Citat:
Ursprungligen postat av
skugglav
Om det är en torped som skjutit så finns det många man kan misstänka. Det första man tänker på är Karin eller någon som känner med henne. Att Henrik själv ska ha anlitat någon verkar ju udda och verkligen manipulativt i så fall. Men vem vet. I såna fall är ju signalementet lämnat av honom felaktigt förstås. Vet inte om jag tror riktigt på det, men vill inte utesluta det heller.
Vi är nog många här som tvivlar på det som officiellt har förmedlats i detta äktenskapsdrama. En torped i grå tröja som försvinner i folkmängden, utan att ha orsakat HOL någon större skada trots att tre skott träffade vitala delar.
När Karin blir den som först är misstänkt, beror det på att Henrik pekat ut henne. Han måste vara besviken nu när hans trovärdighet som advokat inte räckte till i domstol för att frihetsberöva sin besvärliga exfru.
Jag skrattade när jag läste i Aftonbladet, om allt stöd HOL uppfattar att han fått. Vi som har annan uppfattning om vem som är offer i denna härva diskuterar ju saken anonymt.