Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-01, 11:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockasinvitamin
Äckliga människor. Fattar inte hur fans inte genomskådar den falska fasaden. Helt uppenbart hur de från dödsfallet försökt styra hur de ska framställas och inte hamna i dålig dager.
håller me men de spricker förr el senare d gör allt för att hålla sig över ytan o förknippad me honom
gå igenom alla följare d e mest fans o sedan festprissar få ’vanliga ’
Citera
2019-09-01, 11:24
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
han behövde arash o semi i sitt liv

Anade faktiskt det. Men hur kunde Tim tillåta dokumentären att vara så vinklad emot ash? Och varför splittrades dem från början? Manipulerad av Se och company?
Citera
2019-09-01, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Anade faktiskt det. Men hur kunde Tim tillåta dokumentären att vara så vinklad emot ash? Och varför splittrades dem från början? Manipulerad av Se och company?
Ja på sista
han trodde d ville väl men nu pågår infektion d mellan om dokumentären
Citera
2019-09-01, 11:32
Medlem
Citat:
han behövde arash o semi i sitt liv
Så var det faktiskt aktuellt att Tim och arash skulle börja jobba ihop igen efter att de träffades i februari 2018?
Citera
2019-09-01, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sthlmknight
Så var det faktiskt aktuellt att Tim och arash skulle börja jobba ihop igen efter att de träffades i februari 2018?
tanken va d
Citera
2019-09-01, 11:46
Medlem
DoktorGerards avatar
Goaldigger. Vad är dina tankar kring Morten och Terezas förhållande?
Citera
2019-09-01, 11:47
Medlem
Citat:
tanken va d
Tack, men varför tog samarbetet slut 2016 de kunde ändå ha fortsatt samarbeta även fast Tim inte turnerade ash kunde fortfarande vara tims manager bara genom musiken.
Den inblicken jag fick från GQ intervjun var att arash själv backade från samarbetet då han ansåg att entourage runt Tim manipulerade honom i många saker, stämmer detta?
Vem och varför tog samarbetet slut mellan de 2016? Entourage inblandat elr?
Citera
2019-09-01, 11:48
Medlem
DoktorGerards avatar
Citat:
Tack, men varför tog samarbetet slut 2016 de kunde ändå ha fortsatt samarbeta även fast Tim inte turnerade ash kunde fortfarande vara tims manager bara genom musiken.
Den inblicken jag fick från GQ intervjun var att arash själv backade från samarbetet då han ansåg att entourage runt Tim manipulerade honom i många saker, stämmer detta?

Kan du länka intervjun?
Citera
2019-09-01, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mockasinvitamin
Ok då förstår jag dig bättre. Jag håller faktiskt inte med om att de som haft en grundidé till en låt el gjort en stor del av ett jobb med en låt bara måste skänka alla intänkter till välgörenhet pga att kollegan dog. Men där kan man vara av olika åsikter.

Jag håller med dig. Anser inte att det är något fult att ta betalt för ett jobb man gjort.
Citera
2019-09-01, 11:50
Medlem
Citat:
Kan du länka intervjun?
Här är en länk till den intervju:n
https://www.google.se/amp/s/www.gq-magazine.co.uk/article/who-really-killed-avicii%3famp
Citera
2019-09-01, 11:53
Medlem
Citat:
stämmer entouraget ville ha tim för sig själv
Citera
2019-09-01, 11:54
Medlem
Citat:
Goaldigger. Vad är dina tankar kring Morten och Terezas förhållande?
sjukt mycke snack om d i brysch gruppen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in