Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Jaha. Så det är en del norrmän som tror att han kan vara oskyldig då. Inkl du. Er det det allmänna meningen? Dvs klart över 50%. GISSNINGSVIS!
Jeg har ikke et bevis jeg mener fører til at han 100% skyldig eller uskyldig.
Jeg sier han kan være uskyldig, og han kan være skyldig. Det er mye som taler for og imot, og jeg er ikke hundre prosent sikker. Jeg skifter mening etter ulike bevis, og jeg tror stadig forskjellig, men jeg mener at ingen konkrete bevis peker mot det ene eller andre nok til å konkludere med hvem som er skyldig.
Det er vel ikke rart folk blir uskyldig dømt her i verden, fordi folk konkluderer og antar sterkt før konkrete bevis ligger på bordet. Hvis det er så sterke bevis at dere mener han er 100% skyldig så burde vel alle dere jobbet i politiet og fengslet han med en gang, og ført rettssak?
Spørsmål siden du mener så sterkt at han er skyldig. Hvorfor skulle han rote seg bort i brev, monero osv osv. fremfor enklere metoder som ulykker? Tror du han er skyldig i form av at han har gjort det selv, eller hjelp av tredjepart? Hvilket bevis er det som får deg til å tro 100% uten tvil at han er skyldig?