2019-09-16, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Dom resonerar liksom inte på det sättet kolla alla nya som börjar loggar inget skiter fullständigt i allt
bara matar på med svar.
Lite pinsamt att fråga kunden om hans namn efter kanske 20 mess.
Så länge företaget för ner kön så bryr dom sig varken om du så bara får ihop 20 mess eller 120 mess.
Som jag ser det kan du skriva vad skit som helst ingen blir kickad för dom har aldrig kö oftast

Jag tror att nu när det finns täckning så ligger agenterna, som skriver skit och som inte loggar något mer i risk-zoonen att få kicken. Men det är bara vad jag tror.

Gillar ej att någon ska få sparken men en varning och ny chans kanske.
Senast redigerad av Capitanogaliano86 2019-09-16 kl. 15:42.
2019-09-16, 15:42
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Jag tror att nu när det finns täckning så ligger agenterna, som skriver skit och som inte loggar något mer i risk-zoonen att få kicken. Men det är bara vad jag tror.
Tvivlar starkt på det du säger för deras support och respons fungerar inte så imponerande direkt
Se bara du kan rapportera idag händer det något tycker du ger det effekt??
Jag tror 2 av dom helt goa som vart där är borta en av dom stavade som en höna skiter.
Gurka har rätt i vad han säger dom trappar av inom kort
2019-09-16, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Tvivlar starkt på det du säger för deras support och respons fungerar inte så imponerande direkt
Se bara du kan rapportera idag händer det något tycker du ger det effekt??
Jag tror 2 av dom helt goa som vart där är borta en av dom stavade som en höna skiter.
Gurka har rätt i vad han säger dom trappar av inom kort

Jag har aldrig - under dessa åren - rapporterat någon, och det är kanske en balans att dem som ej loggar får bort många meddelanden istället, när det krisar.
2019-09-16, 16:10
Medlem
Nej ge fan i att rapportera, låt bli bara. Jag skriver som skit och jag är kvar, skriv som skit ni med så tjänar ni mer pengar. Det blir inte fler meddelanden för att man skriver bra. Det blir fler därför att folk tröttnar på detta jobbet och då är vi bara ett fåtal kvar som jobbar regelbundet och långsiktigt.
2019-09-16, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Nej ge fan i att rapportera, låt bli bara. Jag skriver som skit och jag är kvar, skriv som skit ni med så tjänar ni mer pengar. Det blir inte fler meddelanden för att man skriver bra. Det blir fler därför att folk tröttnar på detta jobbet och då är vi bara ett fåtal kvar som jobbar regelbundet och långsiktigt.

Man vill ju inte någon agent ska förlora inkomsten som kanske är nödvändig,

lllmen hur man skriver är ej det väsentliga, men logga namn, stad, och yrke, barn, så flyter det på lättare dock.
2019-09-16, 16:38
Medlem
Citat:
Man vill ju inte någon agent ska förlora inkomsten som kanske är nödvändig,

lllmen hur man skriver är ej det väsentliga, men logga namn, stad, och yrke, barn, så flyter det på lättare dock.

Jo det är väl sällan jag missar det, men det går alltid att svara generellt och svävande. Om gubben frågar eller pratar om stad och barn så fråga om hans kuk istället. Dagens tips!
2019-09-16, 16:49
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ja, och än så länge är det bara ett par timmar av mina 7 jag jobbar, som har dåligt med meddelanden.

Men chattoperatörer bör gå ihop och samsas mera med ett fungerande schema, för det gagnar alla i längden.

Låter som det är något fel på din uppkoppling/utrustning.
Jag har kört sen klockan 09 och har snittat 75 i timmen.
2019-09-16, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Låter som det är något fel på din uppkoppling/utrustning.
Jag har kört sen klockan 09 och har snittat 75 i timmen.

Kan vara så. "Radioskugga"

Mellan 14-15, fick jag endast 20 meddelanden och det tog flera minuter mellan varje typ.

Men mellan 15-17 gjorde jag 70 igen, i timmen.
2019-09-16, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Så din kompis sitter alltså nu i September häktad inför rättegång i Januari. Du väntar på papper för att få "papper på vad han är fast för" men du kan inte skriva en enda rad om vad det är han gjort eller har råkat ut för?

