2019-09-09, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bettan12345
Nu hänger jag inte med! Vem hade lämnat honom på grund av Sean? Tereza eller?

Hänger inte heller med. Jättesnurrigt
Citera
2019-09-09, 11:58
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Jo, tror ibland jag fått en stroke när jag läser men inser att det är Google translateöversättningar. Hade hellre sett att de som inte kan svenska skriver på engelska. Så kan man ju svara på svenska om man känner för det.
Haha, jo dom borde nog skrivs på engelska istället så man vet om dom är svenskar eller inte.
Citera
2019-09-09, 12:00
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unnamax
Hänger inte heller med. Jättesnurrigt
Tim hadde andra tjejer innan det, har han lyckats att hålla förhållandet med Tereza privst, då har hållt andra förhållanden privata också. Kanske det är Wakman?
Citera
2019-09-09, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishHouse
Nei, i trådsanningarna Står det att han skadade sig själv dagen innan, men blev räddad.

Kan du sätta länken till den här tråden?
Citera
2019-09-09, 12:10
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annika85
Kan du sätta länken till den här tråden?
Det var något jag skrev för ett tag sedan, det är goaldiggers ord. Tim hadde tydligen gjort ett själmordsförök ganska uppet, bland folk, troligen på grund av psykos. Men en person såg att Tim blödde, han fick hjälp och blev räddad. Familjen blev kontaktade direkt , och broshorna satte sig på flyget til Oman dagen efter, Tlm gjorde sitt andra självmords försök den dagen efter det första, och det var det försöket som avslutade hans liv. Broshorna landade i Oman några timmar efter Tim dog.
Citera
2019-09-09, 12:19
Medlem
Citat:
Jag hittar inte ETP där

Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Det där är bara Forever Yours, fanns en annan länk tidigare med typ 7 låtar i en mapp, gissar att det är den som efterfrågas.

EDIT:

Gå in på dbree-hemsidan och sök på Avicii så hittar du mappen där. Men allt görs på egen risk!

Sista paragrafen ovan
Citera
2019-09-09, 12:24
Medlem
Citat:
Det var något jag skrev för ett tag sedan, det är goaldiggers ord. Tim hadde tydligen gjort ett själmordsförök ganska uppet, bland folk, troligen på grund av psykos. Men en person såg att Tim blödde, han fick hjälp och blev räddad. Familjen blev kontaktade direkt , och broshorna satte sig på flyget til Oman dagen efter, Tlm gjorde sitt andra självmords försök den dagen efter det första, och det var det försöket som avslutade hans liv. Broshorna landade i Oman några timmar efter Tim dog.

Med all respekt, hur kan någon veta om någons självmord inte var planerad, särskilt om han försökte självmord två gånger på två dagar?
Citera
2019-09-09, 12:25
Medlem
Citat:

Ni tänker på detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
En version från ”någon som känner någon” är att hans skador var sådana att det uppenbart var självmordsförsök (handlederna?) , alla blev skärrade, familjen kontaktades och hans bror tog första flyget. Nästa försök lyckades han tyvärr med trots vaksamhet från omgivningen.
En förklaring eller teori av ”någon som känner någon” till blåtiran(som förmodligen inte är en blåtira utan endast skuggor, filter och kanske som solbränna från båten) är att Tim och hans sällskap bevittnade ett barnbrudbröllop och de uppstod tumult. Allt är skvaller och inte bekräftat (på fb) av från någon som var på plats, vad jag vet

Det är ifrån denna tråden skrivet: 2018-06-18, 09:56
Citera
2019-09-09, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exotell
Sista paragrafen ovan

Vet inte vilken mapp han menar, vågar inte trycka på massa random shit.

Undrar fortfarande vem som läcker dessa låtar, är det Entouraget som vill tjäna cash?..
Citera
2019-09-09, 12:31
Medlem
SwedishHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tresktomte
Ni tänker på detta?

Det är ifrån denna tråden skrivet: 2018-06-18, 09:56
Glömde stt det var en till tråd, hursomhaver hur han dog är inte viktigt för utomstående personer/allmänheten
Citera
2019-09-09, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lutz99
Med all respekt, hur kan någon veta om någons självmord inte var planerad, särskilt om han försökte självmord två gånger på två dagar?

Du har helt rätt. Eftersom vi inte vet Tims psykologiska tillstånd i detalj kan vi omöjligt svara på detta. Det kan vara så att han har länge funderat på självmord men aldrig vågat eller velat utföra det. Sen händer något och det blir ett impulsivt självmord dock något han tänkt på länge.

För att dra paralleller till min kusin som gjorde ett självmordsförsök Jan 2018 så har hon länge lidit av psykologiska problem som aldrig blivit utredda. Hon har aldrig öppet visat eller sagt att hon övervägt självmord. Månaden innan har jag aldrig sett henne så lycklig. Träffat en kille som hon verkligen älskar och dom reser etc. Sedan gör han slut och allt brister. Då skriver hon ett avskedsbrev och sväljer alla sina anti-depressiva piller.

Min teori baserat på vad alla har sagt (släkt och vänner) samt vad GD och Ludde har sagt så tror jag Tim mådde relativt bra sedan hände något som triggade att han impulsivt valde att ta sitt liv. Men åter igen, vi har inte konkreta bevis så allt blir bara spekulationer. Men jag menar, alla verkar chockade över att han mådde så dåligt fast Yoga tränaren bara veckor innan fick se Tim bryta ihop och gråta för han inte förstod vad det var för fel på honom. Ingenting är logiskt i detta baserat på vad vi vet i dagsläget.
Citera
2019-09-09, 12:35
Medlem
Citat:
Så Sean är alltså en av dom som skyddas.... sanningen förtjänar att komma fram, såmna som Sean ska man passa sig för. Media är ett bra sätt att varna andra om Sean. Vilken idiot till människa. Psykopat. Så Aint A Thing handlar om entouraget.
Passa för sean o jean
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in