Citat:
Ursprungligen postat av
sno
Leif går enligt vad statistiken säger. Ibland blir det fel. Som när gärningsmannen INTE är den äkta mannen utan en galen försmådd f.d. flickvän som plötsligt dyker upp vid ytterdörren och försöker döda frun.. (tyskan med hammaren).
Förra gången KL anklagades för att ha lejt en mördare fanns det inga andra bevis än torpedens ord.
Varför skulle KL ha blivit oförsiktigare med åren? Hon VET att datorn/mobilen skulle gås igenom så varför lämna spår?
För min del hade jag överhuvudtaget inte lämnat spår i mobil och dator. Men jag har hjärnan intakt. Vi får tänka på att hon hatar, är kanske deprimerad, haft en stroke så hennes kognitiva funktion kanske inte är som den ska (mycket vanligt att det blir problem med det kognitiva efter stroke). Hon har tydligen krökat ganska hårt senaste åren, och det brukar fördunkla både omdöme och intelligensen.
Med ovan sagt, så är det ändå lite märkligt om hon lämnat spår. Å andra sidan kanske hon inte har full koll på hur tekniken funkar. Hon kanske tror att bara man raderar meddelanden så är det borta? Så är det ju inte, det vet de flesta av oss vid det här laget.