Verkar väldigt märkligt. 10+ inlägg om allt detta men du har inte yttrat ett ord om vad det är. Skattebrott, förskingring, utpressning, bedrägeri hade ju gått att skriva men du vet alltså att han är häktad, ska till domstol och allt men du vet inte varför utan papper?

Låter väldigt lustigt, att du ödslar tid på detta är tragikomiskt. Du kan iallafall försöka få det att se seriöst ut!

"Min kompis är häktad och redan dömd innan domstolen som sker i Januari men jag vet ännu inte vad han faktiskt är fast i men kan ändå fastställa att han kommer bli dömd men jag vet faktiskt inte brottet han begått"

2/10 mytomanpoäng
Försök igen!

Edit: Nu tillkommer du med info om att han även varit välkänd inom polisen sen tidigare, ej omtyckt av dem och varit mycket stökig i sina dagar - och att det kanske är därför.
Om du slutar ändra din story hela tiden så kanske fler går på myten!

Jag har inte ens tagit upp något om han som person innan, varför skulle jag ens göra det? Jag skriver inte bara till dig så du vet, jag skriver till folk som vill lyssna och göra rätt val. Om du inte vill lyssna så är det bara att scrolla förbi Jag tog upp hans relation med polisen och hans stökiga personlighet om det skulle hjälpa folk att förstå situationen bättre.

När du smsar någon att du är påväg till affären t.ex, ska du behöva ange detaljer om i vilken hastighet du körde i? Vilket väder det var ute? Vilket fordon du åkte i? Man tar givetvis upp sånt om det skulle hjälpa folk att förstå situationen bättre i senare skede.

Jag hjälper folk som kanske står och velar om de ska börja eller inte. Då hjälper jag att ge de rätt bild direkt om hur det kan sluta och det är då bäst att inte börja alls tycker jag.

Du kan vara lugn Mandy, om du fortfarande vill chatta så är det bara att chatta på, helt upp till dig. Jag tvingar ingen att sluta. Om du tycker det jag skriver är så dåligt så är det bara att sluta läsa, enkelt.
2019-09-16, 19:08
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solenskrafter
Jag har inte ens tagit upp något om han som person innan, varför skulle jag ens göra det? Jag skriver inte bara till dig så du vet, jag skriver till folk som vill lyssna och göra rätt val. Om du inte vill lyssna så är det bara att scrolla förbi Jag tog upp hans relation med polisen och hans stökiga personlighet om det skulle hjälpa folk att förstå situationen bättre.

När du smsar någon att du är påväg till affären t.ex, ska du behöva ange detaljer om i vilken hastighet du körde i? Vilket väder det var ute? Vilket fordon du åkte i? Man tar givetvis upp sånt om det skulle hjälpa folk att förstå situationen bättre i senare skede.

Jag hjälper folk som kanske står och velar om de ska börja eller inte. Då hjälper jag att ge de rätt bild direkt om hur det kan sluta och det är då bäst att inte börja alls tycker jag.

Du kan vara lugn Mandy, om du fortfarande vill chatta så är det bara att chatta på, helt upp till dig. Jag tvingar ingen att sluta. Om du tycker det jag skriver är så dåligt så är det bara att sluta läsa, enkelt.
På allvar du låter som en predikant för Jehovas nu
Sök hjälp det finna tabletter för såna skador är jag helt säker på.
Svenska läkare är bra på att ställa diagnoser kan du tro
2019-09-16, 22:24
Medlem
Ska man börja på jh eller cw?
2019-09-16, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Jo det är väl sällan jag missar det, men det går alltid att svara generellt och svävande. Om gubben frågar eller pratar om stad och barn så fråga om hans kuk istället. Dagens tips!

Det drygaste är ju ifall man ska svara på targets meddelande där han inte fattar vad player skrivit innan, och man själv sitter och funderar på vad fan nån har skrivit, haha. Avskyr sånt, tar ju tid dessutom att försöka fatta sammanhanget i det hela

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in