Citat:
Ursprungligen postat av
Ikea-Kamprad
Ditt fetade
Ursäkta mig om jag larmar för nu börjar jag oroa mig för barnen. KL börjar i mina ögon framstå som farlig för hela sin familj oavsett om hon lejt en torped eller inte. Hon har enligt uppgifter i utredningar gett sig på barnen tidigare. Hon har slagit poliser på käften och utretts för misshandel av en polis som hjälpt henne. Tittar man på intervjuerna i Expressen och Aftonbladet verkar hon fullständigt tappat det. Vad säger att hon inte ger sig på barnen igen?
Citat:
Ursprungligen postat av
bblues
Ja, hon uppför sig inte som den blida modern precis. Tvärtemot.
Hon saknar uppenbarligen allt en god moder bör ha.
Hennes omdöme är puts väck. Hon behöver akut hjälp! Barnen måste skyddas! (det görs säkert förstås)
Det här är ju en stark anledning till att HOL fick hela vårdnaden och skulle skydda barnen!
Hon har gett sig på barnen fysiskt två gånger efter att HOL fick vårdnaden 19 december 2013.
Utredningarna nedlagda... Känner vi igen det?
"Under vistelsen med Karin angreps barnen fysiskt av Karin på kvällen den 6 januari, (2015), och flydde hem till honom påföljande dag. Händelsen polisanmäldes och utreddes. Förundersökningen lades ner, men
åklagaren noterade i beslutet att det varit en dramatisk händelse för barnen."
Men här ska gnagas och gnagas i pengar och pengar och inte många tänker på barnens lidande.
Socialfallen i tråden är gröna av avund på miljonerna som HOL har, men inte ett dugg avundsjuka på Karins miljoner