2019-09-08, 04:06
Medlem
Skorpan91s avatar
Värsta messen är ju när det är 5+ frågor. Sen hatar jag när folk dodgar svara på frågor det screenar jag direkt till en coach. Slappa sattroll haha
2019-09-08, 11:37
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Värsta messen är ju när det är 5+ frågor. Sen hatar jag när folk dodgar svara på frågor det screenar jag direkt till en coach. Slappa sattroll haha
Så här har vi en liten golbög...
2019-09-08, 11:38
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:

Gud vilken liten bitter människa du måste vara. Så tråkigt liv.
2019-09-08, 11:53
Medlem
Citat:

När jag var ny så gjorde jag detta första veckan. Men fan orka. Man bara loggar det folk har "missat" sen går man vidare direkt. Tar ju en oändlig jävla onödig tid att skicka massa skit till coacherna om det inte är något riktigt allvarligt! Lägg ner va
2019-09-08, 13:23
Medlem
Skorpan91s avatar
Utför erat jobb kloķt istället. Speciellt såna som inte svarar på vsrt dom bor dom ryker definitivt. Det är anledningen till är nytt folk som behövs för folk ej kan bete sig
2019-09-08, 23:36
Medlem
MandySkolmans avatar
Citat:

Haha dem bryr sig inte ett piss - det genererar mer pengar att dra ut på svaret.
Du är en sån som svarar varje grej på första messet vilket sen leder till det ivriga "när ska vi ses"-tjatet och efter 3 sådana så slutar dem skriva.

Grattis, golbög du kommer palla detta jobb i två veckor till innan du inser detta själv
2019-09-09, 02:49
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MandySkolman
Haha dem bryr sig inte ett piss - det genererar mer pengar att dra ut på svaret.
Du är en sån som svarar varje grej på första messet vilket sen leder till det ivriga "när ska vi ses"-tjatet och efter 3 sådana så slutar dem skriva.

Grattis, golbög du kommer palla detta jobb i två veckor till innan du inser detta själv

Du har noll koll du.
Jag har varit på olika roller sen 2017. "två veckor till".
Nej om du visste procentantalen som försvinner pga undvikande av frågor så hade du sagt annat.
2019-09-09, 07:25
Medlem
Hayworthians avatar
Citat:
Du har noll koll du.
Nej om du visste procentantalen som försvinner pga undvikande av frågor så hade du sagt annat.

Du har varit på olika roller säger du? Men ändå sitter du och talar som en nybörjare?
Varför stannade du inte på dina "olika roller"?
2019-09-09, 11:01
Medlem
Citat:
Du har noll koll du.

Dumfan...

Om det är kö hela tiden och det sitter tio idioter som dig och skriver minutiöst och jätte noga och lyckas få iväg 50 i timmen som genererar 49 svar från glada gubbar. Sen har du tio som är snabba och effektiva och slarvar lite mer drar iväg tre gånger fler än dig men 5 gubbar tröttnar, 3 hoppar över till en ny profil och 2 ger upp och försvinner. Vilka operatörer har genererat mest pengar till företaget?
2019-09-09, 11:11
Medlem
Vidare..

Gubbar drar när dom inte får träff direkt eller kontakt över telefon eller mail, en liten andel är även klarsinnade nog att inse att det är bluff tämligen omgående, dom drar dom med givetvis. Vad dom däremot inte gör är att dra för att det fattas punkter och kommatecken, eller att dom får frågan om dom bor i hus eller villa för andra gången. Skitsaker och även viktiga saker som inte loggas, är i det stora hela petitesser. Gubbfan vill ha respons bara, han sitter inte och fokuserar på detaljer, han är glad att en ung snygg tjej kommunicerar med honom på nätet. Han är även glad att kunna skicka bilder på sin fula lilla kuk och skriva som att fista tjejen i röven och hit och dit, och det enda du behöver skriva tillbaka för att han ska runka vidare är typ "åååh mmmm öööh va skönt, din kuk är så fin mmmm". Så...enkelt...är....det. Det är dumma, kåta, naiva, sjuka, idioter som du inte behöver eller förtjänar mer än ett meddelande som du som operatör slarvar ihop på tio sekunder.

Questions?
2019-09-09, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Vidare..

Gubbar drar när dom inte får träff direkt eller kontakt över telefon eller mail, en liten andel är även klarsinnade nog att inse att det är bluff tämligen omgående, dom drar dom med givetvis. Vad dom däremot inte gör är att dra för att det fattas punkter och kommatecken, eller att dom får frågan om dom bor i hus eller villa för andra gången. Skitsaker och även viktiga saker som inte loggas, är i det stora hela petitesser. Gubbfan vill ha respons bara, han sitter inte och fokuserar på detaljer, han är glad att en ung snygg tjej kommunicerar med honom på nätet. Han är även glad att kunna skicka bilder på sin fula lilla kuk och skriva som att fista tjejen i röven och hit och dit, och det enda du behöver skriva tillbaka för att han ska runka vidare är typ "åååh mmmm öööh va skönt, din kuk är så fin mmmm". Så...enkelt...är....det. Det är dumma, kåta, naiva, sjuka, idioter som du inte behöver eller förtjänar mer än ett meddelande som du som operatör slarvar ihop på tio sekunder.

Questions?

This.

Men skicka inte copy paste, då får ni sparken (som jag).
2019-09-09, 15:04
Medlem
Tjo! Har bestämt mig för att börja med detta nu. Men är verkligen inte insatt i hur man skattar själv eller hur man går tillväga med sånt.. Noll koll verkligen.

Någon som vill vara gullig och förklara för mig lite lätt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in