Citat:
Ursprungligen postat av
Valpen_
Många feminister här som verkar sitta och försvara exfruns agerande, skrämmande.
Ingen försvarar kvinnan på något sätt, men försöker förklara. Domarna talar för sig själva, men vad som förevarit vet man ju sällan som utomstående.
Citat:
Ursprungligen postat av
MostyBlejsX
Det har jag inget minne av, däremot att HOL försvarat sig. Knappast att skytten agerat i nödvärn...
Det blev ju tumult. Det är det enda som sagts. Om det kommer från HOLs egen mun kanske man kan förutsätta - och en granne säger att det var liv i trappen (som om nån tappat ett järnrör).
Nu kommer efterspelet: allt som grävts upp i HOLs och KLs privatliv har nu blivit ett byk som tvättas offentligt. Och mycket är saker som säkert inte kontrahenternas arbetskamrater och vänner känt till. Så nu måste det skademinimeras. Hur det skall gå till vet jag inte, men det lär bli en del diskussioner både i KLs privatliv och i HOLs yrkesliv. Man kan ju tänka sig att några i deras närhet faktiskt läst tråden här. Och ingen rök utan eld. Även om mycket lögner har spridits så ligger det ofta små sanningar bakom det hela. Blir inte lätt för någon av dom att gå med rak rygg på ett tag. Att en skilsmässa drar med sig så otroligt mycket skit visste jag faktiskt inte. Att man blir ovänner är en sak - men det här paret har tagit det till en riktigt hög nivå.