Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Hvis hun hadde en Android-telefon må hun ha hatt en google-konto. Om posisjonering var slått på eller ikke, er vel umulig for oss å vite. Mange som går korte og lange turer, liker å se hvor langt de har gått. Om AEH var blant disse .. vel, jeg vet ikke. Kanskje noen av de som kjente henne vet det.
Gjentar
VG-sitatet fra i dag. Det hentydes at politiet kan ha hatt en mistenkt i saken siden mars. Etter omstendighetene slik de er kjent fra mediene, er ikke TH bare hovedmistenkt, men også nærmest alene-mistenkt.
Ja, blir bare gjetning om hun hadde posisjoninnstilling på eller av. Men hvis hun hadde det på, så kunne man sett hvilket rom mobilen befant seg i. Dette har jeg prøvd selv. Jeg satt i stuen og gikk inn på kjøkkenet, og de 5 meterne vistes helt klart og tydelig på kartet.
Tror nok at TH er hovedmistenkt ja. Det er så mange småting som tyder på det.
Dem kommer fortløpende med den ene brikken etter den andre.
1-Dem søkte under isen, men presiserte at det IKKE var Anne dem lette etter. Så hvem var det da?
Man leter jo ikke etter noe man ikke vet hva er. Så allerede der forteller dem at TH er mistenkt mener jeg.
2-politiet lette i en hytte som tilhører TH
3-Politiet endrer hypotese fra kidnapping og løsepengekrav til evt drap og bortføring eller bortføring og drap, og fiktivt løsepengekrav.
4-politiet kjører rundt på vannet med en likhund. Dette igjen forteller meg at dem mistenker TH.
5-Politiet sjekker om en facebookgruppe kan ha noe med saken å gjøre. Facebookgruppe som har med utleie av leiligheter i Gjøvik å gjøre.
6-Nå sier dem mere klart at hun kan være drept hjemme.
Jeg vil tro at dem har hatt disse sporene veldig lenge.
Jeg tror at dem i lang tid har latet som at dem har trodd på kidnappingsteorien av taktiske grunner.
At dem har latet som overfor TH og presse og alle andre.