2019-09-11, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Märkligt, det är raderat nu. Tidigare stod det:
Ja, det gjorde ju det. Lätt att googla att det har stått där också. Han var alltså där, enligt NVP.
Citera
2019-09-11, 14:48
Medlem
Hade jag varit flickans pappa hade jag aldrig låtit L*min komma dit. Hur man än vrider och vänder på det är det pga honom som hans dotter är död
Citera
2019-09-11, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Kan ju vara taktik från polisen. Klåparna som leker med kulsprutan ska veta att polisen troligtvis är alldeles i närheten nästa gång dom försöker skjuta dibba.
Då kan vi ju räkna med att det kommer dröja till dom försöker igen nu när alla tror att polisen spanar på BO
Citera
2019-09-11, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Då kan vi ju räkna med att det kommer dröja till dom försöker igen nu när alla tror att polisen spanar på BO
Räcker förmodligen med att en annan oberoende skjutning inträffar för att polisen ska bli tvugna att ändra fokus
Citera
2019-09-11, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hade jag varit flickans pappa hade jag aldrig låtit L*min komma dit. Hur man än vrider och vänder på det är det pga honom som hans dotter är död
Det stod också, även det är raderat att det var Ndellas mamma som ville att han skulle komma dit, för vi muslimer gör så! Typ så, (kommer ihåg ur minnet)
Citera
2019-09-11, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Ja, det gjorde ju det. Lätt att googla att det har stått där också. Han var alltså där, enligt NVP.
Det stod även tidigare att det var Ndellas mamma som ville att han skulle komma till begravningen och att vi "muslimer gör så" eller typ "enligt muslimsk sed". Men det är också raderat!
Citera
2019-09-11, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Det stod också, även det är raderat att det var Ndellas mamma som ville att han skulle komma dit, för vi muslimer gör så! Typ så, (kommer ihåg ur minnet)
Väldigt skummt att man vill ha dit den direkta anledningen till att ens dotter är död, men men... alla är väl olika...
Citera
2019-09-11, 16:42
Medlem
Ja man kan tycka det är konstigt att hennes föräldrar tillät honom komma på begravningen ,men hennes mamma kan inte säja nej till det. För hon va gift och det är hennes man som bestämmer, många lever efter gamla islamiska traditioner tyvärr stackars hennes föräldrar som får leva med detta livet ut att deras dotter valde fel väg i livet. Vila i frid...
Citera
2019-09-11, 16:49
Medlem
Ur Nacka-Värmdö-Posten:

”I varje buske fanns poliser från insatsstyrkan, och i luften hovrade en helikopter.”

Imponerande ändå att ordningsmakten lyckades kraftsamla så till den grad att två fjuniga tonåringar med ak47 inte vågar sig dit.
Citera
2019-09-11, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ealdorman3
Ur Nacka-Värmdö-Posten:

”I varje buske fanns poliser från insatsstyrkan, och i luften hovrade en helikopter.”

Imponerande ändå att ordningsmakten lyckades kraftsamla så till den grad att två fjuniga tonåringar med ak47 inte vågar sig dit.
haha precis, frågan är om de kommer att punktmarkera honom i fortsättningen eller om det är en strategi för att unvika fler mordförsök mot lamin, låter väldigt skummt att spanarna skulle tappat bort taxin
Citera
2019-09-11, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deteden18
Hur vet du att han kom?. Va du där?.
Må hon vila i frid. Mina tankar går till hennes nära och kära.
Så tragiskt att någon ska dö pga någons annans beteende.
Så sorgligt
Nu dog hon ju faktiskt pga sitt eget beteende. Hade hon inte valt att leva med en grovt kriminell man så hade hon inte blivit skjuten.
Citera
2019-09-11, 17:17
Medlem
Mindbusinesss avatar
Någon som sett vilken modell av Audi som GM körde? Och om den återfunnits ännu?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in