Citat:
Ursprungligen postat av
Rosamund
Nu säger JM att resan var planerad till 15/5 trots allt, om jag förstått hen rätt.
Jag skrev tidigare inom ett av mina inlägg gällande denna resan, att det har förekommit uppgifter från andra medlemmar att LW's resa var planerad den 15 Maj år 2018, men att resan sedan sköts upp på grund av sonen's bemärkelsedag och därför ändrades till den 16 Maj år 2018.
Frågan till EGT var om vederbörande ansåg eller kände till riktigheten i detta enligt ovan skrivet, men ifrågavarande ville hellre spela pajas med @JokerMannen än att svara på själva frågan.
Om EGT verkligen hade velat svara på frågan, så hade jag kunnat visa något intressant därefter gällande denna dåvarande resan, men om det skall löjlas beträffande de frågor som jag inom tråden ställer, så finns det inget större intresse ifrån min sida att gå vidare med ytterligare information inom tråden gällande denna resan.
Vad jag kan framföra är följande sagt, någon resa var aldrig planerad av LW den 15 Maj år 2018 ... detta med anledning av att sonen hade sin bemärkelsedag den 15 Maj år 2018, däremot fanns en inbjudan från någon.
Mvh/ @JokerMannen