2019-09-09, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Bilden verkar ha tagits bort nu.

Märkligt, den låg kvar väldigt länge. Undrar vad som fått honom att ta bort den nu? Hans nya gig på Svenska Nyheter kanske?
Citera
2019-09-10, 15:13
Medlem
akutaccents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Bilden verkar ha tagits bort nu.

Det var en tråkig nyhet. Soran har kvar sin bild dock. Som redan nämnts är hans instagram privat och med inaktiverade kommentarfält förstås.
Citera
2019-09-10, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cuchullain
Märkligt, den låg kvar väldigt länge. Undrar vad som fått honom att ta bort den nu? Hans nya gig på Svenska Nyheter kanske?

Är det Appelquist som hoppat på SN-tåget? Där döda de hela programmet för jag antar att du inte syftar på Soran?
Citera
2019-09-10, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Är det Appelquist som hoppat på SN-tåget? Där döda de hela programmet för jag antar att du inte syftar på Soran?

Ja, Appelquist tar över som programledare efter Jeppe. Tror det kan bli bra även om han inte hade varit mitt förstaval.
Citera
2019-09-10, 20:28
Medlem
Men han verkar ju helt gått av gridden? Inte ett ord, inte en bild på 2 år? Blir det åtal tro?
Citera
2019-09-10, 21:29
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lenny788
Men han verkar ju helt gått av gridden? Inte ett ord, inte en bild på 2 år? Blir det åtal tro?

Han valde att försvinna. Åtalen lades ner, inte nödvändigtvis för att det var brist på bevis utan för att brotten var preskriberade.

Orsaken till att han fortsätter hålla sig borta är antagligen för att det ligger ännu fler anklagelser och bubblar under ytan. Skulle han återigen våga sig ut i rampljuset är det risk att de skulle poppa upp igen. Tystnaden från vår värdelösa gammelmedia tyder också på att så kan vara fallet.

Hade han varit oskyldig hade han inte sprungit och gömt sig och sumpat en karriär där han drog in flera miljoner om året utan större ansträngning. Ingen oskyldig hade släppt taget om en sådan lukrativ karriär utan strid.

Själv är jag ganska glad över att slippa se hans sverigefientliga ansikte.
Citera
2019-09-11, 18:31
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Han valde att försvinna. Åtalen lades ner, inte nödvändigtvis för att det var brist på bevis utan för att brotten var preskriberade.

Orsaken till att han fortsätter hålla sig borta är antagligen för att det ligger ännu fler anklagelser och bubblar under ytan. Skulle han återigen våga sig ut i rampljuset är det risk att de skulle poppa upp igen. Tystnaden från vår värdelösa gammelmedia tyder också på att så kan vara fallet.

Hade han varit oskyldig hade han inte sprungit och gömt sig och sumpat en karriär där han drog in flera miljoner om året utan större ansträngning. Ingen oskyldig hade släppt taget om en sådan lukrativ karriär utan strid.

Själv är jag ganska glad över att slippa se hans sverigefientliga ansikte.
Klart han är skyldig, men pluggar inte kräket till hjärnskrynklare eller något dylikt nu, får iofs innerligen hoppas att detta inte är sant med tanke på ev framtida patienter.
Citera
2019-09-14, 09:34
Medlem
StenGranits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88
Klart han är skyldig, men pluggar inte kräket till hjärnskrynklare eller något dylikt nu, får iofs innerligen hoppas att detta inte är sant med tanke på ev framtida patienter.

.
Senast redigerad av StenGranit 2019-09-14 kl. 09:36.
Citera
2019-09-14, 09:52
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFL88

Han kom undan. Åtminstone sett till att hängas ut men hans karriär var ju körd. Den värst anklagade under hela Metoo. Sant han pluggar till psykolog nu. Att han kom undan utan att ens nämnas i media handlar ju främst om att man vill ha kvar "järnrörsskandalen" att kunna referera till. Han blev anmäld för dubbla våldtäkter och sexuellt ofredande och det var säkert mer också. Att det inte ens blev åtal är en gåta.
Citera
2019-09-14, 21:11
Avslutad
Det va länge sedan jag såg soran nu.
Han har alltså lyckats hålla sig unda så länge så han slipper åtal osv.

Kanske kommer han tillbaka 2021
Han har klippt sig och skaffat ett nytt jobb på Svt

Det är inte omöjligt
Så länge du inte är vit och säger negerboll så kan du göra vad som helst
Citera
2019-09-21, 01:05
Medlem
Tuttarna-I-Soppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Odensnorre
Just nu sitter han helt synlig på en uteservering på Åsögatan iallafall. Ser ut som en skäggig tändsticka.

Nu får du berätta mer. Var han munter? Såg han fortfarande magsjuk ut?
Citera
2019-09-21, 01:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttarna-I-Soppan
Nu får du berätta mer. Var han munter? Såg han fortfarande magsjuk ut?
Nej, inte munter. Tycker nog han ser lite nojig ut. Ser han stryka runt då och då, han går aldrig ensam. Men jag visste inte vem han var innan metoo (?) så han kanske alltid betett sig så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in