Citat:
Ursprungligen postat av
intermittentexplosivitet
Och en torso-bild, som jag förmodar är på hennes, efter LOB:en och bråket med polisen vid gripandet, förmodar jag.
"Foto: privat", heter den bilden.
https://www.expressen.se/nyheter/krim/gripna-juristen-slog-en-polis-vet-vad-jag-gjort/
Nu är det mycket knepigt att döma en person efter en bild på dess armar men faktum är, att tittar man på armar, händer, fingrar och naglar så kan man ibland läsa ut mer av en persons leverne än att se ett ansikte. Detta grundar jag på egna erfarenheter av människor i min omgivning i den åldern. Det jag ser på bilden är en sliten och trasig människa i 62 års åldern som umgås med fel människor och råkar i trubbel konstant (Blåmärken). Jag har en kvinnlig bekant i nästan samma ålder som KL med grava alkoholproblem sedan många år, så hur en sån här människa fungerar eller snarare inte fungerar framförallt mot ex och barn det vet jag mkt väl. Tyvärr så hamnar denna typ av människor lätt i klammeri med rättvisan, framför allt om dom har en bra utbildning som har med rättsväsendet att göra.
Tragiskt 50 år gammal råkat ut för en allvarlig hjärnblödning, då ska man absolut inte inmundiga starka drycker som i sig förstör hjärnan ännu mer, oavsett om hon är skyldig eller oskyldig till brott i detta fall så hoppas jag att hon får vård och omsorg inbakat i sitt eventuella straff. Ingen människa föds ond, människor blir onda på grund av yttre påverkan i livet.