2020-02-27, 19:02
Medlem
Photechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NBOMe
Jag såg till att spara den! En av Herkkos bästa på senaste imo, förstod att den skulle ryka inom ett par dagar och såg därför till att den finns kvar.

https://anonfiles.com/v5a9l7d4o5/y2mate.com_-_Dockanansrick_l_rer_tjejer_knulla_utbildning_herk ko_3wtmjTXaFLU_720p_1_mp4

Många tack. Detta är ett sant mästerverk.
Citera
2020-02-29, 08:54
Medlem
Nån som har koll på vilken som är mäster HS senaste kanal? Helt plötsligt dök det upp ett rippat klipp på magmysnytt där han hotar magkukmannen igen, ett klipp jag missat på youtube. Den mannen skapar ju nya kanaler på autofire, och youtubes sökverktyg kan inte alltid lokalisera dom.
Citera
2020-02-29, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gg
Nån som har koll på vilken som är mäster HS senaste kanal? Helt plötsligt dök det upp ett rippat klipp på magmysnytt där han hotar magkukmannen igen, ett klipp jag missat på youtube. Den mannen skapar ju nya kanaler på autofire, och youtubes sökverktyg kan inte alltid lokalisera dom.

Herkko har dessvärre inte kunnat skapa någon ny kanal, han reder inte ut att verifiera sitt konto. Det verkar som om Google krånglar till det för vår gode vän.
Citera
2020-03-04, 15:50
Bannlyst
Citat:
Har ni tänkt på att alla Herkkos "sånger" alltid går i samma melodi som den gamla psalmen "Tryggare kan ingen vara"? Det har i alla fall Fittamad med all rätta konstaterat.

https://www.youtube.com/watch?v=JpdS1_cEfck

Haha ja fan! Gillar också när han fyller ut texterna med "ja ja ja ja" från och till.

Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Här ett filmklipp där en oerhört upphetsad Herkko i kåta strumpbyxor och röda damtrosor dansar en sexig dans i sitt badrum. Det slutar med kraftig onani.

https://ufile.io/f7245ljg (28,4 Mb runkande)

Jeez louise....

Tycker ändå synd om Herkko som inte kan få nån fart på ballen. Måste ju vara gruvligt frustrerande för en så pass heltidskåt människa att inte kunna runka rejält flera ggr om dagen. Man borde kanske köpa ett par kartor kamagra och skicka ner till Sockenvägen.
Citera
2020-03-05, 20:51
Medlem
Roffedyngiss avatar
Citat:
Nej, Nordkoreavurmen och den kåta t-shirten är inte jag. Det finns fler kockar i den här soppan.

Jag skulle betala ungefär hur mycket som helst för en sån t-shirt...

Älskar det faktum att hans videos har så få visningar och att vi bara är ett fåtal konnässörer här som följer honom. Om det sprider sig, så ökar ju risken att folk är taskiga mot honom.

Hoppas han får ordning på sina konton och verifieringar snart.
Citera
2020-03-08, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReidarDahlen-
Herkko har dessvärre inte kunnat skapa någon ny kanal, han reder inte ut att verifiera sitt konto. Det verkar som om Google krånglar till det för vår gode vän.
Vi har alltså nått slutet på en era? Abstinens HS börjar infinna sig.
Citera
2020-03-08, 23:23
Medlem
rysk-bandtraktors avatar
Hur ska vi hitta oss fram i livet utan Kåthetens Apostel och hans visdom att visa vägen för oss?
Citera
2020-03-09, 09:43
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Vi har alltså nått slutet på en era? Abstinens HS börjar infinna sig.

Citat:
Ursprungligen postat av rysk-bandtraktor
Hur ska vi hitta oss fram i livet utan Kåthetens Apostel och hans visdom att visa vägen för oss?

Om alla krigare skulle sammanstråla på citygross i Trelleborg för att sedan marschera till Sockenvägen och hjälpa en krigande broder

Någon som vet vilket klockslag han vistas på citygross? Dock har jag ett par tre timmars körning till Trelleborg men hade vart värt det som en dagsutflykt
Citera
2020-03-09, 20:12
Medlem
JerryCottons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmie83
Om alla krigare skulle sammanstråla på citygross i Trelleborg för att sedan marschera till Sockenvägen och hjälpa en krigande broder

Någon som vet vilket klockslag han vistas på citygross? Dock har jag ett par tre timmars körning till Trelleborg men hade vart värt det som en dagsutflykt

Det vore en god gärning. Bor tyvärr alldeles för långt ifrån.
Citera
2020-03-09, 20:44
Medlem
Jimmie83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JerryCotton
Det vore en god gärning. Bor tyvärr alldeles för långt ifrån.

Synd att du bor för långt ifrån. Jag är villig att köra ner en helgdag och plockar gärna upp en annan flashbakare på vägen därifrån jag utgår för o träffa herko så vi får se honom igen på youtube. Självklart så utlovar jag anonymitet som flashback står för.

Jag ser det som en rolig dagsutflykt med våran ledare. Hör gärna av er på PM om någon är sugen. Jag utgår ifrån Blekinge
Citera
2020-03-12, 15:29
Medlem
Benzobaronens avatar
Citat:
Den är tyvärr borta eftersom Google+ är borta men jag har sparat ner en del andra små klipp från vår käre sexualakrobat. Här ett filmklipp där en oerhört upphetsad Herkko i kåta strumpbyxor och röda damtrosor dansar en sexig dans i sitt badrum. Det slutar med kraftig onani.

https://ufile.io/f7245ljg (28,4 Mb runkande)

Filmen är bara tillgänglig i 30 dagar, det var tydligen maxtiden för oregistrerade uppladdningar så den som är först till den kåta kvarnen...
Men gud
Citera
2020-03-24, 18:18
Medlem
Inte annat än att man saknar Herkko och hans skruvade värld där allt kan hända. Hoppas han har det bra såhär i corona-tider!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in