Citat:
Ursprungligen postat av
Tellusstar
Väl talat. BO har sig själv att skylla till viss del. Kommer ni ihåg Sten Levander? Han en gång att Sveriges snyggaste kvinnor hittar man på Kumlaanstaltens besöksavdelning! Då får man skylla sig själv!!!! Låt denna jävla idiot Karolin Hakim vara motsatsen till förebild istället
Du måste vara fullkomligt dum i huvudet. Jag beklagar att jag inte kan uttrycka mig bättre än så. För du måste bara vara helt dum i huvudet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Livsmissbrukare
https://www.expressen.se/kvallsposte...vid-brofastet/
Inspirera är inte riktigt rätt ord men det finns definitivt något att lära sig. Hon gjorde nästan alla rätt på alla vis men livet funkar inte så att man kan växla in ett dåligt livsval mot hundra bra. Sedan spelar det ingen roll om uppsåtet inte var något annat än gott och ärligt, det kommer skit ur dåliga val.
Begravningsakten pågår i detta nu och hon har inte förtjänat att ligga där. Men jag tänker inte hymla, speciellt inför mina döttrar, om anledningen till att hon ligger där. Jag vill hellre inspirera dem till informerade och eftertänkta livsval. Kriminella partners har ingen plats där, inte ens om de är så naiva att de tror att de själva avgör om de kan lämna det kriminella bakom sig.
Fostra du dina döttrar till samma dömande högfärdspottor som du. Hon blev tillsammans med en man med ett kriminellt förflutet och det skulle lägga skulden på henne? Jag förstår inte. Berätta lite mer om hur någon som du tänker.
Citat:
Ursprungligen postat av
arcenciels
Jag tycker att de som uttrycker sig negativt om Karolin och de som skriver dumheter
kunde visat sin fina sida och låtit bli det just idag när hon begravts.
De har nog inga.
Vi får hoppas att detta mord klaras upp. Det har ju berört så mycket att folk i den kriminella världen hör av sig till polisen med tips.