2019-09-11, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Visst har hon en fin kropp, om man nu gillar benrangel.

En platt röv och E6an verkar passera precis vid hennes bröstkorg, vilket gör att hon får s.k chipstuttar.

Samtidigt hade det sett ruggigt oproportionerligt med två meloner där fram och en Kim K-bakdel, när hon bara är typ 1.50m. Frågan är vad fan hon gör där från första början. Felcastad som få, bajskvinnan.

Bara jag som att hon ser ut som en kinesafghan?

Kim K är typ 150...
Citera
2019-09-11, 22:54
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
När dom kör pandoras ask, då måste väl produktionen lägga i egna frågor?

Blev förvånad när Helen ljög. Fått för mig att de måste tala sanning? Är ju rätt lätt för produktionen att forcea det.

Kan inte minnas att det har ljugits tidigare säsonger? Jag kan minnas fel dock.
Citera
2019-09-11, 22:57
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trattfan
Blev förvånad när Helen ljög. Fått för mig att de måste tala sanning? Är ju rätt lätt för produktionen att forcea det.

Kan inte minnas att det har ljugits tidigare säsonger? Jag kan minnas fel dock.
Ja, det har jag också kommit ihåg att man måste tala sanning när man får frågor. Annars är det ju inget kul om alla sitter och ljuger.
Citera
2019-09-11, 23:02
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Hur många gånger om dagen duschar Josie? Försöker hon spola bort horstämpeln börjar hon i fel ände.
Citera
2019-09-11, 23:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Tycker nästan lite synd om Mathilda som inte fattade att Nilsson-Lindelöf ville bli av med henne. Anklagade Paulo för att svika sin bästa vän därinne osv haha.
Citera
2019-09-12, 00:22
Medlem
Haha herregud alltså vad har de lyckats hitta för trasiga människor i år??

Marcelo var tragisk redan i BB 2012 och har fan inte blivit mindre tragisk på sju år. Typ som han har stannat i sin utveckling helt och är samma kräk mot tjejer nu som då. Men är lite old news också, man har vant sig och blir inte ens förvånad över beteendet.

Däremot kan jag inte förstå hur Camilla kan svansa efter honom? Jag menar det första som händer i hela programmet är ju att hon påstår att hon vet vad han har gjort since 2010, dvs att hon vet vilket ärkesvin han är mot brudar. Sen går det exakt en halv dag innan hon är KÄR i snubben? Riktigt labil människa det där. Dessutom säger Marcelo rakt ut att han vill ha kul och inte bindas mm, vilket man ändå får ge honom cred för, men trots detta gråter Camilla för att han hellre vill ligga med andra än henne. Går liksom inte ens att ha någon som helst sympati för henne med tanke på att hon haft hela Marcelofacit i hand men ändå kärar ned sig. Att hon dessutom gråter var femte minut börjar bli riktigt riktigt tröttsamt.

Nathalie, 20år och har redan haft fyrkant i tv med Marcelo Pena - stark insats. Föräldrarna måste vara riktigt stolta som någon skrev innan. Jesper, kan langar ofta rätt träffsäkra kommentarer i synk men utöver det en pajas som har Marcelo som största idol.

Kan nog bli en riktigt sjuk säsong det här. Lär bli spännande när Nina kommer in.
Citera
2019-09-12, 02:02
Medlem
Sjukt hur mycket Dvärg Jesper ser upp till Marcelo. Riktig patetisk kille. Han var ju med i temptation island tidigare och grät över att folk mobbade honom för att han jobbade på Ica.
Citera
2019-09-12, 02:20
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare
Sjukt hur mycket Dvärg Jesper ser upp till Marcelo. Riktig patetisk kille. Han var ju med i temptation island tidigare och grät över att folk mobbade honom för att han jobbade på Ica.

Ja det är så tydligt att Marcelo är Jesper/Dvärgens claim too "fame".Om man nu kan kalla detta miserabla leverne för "fame".

Pinsamt.

Dom är riktigt motbjudande.Fy faaan.
Citera
2019-09-12, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steroidpundare

Har inte sett programmet men låter lite skumt att någon blir mobbad över en sak i ett program som Temptation Island? Kan inte tänka mig att resterande hade någon utbildning att skryta med direkt?
Citera
2019-09-12, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Har inte sett programmet men låter lite skumt att någon blir mobbad över en sak i ett program som Temptation Island? Kan inte tänka mig att resterande hade någon utbildning att skryta med direkt?

Nja, det var inte så att han blev mobbad av gruppen för att han jobbade på ICA. Däremot sa hans tjej att Jesper ”bara jobbade på ICA” i en nedlåtande ton när hon pratade med en annan kille i programmet. Jesper såg det i ett kort videoklipp och började gråta.
Citera
2019-09-12, 10:34
Medlem
ollepolle90s avatar
För er som inte såg hela pandoras ask, Nathalie (barbie) fick en fråga om varför hon inte släpper lös mer på festerna. Det gick några timmar och sedan hade hon fyrkant. Tycker det är så synd att hon är osäker och gör allt för att passa in i gruppen. Tror inte fyrkanten hade skett om hon inte hade fått frågan.
Citera
2019-09-12, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
För er som inte såg hela pandoras ask, Nathalie (barbie) fick en fråga om varför hon inte släpper lös mer på festerna. Det gick några timmar och sedan hade hon fyrkant. Tycker det är så synd att hon är osäker och gör allt för att passa in i gruppen. Tror inte fyrkanten hade skett om hon inte hade fått frågan.

Fy fan vad tragiskt om den teorin stämmer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in