Citat:
Ursprungligen postat av
Smultr0n
Bor man i tredje hand eller som inneboende låter det inte som man är stadd i kassan. I tråden har framkommit inkomster på blygsamma ca 250tkr/år och det påstås att KL fick ärva föräldrarna 2012. Det är sju år sedan och rimligen har KL delat arvet med systern PL. Jag betvivlar att det var nån astronomisk summa som delades på två och på sju år kan pengar rinna iväg: felinvesterat eller bortslösat.
Knivskadan 2017 - är det så illa att KL levde på gatan då och hamnat i bråk? I tråden har skrivits att systrarna inte var så nära - blev det långbänk och bråk om arvet också? Var det därför KL inte mindes nåt om förövare? Eller försökte hon på ett drastiskt sätt ta livet av sig? Sällsynt men liknande självmord förekommer. Är det enbart alkohol KL nyttjar eller tar hon droger? För då är vi inne på en annan nivå av crazy.
Karin vill kanske inte ha någon fast adress och flyttar runt som ett led i att få rätt i tvisten.
Behovet av bostad större då hon är bostadslös kanske...
Vi vet inte ens om det har varit någon knivskada för den är inte verifierad annat i ett mail från någon som troligen är duperad av Karin.
Med den historia hon har av våldsamhet så hamnar hon nog lätt i trubbel och super hon med fel personer kan vad som helst hända.
Vi vet inget om droger ännu...
Föräldrarna har nog delat upp arvet mellan systrarna rättvist, hoppas jag, för annars har hon dragit det med all sannolikhet i långbänk också.
Karin ska ha fått ett flermiljonarv och ska även ha en jättekåk någonstans i Hälsingland enligt info tidigare i tråden.
Karin ska ha 245.000 kr som inkomst, kanske sjukpenning, plus ränteinkomster på 50.000 kr och då har man ett kapital eller värdepapper.
Hittar inte inlägget om dom 50.000 men ett inlägg som också tar upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av
molliesmille
KL har (haft) ränteinkomster på 50 000 enligt någon "forskare" i tråden - och en årsinkomst på 245 000 vill jag minnas (sjukpenning?) något år nyligen.