Lysekils gamla vattentorn. Sexkantigt och med glasrutor hela vägen runt. Häftig bostad men skälv hade jag nog inrett annorlunda, just nu tycker jag det ser lite tråkigt ut.
Lysekils gamla vattentorn. Sexkantigt och med glasrutor hela vägen runt. Häftig bostad men skälv hade jag nog inrett annorlunda, just nu tycker jag det ser lite tråkigt ut.
Vilken fruktansvärd dålig annons, man måste bläddra långt ner innan man fattar vad det är för byggnad det handlar om och nåt pris får man aldrig reda på.
Sen kan man faktiskt fundera på hur mycket vattentorn det är kvar, man har ju byggt helt nytt ovanpå ett gammalt fundament.
Nu tillhör jag väl inte personerna som ser någon uppsida med att bo i ett torn. Dock kan jag varmt rekommendera att besöka orten Vejbystrand som jag har besökt vid olika tillfällen. Idyllisk miljö omgiven av fantastisk natur! Hur det är att faktiskt bo där vet jag dock inte.
'
För att addera någonting själv ger jag er händiga SD-are en möjlighet som inte återkommer ofta. Listerlandet utan el och utan godkänt avlopp! Dock riktigt fin miljö även däromkring.
Vilken rejäl gård detta verkar vara. Ypperligt för någon egenföretagare/hästmänniska eller någon som behöver stora utrymmen? Tänker på ladugården, verkstadshallen osv..
Utsikten över åkrarna var rätt fint förövrigt.
2.5 mille för en sliten gård mitt ute i obygden... Ok!
Vilken rejäl gård detta verkar vara. Ypperligt för någon egenföretagare/hästmänniska eller någon som behöver stora utrymmen? Tänker på ladugården, verkstadshallen osv..
Utsikten över åkrarna var rätt fint förövrigt.
Upplever renoveringsbehovet som GIGANTISKT och att det kommer kosta hur mycket som helst.
Citat:
Ursprungligen postat av henkka
Hade det där dykt upp precis när asylcirkusen startade så hade det kunnat vara en guldgruva. Du hade säkert kunnat få det renoverat för statliga eller kommunala medel och sen hyrt ut det för nån tusenlapp per rum och natt.