2019-09-18, 15:52
Medlem
Jag tycker att de som uttrycker sig negativt om Karolin och de som skriver dumheter
kunde visat sin fina sida och låtit bli det just idag när hon begravts.
Citera
2019-09-18, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Hoppas hon inte var svensk ?
är Ribersborg fint, det ligger väl ändå nära vattnet ?

Det är ett överklass område. Och vad fan spelar dd för roll om hon är svensk eller inte? Hon var en Civil Läkare miffo
Citera
2019-09-18, 16:28
Medlem
Diligitiss avatar
Jag hoppas pappan får träffa sitt barn. Någon som vet hur det funkar i detta läget, när barnet har skyddad identitet?
Citera
2019-09-18, 16:54
Medlem
JymdKjams avatar
https://www.dn.se/nyheter/sverige/mo...l-sista-vilan/

Det här vedervärdiga brottet MÅSTE klaras upp!
Senast redigerad av JymdKjam 2019-09-18 kl. 17:17.
Citera
2019-09-18, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diligitis
Jag hoppas pappan får träffa sitt barn. Någon som vet hur det funkar i detta läget, när barnet har skyddad identitet?

Det är inget hinder undantaget om pappan lever kriminellt & bor offentligt så barnet är utsatt för fara.
Citera
2019-09-18, 17:26
Medlem
Ingen som tänkt på att pappan har stor hotbild mot sig?
Citera
2019-09-18, 17:29
Medlem
Var trådens Pedram på begravningen?
Citera
2019-09-18, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Ingen som tänkt på att pappan har stor hotbild mot sig?
Jag vet en som inte tänkte på det...
Citera
2019-09-18, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
Var trådens Pedram på begravningen?

Nej!!
Citera
2019-09-18, 17:55
Medlem
SvartChilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Väl talat. BO har sig själv att skylla till viss del. Kommer ni ihåg Sten Levander? Han en gång att Sveriges snyggaste kvinnor hittar man på Kumlaanstaltens besöksavdelning! Då får man skylla sig själv!!!! Låt denna jävla idiot Karolin Hakim vara motsatsen till förebild istället
Du måste vara fullkomligt dum i huvudet. Jag beklagar att jag inte kan uttrycka mig bättre än så. För du måste bara vara helt dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av Livsmissbrukare
https://www.expressen.se/kvallsposte...vid-brofastet/

Inspirera är inte riktigt rätt ord men det finns definitivt något att lära sig. Hon gjorde nästan alla rätt på alla vis men livet funkar inte så att man kan växla in ett dåligt livsval mot hundra bra. Sedan spelar det ingen roll om uppsåtet inte var något annat än gott och ärligt, det kommer skit ur dåliga val.

Begravningsakten pågår i detta nu och hon har inte förtjänat att ligga där. Men jag tänker inte hymla, speciellt inför mina döttrar, om anledningen till att hon ligger där. Jag vill hellre inspirera dem till informerade och eftertänkta livsval. Kriminella partners har ingen plats där, inte ens om de är så naiva att de tror att de själva avgör om de kan lämna det kriminella bakom sig.
Fostra du dina döttrar till samma dömande högfärdspottor som du. Hon blev tillsammans med en man med ett kriminellt förflutet och det skulle lägga skulden på henne? Jag förstår inte. Berätta lite mer om hur någon som du tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Jag tycker att de som uttrycker sig negativt om Karolin och de som skriver dumheter
kunde visat sin fina sida och låtit bli det just idag när hon begravts.
De har nog inga.

Vi får hoppas att detta mord klaras upp. Det har ju berört så mycket att folk i den kriminella världen hör av sig till polisen med tips.
Citera
2019-09-18, 17:55
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fatsandbuts
Nej!!
Helt säker? Kanske fick gå dit i ensklidhet innan då?
Citera
2019-09-18, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Helt säker? Kanske fick gå dit i ensklidhet innan då?

Helt säker
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in