Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Ditt sätt att skriva får mig att sätta morgonkaffet i halsen😁
Har nu slut på mitt pulver , tips på andra bra billiga tillverkare ?
Jag kan tipsa om den tillverkare jag själv använder vilket jag länkade till på förra sidan, du vill bara pröva olika sorter..du är inte nödvändigtvis missnöjd? ska det vara standardiserat extrakt eller råpulver du vill pröva härnäst?
Jag har tvärtemot vad alla andra hört i tråden....fått rekommenderat churna pulver
över standardiserat KSM66, jag märkte inte ett skit på KSM
Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Sperman har faktiskt blivit vattnigare med klumpar ! Ser konstigt ut men kärringen klagar inte !
Du är oförskämt grafisk nä du använder det där fula ordet, så lägg ägg!....ehm....du säger att kärringen inte klagar på att det kommer tilltagande mängder vätska men in till vilket hål då åsyftas glädjen?

Jag blev ganska intresserad av din tillverkare (inte dina föräldrar! utan Ashwagandha) efter att ha läst ovanstående.
I övrigt har jag gått upp i dos till din nivåer och jag märker jag eventuell lite förbättring i minne, men når inte förväntningar man kan ha när Ash och Gotu Kola vildpulver blandas i samma vattenglas, fast jag är inte helt objektiv då jag är immun mot placeboeffekten och märker inte ens av min ADD medicins förbättringar utan ett testbatteri som uppvisar vad som skett
För mig verkar detta vara rena sockerpillret än så länge, nej jag är fortfarande stressad och koncentrationen har inte förbättrats..jag avbryter mig själv fortsatt hela tiden
Vad gäller mängden mjölke måste jag tittare på om volymen ökat...får sluta ejakulera i kalsingarna av bara komfort utan får springa till badkaret som folk när det är dags