Citat:
Ursprungligen postat av
Adrenalina23
Hade jag varit flickans pappa hade jag aldrig låtit L*min komma dit. Hur man än vrider och vänder på det är det pga honom som hans dotter är död
Man kan ju dra det hur långt som helst. Plötsligt är det allas fel.
Pappan som inte hade kraft nog att stoppa relationen eller varför inte mamman eller polisen, kanske hela samhället.
NEJ, DET ÄR PGA DESSA KLÅPARE TILL SKYTTAR SOM HON ÄR DÖD.
Hon hade ett eget val. Hon tog det dessutom till nästa nivå genom att ingå ett äktenskap med L@min.
Jag förstår din tanke, men att förbjuda L@min från begravningen vore väl ändå extremt respektlöst mot sin nygifta dotter, det var ju inte han som sköt!?
Han har nog själv fällt en del tårar över detta.
Socialdemokraterna har skapat sig många ovänner och tagit beslut som ibland drabbar enskilda områden och familjer hårt. Deras ansikte utåt är som bekant vårt stolpskott till statsminister. Om någon skjuter mot honom men träffar barn eller fru. Är detta då statsministers fel? Borde han inte få gå på begravningen tycker du?
Garanterar dig att det finns fler folk som känner sig djupt drabbad och överkörd av Socialdemokraternas beslut och politik än vad det finns folk som som drabbats av L@min.
Dessutom drabbas oftast `kriminella` av L@mins framfart, medans Socialdemokraterna tilltag oftast drabbar vanligt hederligt folk som jobbar och betalar skatt.
Sossarna har alltid gynnat de kriminella, enkla bidrag osv.
Men fortfarande det är skyttarnas fel.
Hade jag vart pappan hade jag välkomnat L@min till begravningen med respekt till min dotter och deras äktenskap.
Efter begravningen hade jag kramat om L@min och gjort honom förstådd med vad han måste göra härnäst.
Sedan tagit ett förevigt farväl, här var hans enda koppling till familjen bruten.
Sedan hade jag väntat på rubrikerna i kvällstidningen.