2019-09-10, 22:01
Medlem
panzertaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Du VILL att hon ska vara oskyldig och HOL den onde för allt annat än det narrativet ger kortslutning i din hjärna.

Det är därför du, och andra som du, sprider dimridåer och gör brottsoffret till gärningsman.

exakt.
Citera
Medlem
På en av Aftonbladets bilder tycks reportern luncha med Karin. Man ser glas och flaskor på bordet. Någon FB-detektiv som kan analysera flaskorna på bilden? Söp reportern ned Karin som säkert hade delirium efter dagarna dom anhållen?
Citera
Medlem
Larasofts avatar
KL är nu plötsligt en person man (media) lyssnar på. Hon måtte njuta av "upprättelsen".
Citera
Medlem
Är det bara jag som tror att hon är verkligen oskyldig? Min magkänsla säger att han inte har vit mjöl i sin påse...
Citera
2019-09-10, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
KL är nu plötsligt en person man (media) lyssnar på. Hon måtte njuta av "upprättelsen".

Nja, se det inte så.
Vi snackar om veckans krimfall här.
Reportern låter henne prata på bara.
Citera
2019-09-10, 22:06
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ja, det bara fortsätter och rinner märkligheter ur munnen på henne. Det här också:
– Jag visste ingenting om att det fanns en anmälan förra gången. Det kom som en fullkomlig nyhet.
(Förra gången jag anlitade en torped.)
Haha bra iakttagelse, jag visste att hon skulle trassla in sig. Lite span på henne sen är det klippt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
HAr läst årsredovisningarna för
Hols firma, den går lysande , vilka vinster han gör!

Men han måste vara bitter då han ser vad affärsjuristerna tjänar.

Miljardgränsen spräckt: Så mycket drar affärsjuristerna in

https://www.di.se/nyheter/miljardgransen-sprackt-sa-mycket-drar-affarsjuristerna-in/
Citera
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av panzertax
Jag tänker mer att en sådan här person vet exakt hur de ska bete sig för att verkligen slinka igenom alla kryphål utifrån tidigare erfarenheter. Ändå går hon ut i massmedia så pass tidigt och försöker rentvå sig själv. Hon hade inte behövt yppa ett knyst. Hon hade kunnat ligga lågt ett tag, få bort fokuset på sig som person, sedan skrivit en bok eller något och skapat feta pengar på det hela. Hela agerandet i min värld tyder på panik. Hon blir häktad, vilket hon inte räknat med, hon märker att fokuset kommer på henne och hon gör nu det hon kan för att påvisa att hon har en "annan teori". En "högt uppsatt kriminell". I hennes värld kretsar just nu allt kring att rikta misstankarna på någon annan samtidigt som hon ska ses som ett brottsoffer.

Hon borde gå under jorden i stället för att ge intervjuer i kvällspressen som bara skadar henne. Men redan det faktum att hon dök upp på brottsplatsen kort efter dådet visar på att hon inte alltid agerar rationellt. Kanske beror det på hjärnskadan.

Därmed inte sagt att hon är oförmögen att stämpla till mord.
Citera
2019-09-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hahahahahahaha
Är det bara jag som tror att hon är verkligen oskyldig? Min magkänsla säger att han inte har vit mjöl i sin påse...

Nej, det finns en hel armé här inne som en handfull av oss försöker att övertyga att det finns en skjuten man i en trappuppgång.

Skuldfrågan, hennes, är inte klar än, men det är klart att han är skjuten.

För oss, då. Fast vi tjafsar om det också.

Sedan är det hjärnskador, bögande, rov av arv osv osv.
Citera
2019-09-10, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitkuligen
Du VILL att hon ska vara oskyldig och HOL den onde för allt annat än det narrativet ger kortslutning i din hjärna.

Det är därför du, och andra som du, sprider dimridåer och gör brottsoffret till gärningsman.

Läs vad jag skriver, eller har du problem med läsförståelsen?
Citera
2019-09-10, 22:09
Medlem
Underbart att hon fick ge sin version och att media släppte fram henne.

Nu mer än någonsin är jag övertygad om hennes oskuld. Så stabil och redig hon låter. Hela händelseförloppet visar att hon är oskyldig. Ha där fick ni alla Flashbacks haters.
Citera
2019-09-10, 22:09
Medlem
Hon säger att hon var väldigt trygg när hon såg vilken rådman det var. Det är sjukt. Hon visste att rådmannen skulle hjälpa henne.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/hor-toppjuristen-valdigt-trygg-nar-jag-sag-vilken-radman-det-var/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in