2019-09-09, 12:37
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
Passa för sean o jean
Sorry! Jag tror alla blandar Sean med Jean
Citera
2019-09-09, 12:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Sorry! Jag tror alla blandar Sean med Jean
båda ska passa sig för
Citera
2019-09-09, 12:41
Medlem
Citat:
Glömde stt det var en till tråd, hursomhaver hur han dog är inte viktigt för utomstående personer/allmänheten

Jag har tänkt på detta ganska mycket gällande folk som vill veta hur han gjorde det. Min teori är att beroende på hur personen väljer att göra slut på det visar på hur personens tillstånd var precis innan det hände.

Att svälja en burk med piller och sedan somna in, gentemot att skära av sig halsen visar på två helt olika sinnestillstånd. Om man ska gå på den linje som TMZ har skrivit om, så måste man först krossa flaskan och dra den över sin hals och handleder. Människan har en otroligt stark överlevnadsinstinkt och göra en sån handling måste krävas sjukt mycket för att övervinna och faktiskt göra det. Att svälja piller borde enligt min egna oerfarenhet vara enklare och är inte lika desperat.

Men har som sagt aldrig lidit av en psykos eller en mental sjukdom så jag kan omöjligt sätta mig in i deras situation. Andra här på FB kan säkert mer om detta.
Citera
2019-09-09, 12:43
Medlem
Citat:
båda ska passa sig för

Alltså jag har aldrig förstått varför man är så rädda för personerna i entouraget. Vad kan dom göra liksom? Hyra en torped och knäppa en? Man kan nästan tro att dom tillhör M-Falangen.
Citera
2019-09-09, 12:48
Medlem
Citat:
Det var något jag skrev för ett tag sedan, det är goaldiggers ord. Tim hadde tydligen gjort ett själmordsförök ganska uppet, bland folk, troligen på grund av psykos. Men en person såg att Tim blödde, han fick hjälp och blev räddad. Familjen blev kontaktade direkt , och broshorna satte sig på flyget til Oman dagen efter, Tlm gjorde sitt andra självmords försök den dagen efter det första, och det var det försöket som avslutade hans liv. Broshorna landade i Oman några timmar efter Tim dog.
Men om detta var sant, varför säger familjen att det var något improviserat? Det verkar inte improviserat. Särskilt om du försöker två dagar i rad.
Citera
2019-09-09, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
Alltså jag har aldrig förstått varför man är så rädda för personerna i entouraget. Vad kan dom göra liksom? Hyra en torped och knäppa en? Man kan nästan tro att dom tillhör M-Falangen.

Nej jag förstår inte heller varför man är så rädd för vissa i entoraget! Man undrar om de har någon hållhake!
Citera
2019-09-09, 12:57
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
båda ska passa sig för
Alright
Citera
2019-09-09, 13:14
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Men om detta var sant, varför säger familjen att det var något improviserat? Det verkar inte improviserat. Särskilt om du försöker två dagar i rad.
Första försöket var troligen improviserat, jag tror att han hadde ganska allvarliga skader efter första försöket, och Tim ville nog inte att hans fans och andra skulle veta att han hadde begått ett självmords försök. Därför tror jag att han valde att avsluta sitt liv med det andra försöket. Vet att det låter grovt, men det är det jag tror vad som gjorde att han försökte andra gången. Det är min teori i allafall.
Senast redigerad av SwedishHouse 2019-09-09 kl. 13:17.
Citera
2019-09-09, 13:20
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
båda ska passa sig för
varför skriver du inte hela meningar.. förstår knapt vad du skriver.
Citera
2019-09-09, 13:29
Medlem
Citat:
Första försöket var troligen improviserat, jag tror att han hadde ganska allvarliga skader efter första försöket, och Tim ville nog inte att hans fans och andra skulle veta att han hadde begått ett självmords försök. Därför tror jag att han valde att avsluta sitt liv med det andra försöket. Vet att det låter grovt, men det är det jag tror vad som gjorde att han försökte andra gången. Det är min teori i allafall.

Kanske Tim ville skicka ett meddelande när han valde en ovanligt brutal metod.
Citera
2019-09-09, 13:36
Medlem
ok
Senast redigerad av Marlo78 2019-09-09 kl. 13:38. Anledning: ångrar frågan
Citera
2019-09-09, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Kanske Tim ville skicka ett meddelande när han valde en ovanligt brutal metod.

Eller så fick han en till psykos och bara tog vad som fanns närmast. Tidigare inlägg beskriver dom det som att dom rensade hans hotellrum på "allt farligt" men glömde kvar vinflaskan. Åter igen så har vi inga bevis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in