkar kommer nog stortrivas med att suga kuk för att få högre betyg. Pojkars betyg behöver ju faktiskt höjas, bra förslag.
Jag tror att många unga tjejer skulle vara villiga att betala en slant för att få dejta en snygg kille. Det skulle bidra till jämställdheten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Till viss del, inte lika mycket som hos män dock.
Så vi har en massa män som vill ha spontant sex, och en massa kvinnor som inte vill det. Det leder till att kvinnor får sexuella erbjudanden som de inte vill ha, att många kvinnor tvingas ställa upp på oönskat sex i relationer, många kvinnor känner sig lurade till sex, and so on.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
För familjer ja, män skaffar också barn. Det andra är väl mer eller mindre självklart.
Det här är en mansfråga precis som det finns kvinnofrågor.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jo om man ringer in lite stadig ungkuk till de kvinnliga anställda också.
Du ser inte män som försöker förbjuda manliga strippor, gigolos, massörer, eller sätta kvinnliga sexköpare i fängelse.