2019-09-17, 00:02
Medlem
Heauxms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Det är för att de får betalt för att berätta hur vidrigt det var. Det är en teater de slår på. Det är en industri som säljer sex-fantasier till frustrerade feminister.

2) Om de berättade att det var helt okay eller roligt då skulle civila kvinnor säga att "det finns inga lyckliga horor".

Nej, en del är halvt anonyma, har 120 följare på Instagram eller nämn i böcker med fungerade namn. De tjänar förfan inte pengar på det, det är ett urlöjligt uttalande.
Citera
2019-09-17, 00:04
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Jag säger att du har uppenbara svårigheter att separera frågan om du personligen gillar en sak och om andra ska förbjudas att göra det som du personligen inte gillar. Den här tråden handlar endast om det senare men du pratar hela tiden om dina personliga preferenser.

Det är som att diskutera om restauranger ska förbjudas att servera fisk och då hela tiden fokusera på om du tycker om fisk. Detta är inte relevant när frågan om ett fiskförbud debatteras. Det är som det blir en enda stor röra i din hjärna.

Samtliga här utgår från sina egna personliga preferenser vad gäller denn fråga. Så då är det bästa nog att stänga träden.
Citera
2019-09-17, 00:06
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heauxm
Nej, en del är halvt anonyma, har 120 följare på Instagram eller nämn i böcker med fungerade namn. De tjänar förfan inte pengar på det, det är ett urlöjligt uttalande.
Kan vara falsk propaganda?
Citera
2019-09-17, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Samtliga här utgår från sina egna personliga preferenser vad gäller denn fråga. Så då är det bästa nog att stänga träden.

Jaha så nu vill du att andra inte ska få debattera denna fråga heller bara för att du inte klarade av debatten. Det verkar vara ett genomgående tänk hos dig att stoppa andra från att göra saker bara för att du inte vill delta i något.
Citera
2019-09-17, 00:18
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Våldtäkt är en helt annan typ av trauma. Du är en idiot om du inte förstår det.
Det är komplext och ger svåra psykiska men.
Är det en tävling om vilka trauman är värst? Du är patetisk om du inte förstår att det är löjligt. Exakt vad får dig att tro att varje berättelse du läser eller hör är sann? Granskar du ens? Om nu någon vill köpa en kropp som du kallar det drar dom till ett bårhus och är troligen en nekrofil.
Citera
2019-09-17, 00:25
Medlem
Citat:
Våldtäkt är en helt annan typ av trauma. Du är en idiot om du inte förstår det.
Det är komplext och ger svåra psykiska men.

Tråden handlar inte om våldtäkt utan om frivilligt sex mellan två vuxna, postade du i fel tråd kanske?
Citera
2019-09-17, 01:53
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

De flesta av dem kan inte ens verifiera att de sålt sex. Det är vänsterfeminister med en agenda.

Att sitta med i morgonsoffan eller att debattera politik i finrummen är också en form av muta och kan vara en väg till en plats vid köttgrytorna.

Sedan ska vi inte glömma att staten fullkomligen öser våra skattepengar över deras projekt.

Så visst finns en vinning.
Citera
2019-09-17, 02:26
Avslutad
Citat:
Är det därför kvinnor alltid för fram känsloargument och inte klarar objektiv sakfrågedebatt?

Citat:
Wow tungt inlägg, vilka känsloargument menar du att jag har stött min argumentation på, får se om du kan vara saklig nu eller om du ska bevisa att du går på känslor.

Vi diskuterar inte dig, du skrev "kvinnor" alltså diskuterar vi allmänt. Och då säger jag att män inte kan stänga av och på känslor som några maskiner eller robotar.

Vilket man ser bland annat i denna tråden när man utmanar deras drift att få lättillgänglig och billig fitta.
Citera
2019-09-17, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Vi diskuterar inte dig, du skrev "kvinnor" alltså diskuterar vi allmänt. Och då säger jag att män inte kan stänga av och på känslor som några maskiner eller robotar.

Vilket man ser bland annat i denna tråden när man utmanar deras drift att få lättillgänglig och billig fitta.

Och jag frågade om du kan styrka det men det kunde du alltså inte, du gick bara på dina känslor när du anklagade andra för att använda känsloargument. Strongt jobbat tjejen.

Är du för övrigt emot billiga fittor, ska de kosta mer? Är du inte emot betalning?
Citera
2019-09-17, 02:46
Avslutad
Citat:
Och jag frågade om du kan styrka det men det kunde du alltså inte, du gick bara på dina känslor när du anklagade andra för att använda känsloargument. Strongt jobbat tjejen.

Är du för övrigt emot billiga fittor, ska de kosta mer? Är du inte emot betalning?

Läs bakåt i tråden, tror inte det är tillåtet att outa någon. Jag har redan blivit kallad både det ena och andra. Och släpp nu det här med att det bara är kvinnor som styrs och endast styrs av känslor. Du är tröttsam att "höra på" alternativt jäkligt autistisk.

Det sista, det är så jag uttrycker mig.
Citera
2019-09-17, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Läs bakåt i tråden, tror inte det är tillåtet att outa någon. Jag har redan blivit kallad både det ena och andra. Och släpp nu det här med att det bara är kvinnor som styrs och endast styrs av känslor. Du är tröttsam att "höra på" alternativt jäkligt autistisk.

Det sista, det är så jag uttrycker mig.

Det där är trolletns väg ut, säg något i stil med googla så hittar du svaret eller läs tidigare i tråden. Välbeprövade trollknep. Du går enbart på känslor flickan och vägrar besvara de frågor du får som t.ex. vad det är för fel med billig fitta. Låter som det är en prisfråga för dig och att fitta ska vara dyrare men då kan du inte säga att du är emot sexköp, du är istället för att det ska kosta.
Citera
2019-09-17, 03:01
Avslutad
Citat:
Det där är trolletns väg ut, säg något i stil med googla så hittar du svaret eller läs tidigare i tråden. Välbeprövade trollknep. Du går enbart på känslor flickan och vägrar besvara de frågor du får som t.ex. vad det är för fel med billig fitta. Låter som det är en prisfråga för dig och att fitta ska vara dyrare men då kan du inte säga att du är emot sexköp, du är istället för att det ska kosta.

Nej pojken du har fel. Tolka inte allting så bokstavligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in