Citat:
Ursprungligen postat av
firmahasten
Missförstod din fråga Ang vågen 😁.
Har inte märkt av någon viktuppgång men tränar inte heller aktivt.
Minskad stress har jag definitivt märkt av. Vet inte riktigt hur jag ska förklara, stressen är där men jag bryr mig inte om den på samma sätt, "låter det bara vara " kan ju vara placebo svårt för mig att förklara känslan.
Med minnesförbättring så menar jag tex sifferkombinationer, datum, om mjölkjäveln tog slut imorse eller inte, sådana saker.
Jag tar endast ginseng magnesium och vitaminer.
Sperman har ökat rejält i jämförelse med när jag inte tog aswghanda!
Men varför tror du att effekten ökar ifall du skulle öka dosen och gå över rekommendendation?
Brukar det verkligen funka så med kosttillskott enligt din mening!
Du får väl helt enkelt empiriskt testa ifall högre doser ger bättre minne och sedan återkomma till tråden och kräkas lite, för vad jag vet så har aswaganda inga allvarliga biverkningar, du ska bli illamående om du tar för nycker står det
Angående vågen så blir det mycket mer komplicerat än du låter göra gällande, så å jag skiter i den tror jag
Vad gäller viktuppgång, så syftar jag inte jag positiv muskelvikuppgång , utan jag påstår att du ska kunna bli fetare utav ashwaganda ifall du inte motionerar snarare, men detta har du inte märkt av eller hur?
Jag minns på min ashwaganda från solgar att det efter 2 tabletter ledde till att det pumpades ut ett vattnigt utspätt sekret (ryggmärgsvätska!) ur min dirrigentpinne
Har du samma erfarenhet? eller är den fast å fin som en annan avföring?