2019-09-10, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jkpg73
Oskyldiga är väl högst tveksamt, men de var nog inte skyldiga till just det som var orsak till skottlossningen.

Kan inte uttala mig om taxichaffisen men personen som av misstag blev skjuten i sin bostad är sannolikt helt utan inblandning, och därmed helt oskyldig.
Citera
2019-09-10, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BosseBetong
Framkallande av allmän fara för annan? Kulorna viner runt negern. Nästa steg kanske blir en bomb istället...

//BB

Så med din logik så tycker du att polisen ska bura in dig på obestämd tid om någon skjuter mot dig ett par tre gånger? Till och med jag som beklagar att gangsternegern överlevt båda attentaten anser att du är helt vilse i ditt resonemang. Man brukar jaga skytten, inte måltavlan.
Citera
2019-09-10, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notmyguru
Kan inte uttala mig om taxichaffisen men personen som av misstag blev skjuten i sin bostad är sannolikt helt utan inblandning, och därmed helt oskyldig.

Ja, sannolikt oskyldig till just det här, men det sa jag nyss med. Det innebär inte att han är helt oskyldig. Kan du med säkerhet säga att han inte förtjänat en kula för sina förehavanden i andra sammanhang? Att han helt saknar kontakt med kriminella miljöer och aldrig begått brott? Annars är det ett hån mot hederligt folk att kalla honom oskyldig bara för att han inte ställt till med något just där och då.
Citera
2019-09-10, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av persona.von.grata
Spinner vidare på misstänkt GM. Man kan med goda grunder utesluta personer med någon form av GMU bakom sig. Även svenska jägare, IS-resenärer och vad deras kurdiska motsvarighet nu heter.

Ypg - frihetskämpar
Citera
2019-09-10, 21:41
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnthonyCasso
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Jag kan inte erinra mig ngt annat fall, där det varit knäpptyst om skadestatus. Spontant framstår tystnaden i detta fall som avvikande. Eller förekommer det, att media ibland lägger locket på skadestatus?
Precis det jag känner, status på skadade brukar väl komma under natten alternativt morgonen efter. Känns extra konstigt då skjutningen var så pass uppmärksammad.

Det här är det första jag sett: SVT Publicerad idag [10/9 2019] 13.43
"De två männen som blev skjutna i Nacka lever men är fortfarande allvarligt skadade, enligt senaste informationen från polisen.

– Den informationen fick jag till mig för någon timme sedan. Att de fortfarande är allvarligt skadade, säger Ola Österling, presstalesperson på Stockholmspolisen vid lunchtid på tisdagen."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/de-skjutna-i-nacka-ar-fortfarande-allvarligt-skadade
Citera
2019-09-10, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iknowit
Ypg - frihetskämpar
Eller terrorister, beror på vem du frågar.
Citera
2019-09-10, 21:56
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamlosaGranatapple
Men var kom du in i bilden. Han skriver att alla som har pris på huvet får relativt straffritt bära vapen. Vilket inte e sant. Och hur känd du än e om du har vapen på dig så kommer du torska på fängelse och INTE "bli av med det och inget mer" va tror ni egentligen. . Ni pratar med fel person om ni försöker lära mig om sånt här

Du pratar med fel person, jag har sett mer vapen än vad du kan drömma om.
Jag har hållit i vapen, jag har avfyrat vapen.
FB är trist på det sättet med alla djävla små kökbordshitlers som inte vet ett piss om livet men ändå försöker att dominera och mästra med flata PK sanningar.

Vi tror inte din lilla djävla pattskalle utan att vi vet!

Det är reel info som vi förmedlar, lagen den gäller inte lika för alla.
Senast redigerad av Hursomhelsting 2019-09-10 kl. 22:04.
Citera
2019-09-10, 22:03
Medlem
Ointressant fakta som säkerligen redan framförts i trådendå jag har ett jobb att sköta och ej kunnat följa tråden. Därav av detta möjligt löjliga inlägg .

Bo. (Lamin) har enl. närstående till fam. Lamin har från början av sitt då unga liv redan från början haft problem (bokstavskombo?). Pappan kämpar, ständiga anmälningar från skolan avs. bl.a. Anmäln. avseende kvinnotrack. Pappan sänder denne till Gambia, denne återkommer(?) , då denne numera har sv. Pass. Mamman ( ej gambianska) dör (när var hur okänt). Lillebror forbollsproffs, lillesyster landslagsspelare i sv. landslaget. Pappan flyttat tillbaka till Gambia. För två veckor sedan gifte sig Lamin och Bo i Gambia under storslagna former.

Pappan har av yngre sonen fått ett fantastiskt hus i Gambia. kanske betalade han detta bröllop ( som tydligen är omtalat i vida kretsar).
Bo. återvänder, där är vi nu. Pappan är tydligen en " hedersknyffel "! (Vad göra med en dampunge"?

Sorry för ev. Ot.
Citera
2019-09-10, 22:06
Medlem
Väldigt tyst i tidningarna om offren, hur kommer det sig?
Citera
2019-09-10, 22:07
Medlem
Ken Drydens avatar
Skyttarna missar ju L hela tiden och det fick mig att tänka på Churchills reportage från slaget vid Omdurman, 1898, mellan engelsmän och sudaneser.

Sudaneserna stormade fram mot britterna i stora klungor och föll som käglor för européernas gevärseld med undantag för deras jättelike fanbärare.

När Churchill frågade bataljonschefen hur det kom sig att fanbäraren klarade sig hela tiden fick han svaret: "Eftersom alla mina soldater siktar just på honom".
Citera
2019-09-10, 22:14
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinkeby4
Väldigt tyst i tidningarna om offren, hur kommer det sig?

Dom kanske är snutar?
Citera
2019-09-10, 22:32
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Dom kanske är snutar?
Knappast snutar. Troligtvis negrer som inte har direkt med det hela att göra.

Spännande läge just nu! Hoppas fler kriminella negrer skjuts snart....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in