2019-09-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Vad jag har förstått det rätt så gick väll hans mamma bort rätt nygligen och har väll vart lite prat om hans mor i en o annan video men aldrig något om sin far förrän nu när han har fått nån dile på Kim Jung. Trollen har säkert gjort sitt men har han saknat en fadersfigur under uppväxten tros i och med att det ska pratas om Kim Jung stup i kvarten som fader? Någon konstigt ersättning av avsaknad av fadersfigur?

Håller med dig i det du skriver många frågor, dock få svar och jag tycker det är en intressant person.

Jag har inte allt för långt till Trelleborg. Inte värre än en dagsutflykt, man skulle Kanske skulle möt upp honom och bjudit han på en fika och ha allmänt gott snack med honom och få svar på sina frågor. Tycker han är ändå en frisk fläkt i vardagen
Kim Jong är definitivt inget nytt. Honom har han tjatat om sedan 6mån tillbaka? Får känslan av att han blir trollad bakom kulisserna. Kolla tshirtarna han bär osv. Han lär knappast tryckt upp dessa själv. Det finns krafter i bakgrunden som verkar.

Är fortfarande väldigt intresserad av hur han blivit som han blivit. Vet att en flashbackare besökt honom (arbetsskygg), men skulle vara väldigt sugen på att få veta mer om Herkkos förflutna och ev medicinering.

Genom dessa kunskaper kan man kunna ställa en hyfsat korrekt diagnos.
Citera
2019-09-09, 21:39
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulekick
Kim Jong är definitivt inget nytt. Honom har han tjatat om sedan 6mån tillbaka? Får känslan av att han blir trollad bakom kulisserna. Kolla tshirtarna han bär osv. Han lär knappast tryckt upp dessa själv. Det finns krafter i bakgrunden som verkar.

Är fortfarande väldigt intresserad av hur han blivit som han blivit. Vet att en flashbackare besökt honom (arbetsskygg), men skulle vara väldigt sugen på att få veta mer om Herkkos förflutna och ev medicinering.

Ja 6 mån kan säkert stämma och trollen ligger defenetivt bakom. Jag tänker lite så att han har hållit på med Kim Jung väldigt länge medans indian Herko, soldat herko osv you name it har bara vart ett par månader och sedan har han bytt lite karaktär. Har fadern övergett honom?

Hans tröjor har jag skådat och dom klär honom 😊

Ja hans historia och hur han blev som han blev är verkligen intressant och är lika nyfiken som du.

Ja var arbetsskygg som besökte han och om jag minns rätt enligt han/hon så var det stor skillnad utanför youtube och som någon annan som skrev här i tråden som hade ringt honom så hade dom fått en annan uppfattning om Herko än den han är på youtube.
Citera
2019-09-12, 00:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulekick

Finns ju nån video där han berättar om att han faktiskt hade en kvinna en gång i tiden men att hon var elak och la droger i hans mat så att han blev som han blev. Eller hur det nu var.
Citera
2019-09-12, 15:56
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Finns ju nån video där han berättar om att han faktiskt hade en kvinna en gång i tiden men att hon var elak och la droger i hans mat så att han blev som han blev. Eller hur det nu var.
Är det verkligen sant? I så fall verkligen tragiskt om han har varit normal och sedan Kåtakuken Herkko. Men jag tror att han har varit lågbegåvad sedan födseln.
Citera
2019-09-12, 20:53
Medlem
kungkruts avatar
Tror inte Herkko varit normal... Videon där han berättar om en tjej som drogat honom verkar lite spetsad.... Bara bra sex kunde hjälpa honom ur depressionen liksom...
Citera
2019-09-12, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Är det verkligen sant? I så fall verkligen tragiskt om han har varit normal och sedan Kåtakuken Herkko. Men jag tror att han har varit lågbegåvad sedan födseln.

Citat:
Ursprungligen postat av kungkrut
Tror inte Herkko varit normal... Videon där han berättar om en tjej som drogat honom verkar lite spetsad.... Bara bra sex kunde hjälpa honom ur depressionen liksom...

Jag kan givetvis inte vidimera nånting i hans berättelse utan jag bara återgav vad jag mindes att han berättat.

Måste ju varit tämligen potenta drugs av personlighetsförändrande typ i såfall för att orsaka en sån härdsmälta.
Citera
2019-09-12, 23:53
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BurtSugarmanShow
Jag kan givetvis inte vidimera nånting i hans berättelse utan jag bara återgav vad jag mindes att han berättat.

