2019-09-09, 01:41
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Det var mitt inlägg Du svarade på... jag spekulerade inte i LW:s exman utan skrev..

"UW:s exfru MH" det var alltså MH jag syftade på att hon ev kunnat heja på den som mördade LW.

(Skrev i mitt inlägg felaktigt UD skulle vara UW... men det förstod Du).

Bara för att du av någon anledning
hatar MH så betyder inte det att hon
har mördat LW.
Citera
2019-09-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Bara för att du av någon anledning
hatar MH så betyder inte det att hon
har mördat LW.

Hon spekulerar om MH ev skulle .... Det förvandlar du till hat ...
Du verkar ha nära att uttrycka dig kategoriskt och med övertolkade känslouttryck.

Har jag noterat.
Citera
2019-09-09, 02:21
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Det var ny information.
Varifrån kommer denna information?
Ingen av hennes vänner verkar ha hört talas om detta.
Men du som inte känner henne låter säker på att det var vad som hände?

Det är inte någon ny info

Men jag undrar om inte det gifta paret
var med i den församling som LW
bytte till?
Citera
2019-09-09, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Nu säger JM att resan var planerad till 15/5 trots allt, om jag förstått hen rätt.

Jag skrev tidigare inom ett av mina inlägg gällande denna resan, att det har förekommit uppgifter från andra medlemmar att LW's resa var planerad den 15 Maj år 2018, men att resan sedan sköts upp på grund av sonen's bemärkelsedag och därför ändrades till den 16 Maj år 2018.

Frågan till EGT var om vederbörande ansåg eller kände till riktigheten i detta enligt ovan skrivet, men ifrågavarande ville hellre spela pajas med @JokerMannen än att svara på själva frågan.

Om EGT verkligen hade velat svara på frågan, så hade jag kunnat visa något intressant därefter gällande denna dåvarande resan, men om det skall löjlas beträffande de frågor som jag inom tråden ställer, så finns det inget större intresse ifrån min sida att gå vidare med ytterligare information inom tråden gällande denna resan.

Vad jag kan framföra är följande sagt, någon resa var aldrig planerad av LW den 15 Maj år 2018 ... detta med anledning av att sonen hade sin bemärkelsedag den 15 Maj år 2018, däremot fanns en inbjudan från någon.

Mvh/ @JokerMannen
Citera
2019-09-09, 02:33
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Jo det gör du nog om du tänker efter. Det diskuterades i början på denna sommar och ni skulle läsa om tråden. Hur gick det med det förresten?

Varför var annars Lenas hemlige pojkvän i över ett år (JH) och även ML (oklart dock om han också var gift, han var inte hemlig) alternativa GM här i diskussionerna i början?

Inte ens Lenas 3 barn fick berätta om mammas hemliga pojkvän. Ska jag gå in på alla deraljer igen för att friska upp ert minne eller ska jag sluta här? För det finns fan inget värre när någon kallar mina inlägg som "Det är inget jag känner igen". Jag ljuger aldrig.

Selektivt minne?
De minns bara det som bekräftar den
bild de vill ha av brottsoffret.
Citera
2019-09-09, 02:38
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen
Jag skrev tidigare inom ett av mina inlägg gällande denna resan, att det har förekommit uppgifter från andra medlemmar att LW's resa var planerad den 15 Maj år 2018, men att resan sedan sköts upp på grund av sonen's bemärkelsedag och därför ändrades till den 16 Maj år 2018.

Frågan till EGT var om vederbörande ansåg eller kände till riktigheten i detta enligt ovan skrivet, men ifrågavarande ville hellre spela pajas med @JokerMannen än att svara på själva frågan.

Om EGT verkligen hade velat svara på frågan, så hade jag kunnat visa något intressant därefter gällande denna dåvarande resan, men om det skall löjlas beträffande de frågor som jag inom tråden ställer, så finns det inget större intresse ifrån min sida att gå vidare med ytterligare information inom tråden gällande denna resan.

Vad jag kan framföra är följande sagt, någon resa var aldrig planerad av LW den 15 Maj år 2018 ... detta med anledning av att sonen hade sin bemärkelsedag den 15 Maj år 2018, däremot fanns en inbjudan från någon.

Mvh/ @JokerMannen

Varför kan du inte bara skriva vad du
menar?

Det var väl inte LW som fick ändra
avresedag utan alla de andra som
hon skulle åka tillsammans med
till Norge?
Senast redigerad av gloriouslife 2019-09-09 kl. 03:27.
Citera
2019-09-09, 05:59
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Det är inte någon ny info

Men jag undrar om inte det gifta paret
var med i den församling som LW
bytte till?

Andra församlingen ska hon ha lämnat för att hon ville arbeta med något annat. Så hon bytte till ensamkommande ungdomar eller dylikt.

Det är därför jag minns det som första församlingen eftersom hon ville fortfarande arbeta som pastor efter den. Så hon fortsatte med samma ämbete i en annan församling bara.

Men jag kan självklart minnas fel angående vilken församling det var.🤔
Citera
2019-09-09, 06:05
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokerMannen

Mvh/ @JokerMannen

Det var intressant information och överensstämmer med mina funderingar.

Jag har alltid undrat varför Lena från första början skulle planerat in en resa den 15/5 som hon vet är sonens födelsedag. Det låter mer rimligt att Norgeresan var planerad till 16/5 hela tiden.
Citera
2019-09-09, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hoppsann
Jag antar att detta är uppgifter från SD?
Påstår han att hon har erkänt detta för honom?
Det kan vara hans sätt att förminska betydelsen av anmälan och det behöver inte alls vara sant.
Nä, inte från honom, beskrev det ju. En vän till dom, som känner alla parter, ställde dom mot väggen och frågade vad f-n som pågår.

Hens uppfattning är att LW sa en historia till dom som inte hade så bra kontakt med SD och en annan till dom som kände båda parterna.
Det är ju ganska naturligt och mänskligt beteende, man förstärker vissa saker och förminskar andra.
Men kan ju fortfarande ha full bäring i SD:s mörka beteende.
Citera
2019-09-09, 06:24
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nä, inte från honom, beskrev det ju. En vän till dom, som känner alla parter, ställde dom mot väggen och frågade vad f-n som pågår.

Hens uppfattning är att LW sa en historia till dom som inte hade så bra kontakt med SD och en annan till dom som kände båda parterna.
Det är ju ganska naturligt och mänskligt beteende, man förstärker vissa saker och förminskar andra.
Men kan ju fortfarande ha full bäring i SD:s mörka beteende.

Hur ställer sig alla till den nya utvecklingen med även HD som misstänkt för mordet?
Citera
2019-09-09, 06:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Jag gjorde inte det när EGT berättade det då och jag gör det inte nu heller. SD hade all anledning att odla att dom hade en relation även efter bilincidenten. Dvs no hard feelings dom emellan. Det tror jag inte på som sagt.

Han vill bara rädda sitt eget skinn.
Och motivet skulle i så fall vara?
Citera
2019-09-09, 06:30
Medlem
Citat:
Hur ställer sig alla till den nya utvecklingen med även HD som misstänkt för mordet?
Alla förundrande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in