2019-09-12, 19:09
Medlem
Om polisen hade gjort sitt jobb så skulle det inte ske så många skjutningar, tyvärr är många poliser köpta mm.
Citat:
Ursprungligen postat av DjursholmsLatrinen
Beakta att gambiern redan vid skjutning nr 1 skulle vara bevakad stenhårt då händelsen var röd klassad. Dvs mycket stor chans till upprepade hämnd aktioner, skjutning nr 2 var trots det Lamin, helt obevakad. Tror inte så mycket på polisens påstådda bevakning. Just nu sitter han nog paranoid o redo för allt, säkert beväpnad till tänderna. Polisen har helt enkelt de resurser till förfogande som regeringen beslutat om. Skönt att dom ska ha ett möte till om allt våldet om 2 veckor. Då löser regeringen säkert detta.
Citera
2019-09-12, 19:10
Medlem
En gammal bild på fejjan säkert
Citat:
Ursprungligen postat av Komprometterad
Tycker bilden som är länkad & fb profilen som är droppad är totalt olika varandra personer
Citera
2019-09-12, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengt-Bedrups-hatt
Det fattar väl alla att det inte fanns nån bevakning på plats skjutning 1 och 2.

Precis inte en chans!!
Citera
2019-09-12, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crowsi
Tycker det är aningen imponerande vilken uppslutning det är på sånna här begravningar, uppemot 400 pers enligt NVP. Är det verkligen normalt att 400 pers känner en 18åring så pass nära att man bör vara på dess begravning? Eller dyker folk upp för bara att visa sitt stöd utan att känna henne?

Ja muslimska begravningar kommer många.
Citera
2019-09-12, 23:15
Medlem
Det är farligt att komma nära måltavlan nu. Åker man kollektiv samtidigt som honom eller taxiförare så kommer man skjuten.
Han är som en vandrande bomb.

Jag får kolla mig omkring så att jag inte kommer nära honom .
Citera
2019-09-13, 01:24
Medlem
Salehhadris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Oj, det var nytt. Stämmer det? Vad finns det i så fall för koppling(ar)?
Stämmer INTE det var karolin i Malmö som mördades man/kille som var inblandad i det. Inte lamin
Senast redigerad av Salehhadri 2019-09-13 kl. 01:30.
Citera
2019-09-13, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoraTulpanen
https://www.dn.se/sthlm/har-begravs-18-ariga-ndella-jack/

https://www.nvp.se/Nacka/SaltsjobadenFisksatra/manga-foljde-ndellas-begravning

Långa killen med glasögon, keps, skinnjacka och ljusblåa jeansen.

Det där är inte Lamin.
Citera
2019-09-13, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Du pratar med fel person, jag har sett mer vapen än vad du kan drömma om.
Jag har hållit i vapen, jag har avfyrat vapen.
FB är trist på det sättet med alla djävla små kökbordshitlers som inte vet ett piss om livet men ändå försöker att dominera och mästra med flata PK sanningar.

Vi tror inte din lilla djävla pattskalle utan att vi vet!

Det är reel info som vi förmedlar, lagen den gäller inte lika för alla.

Ojojoj vilken hårding. Du kan spy ur dig vad du vill Rambo, jag har fortfarande rätt. Wow du har "hållit" i vapen och du har avfyrat vapen. Du blev precis min hjälte. Pajas. Tror du du är ensam om de eller vad?
Var jag sett vapen o i vilken mängd och vad jag betalar för dom har du ingen aning om gubben. Oavsett, så handlar det här om ifall man blir släppt eller ej efter att ha torskat med vapen, men det verkar inte du fatta, om du tror att vi blir släppta efter att burit vapen så tror du fel. Förut ja, men inte efter lagändringen.
Ska du komma o lära mig?

Jävla flashback-maffia
Senast redigerad av RamlosaGranatapple 2019-09-13 kl. 11:10.
Citera
2019-09-13, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamlosaGranatapple
Ojojoj vilken hårding. Du kan spy ur dig vad du vill Rambo, jag har fortfarande rätt. Wow du har "hållit" i vapen och du har avfyrat vapen. Du blev precis min hjälte. Pajas. Tror du du är ensam om de eller vad?
Var jag sett vapen o i vilken mängd och vad jag betalar för dom har du ingen aning om gubben. Oavsett, så handlar det här om ifall man blir släppt eller ej efter att ha torskat med vapen, men det verkar inte du fatta, om du tror att vi blir släppta efter att burit vapen så tror du fel. Förut ja, men inte efter lagändringen.
Ska du komma o lära mig?

Jävla flashback-maffia

Han har förmodligen gjort lumpen eller så leker han med soft air guns
Citera
2019-09-13, 11:31
Medlem
Finns det något signalement på förövarna någonstans?

Gjorde ett fynd idag som kanske kan kopplas till fallet.
Citera
2019-09-13, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burningcat
Finns det något signalement på förövarna någonstans?

Gjorde ett fynd idag som kanske kan kopplas till fallet.

Vad är ditt fynd? Har du talat med polisen om det ?
Citera
2019-09-13, 12:26
Medlem
Trulfs avatar
"En av de skjuta männen ska ha fått skador för livet"

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/stockholm/skadad-for-livet-efter-nackaskjutning

Amputation? Invaliditet?
Ofattbart att man inte kan kliva ut på balkongen en söndagskväll för att vattna blommorna utan att bli träffad av en kulsvärm och skadad för livet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in