Måste ju varit tämligen potenta drugs av personlighetsförändrande typ i såfall för att orsaka en sån härdsmälta.

Mest troligen så är det väl bara något som han själv har hittat på.
Citera
2019-09-17, 18:40
Medlem
KungPuks avatar
Jag tycker bestämt att Herkko har smalnat av mycket på sista tiden. Han ser fysiskt sjuk ut.
Citera
2019-09-19, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KungPuk
Jag tycker bestämt att Herkko har smalnat av mycket på sista tiden. Han ser fysiskt sjuk ut.
Har också tänkt på det. Han har tappat enormt i vikt bara senaste året. För ett par år sedan var han nästan lite gubbfet, nu hänger huden i veck över bröst och bringa.

Nånting har helt klart hänt och tycker mig sätta det i system med när han började klä sig alltmer i kvinnokläder. Kanske vill han vara smal och slank i sina kåta kjolar? Ett annat alternativ är sämre resurser på gruppboendet som gör att han inte får det boendestöd han behöver för att sköta hygien och kost? Det är en tanke. Vi ser ju samma fenomen hos magmysaren som får springa vind för våg över hela internet med sina perversa fetischer, helt utan tillsyn. Micke äter åtminstone, även om han äter fel mat och irriterande långsamt. Jag får för mig att Herkko inte är lika regelbunden i sitt näringsintag. Hans ständigt pågående kåta krig mot Stefan Löfven, hans storpolitiska förhandlingar med Kim från Korea och den amerikanske presidenten och hans ständigt återkommande giftermål med olika kåta dockor stjäl nog hela hans uppmärksamhet. Att ställa sig och steka korv är nog inte högt prioriterat hemma på Sockenvägen.

Vi får se hur det artar sig, annars kanske man kunde skicka hem lite kåt choklad åt Herkko så att han åter får upp hullet
Citera
2019-09-19, 19:38
Medlem
john-silvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Har också tänkt på det. Han har tappat enormt i vikt bara senaste året. För ett par år sedan var han nästan lite gubbfet, nu hänger huden i veck över bröst och bringa.

Nånting har helt klart hänt och tycker mig sätta det i system med när han började klä sig alltmer i kvinnokläder. Kanske vill han vara smal och slank i sina kåta kjolar? Ett annat alternativ är sämre resurser på gruppboendet som gör att han inte får det boendestöd han behöver för att sköta hygien och kost? Det är en tanke. Vi ser ju samma fenomen hos magmysaren som får springa vind för våg över hela internet med sina perversa fetischer, helt utan tillsyn. Micke äter åtminstone, även om han äter fel mat och irriterande långsamt. Jag får för mig att Herkko inte är lika regelbunden i sitt näringsintag. Hans ständigt pågående kåta krig mot Stefan Löfven, hans storpolitiska förhandlingar med Kim från Korea och den amerikanske presidenten och hans ständigt återkommande giftermål med olika kåta dockor stjäl nog hela hans uppmärksamhet. Att ställa sig och steka korv är nog inte högt prioriterat hemma på Sockenvägen.

Vi får se hur det artar sig, annars kanske man kunde skicka hem lite kåt choklad åt Herkko så att han åter får upp hullet

Tycker snarare det är sedan hans mor gick bort
Citera
2019-09-19, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av john-silver
Tycker snarare det är sedan hans mor gick bort
Också sant. Han började gå ner i vikt innan dödsfallet men efteråt har det verkligen eskalerat.
Citera
2019-09-20, 11:54
Avslutad
Herkko äter surströmming för kung och fost... eller åtminstone för Nordkorea och hans pappa Kim.
https://www.youtube.com/watch?v=CH-uavaIcWY

Han stänker, spiller, kladdar och kletar med den härskna fisken och han lyckas även spilla ut spadet på golvet. Ni kan ju tänka er hur det stinker i den lilla instängda ungkarlskvarten efter det här. Det luktade ju inte hallon tidigare, det vet jag av egen erfarenhet. Tänk nu.

Nyskapande gaffel, förresten. Undrar om det är ett eget hemmabygge eller om det är nån slags reumatikerhjälpmedel?

Kul att se att Herkko äter, åtminstone. Han har köpt två enorma burkar surströmming. Man kunde ju kanske önskat lite tunnbröd, en potatis och kanske lite lök som tillbehör men Herkko nöjer sig med fisken uppslagen i en djup tallrik. Och så spadet på golvet, givetvis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in