2019-09-07, 08:46
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
20 år stämmer nog bra men frågan är om inte signalerna redan funnits i 20 år redan. Det känns verkligen som om uppvaknandet går väldigt snabbt just nu.

Jag väntar på en Svensk verklighet där vi begär Reinfeldt utlämnad till Sverige som landsförrädare.

Japp men han har ju bara följt zionistregimens , frimurarklubbens, bilderbergerpolarnas direktiv. Så så länge vi inte kan avsätta den globala eliten så finns det inget som kan få Reinfeldt folkförrädaren dömd för något överhuvudtaget.

Och att avsätta globala eliten är omöjligt helt enkelt.
2019-09-07, 08:50
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Japp men han har ju bara följt zionistregimens , frimurarklubbens, bilderbergerpolarnas direktiv. Så så länge vi inte kan avsätta den globala eliten så finns det inget som kan få Reinfeldt folkförrädaren dömd för något överhuvudtaget.

Och att avsätta globala eliten är omöjligt helt enkelt.

Ja, de kommer inte att låta sig avsättas politiskt i alla fall. Men om Sverige skulle återtagits så skulle signalen vara viktig dvs att vi efterlyser emigrerade politiker för landsförräderi och att deras återkomst till Sverige skulle resultera i en position på en påle!
2019-09-07, 09:09
Medlem
"Invandringen".

Det är inte flyktingar som styr Malmö. Dumhuvud.
2019-09-07, 09:40
Medlem
flashblakks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SegPanda
Tragiskt, men typiskt svenskar som kommer få smaka på det väl när dom behöver något eller blir drabbade personligen. Antingen att någon i deras familj / dom själva utsätts för brott eller att dom inte får den hjälp dom behöver.

nej nej nej,, då kommer dom säga: "-Det har inte med Ursprunget att göra!"
(det har faktiskt hänt att) Svenskar gör grov brott också..!"
Dom kommer aldrig koppla det med värdegrunder. ALDRIG
2019-09-07, 09:47
Medlem
Henrik gör rätt att lämna Malmö, men tyvärr finns det inte mycket utanför Malmö som inte kommer möta samma öde inom några år.

Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Intressant att ni verkar tycka böla och fly är enda alternativet man har om man drabbas av blattevåld. Det förklarar rätt mkt varför landet är som det är. Är ni kärringar hela bunten eller?
Den dagen du blir BLACKED på vägen hem från gymmet så vill jag inte se en enda tår.
Den enda vätska som droppar ifrån dig ska vara färskpressad BBC säd från anus.
2019-09-07, 10:25
Medlem
Triremers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Malmö har bron och där började det gå fel. Det var en bra bit större skillnad när man fick ta färjan över till Köpenhamn och Kastrup. Nu tar invandrarna tåget på 15 minuter till Kastrup och flyget hem till sina hemländer. Här åker de som skottspolar och här kommer de lätt in och slipper ut ifrån. Det tar månader att få pass i Malmö och numera får man köa via nätet. Vem tror ni står för minst 90% av all passansökningar, nyanlända invandrare. Var tror ni de åker stup i kvarten för att plocka russinen ur kakan och förbättra sina liv, samt drar in ännu mer folk för att de också ska bli "svenskar" och få livstidsförsörjning av skattebetalarna. Varför ger man ens pass till flyktingar? Ja, folk behöver identifera sig, men inte åka tillbaka till sina hemländerna som de nyss flytt ifrån om det nu är så farligt där.
Bron trodde man var lösningen på Malmös problem med en vikande befolkning när flyttströmmarna gick från staden i spåret av Kockums krisen. Det stämmer ju visserligen på sås sätt att bron blev lösningen på befolkningskrisen nu med en aldrig sinande ström av nyanlända. Svenskar flyttar som dårar runt i stan till allt bättre och dyrare områden för att slippa multikulti, oavsett hur röda eller invandarvänliga de är och banken, samt byggbranschen gnuggar händerna. Jo, det kommer nya jobb sjukhuset har blivit gigantiskt stort pga mer befolkning, men det är skattefinansierat. Skolan har också blivit ännu större pga mer folk och det behövs ännu mer lärare i en aldrig sinande ström, men detta är skattefinansierat. Det säljs ju också mer och det konsumeras mer, men detta är för vi blivit fler och många av dessa går på bidrag i någon form eller är unga och lever på CSN. Det mesta som säljs är dessutom importerat. Så var fasiken kommer egentligen alla dessa pengar som från allra grunden främst är skattefinansierat? Det lilla som idag tillverkas i Malmö är förlagt till några idag förhållandevis små industriområden i utkanten av stan och resten har sin grund antingen i skattepengar eller fördelningspolitiken. Det trista dock är att resten av Sverige går samma öde till mötes som Malmö, men dock inte lika hårt pga Kastrup.
Vad det gäller Henrik Jönsson så tycker jag han är direkt fjantig. Ja det är absolut bra att han aktivt försöker få stopp på skjutningarna och jag tvekar inte en sekund på att politikerna lyssna mer på denna driftiga och intelligenta entreprenören, än alla som bor på Rosengård. Men det har skett en skjutning i världshistorien på ribban och det kan mycket väl ta 10-20 år till nästa. Sedan hon som blev skjuten hade sammröre med en grov kriminell som varit inblandad i ett mångmiljon rån som gjort honom rik. Det vi talar om är verkligen en katt bland hermelinerna. Det finns inget som säger att han inte ska råka ut för något om han nu flyttar till Vellinge. De kriminella är väldigt rörliga idag med sina fina bilar och till Vellinge kommer man max på 15 minuter från Malmö.

Jag håller med om att det är helt sjukt att de får skaffa pass. En annan typ av ID-handling vore bättre.
2019-09-07, 10:35
Medlem
Vilken tagning valde han till slut? Inte så vanligt bland män att kunna gråta på kommando. Han kanske är TS?
2019-09-07, 15:08
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinskSvartskalle
Jag vet att syrianer e kristna men ärligt talat så är många av dem precis som muslimer.
Jag känner ingen större skillnad.
Mellanöstern som Mellanöstern. Same shit.

Kanske det med poängen är att de är fiender till varandra; det var den interna splittringen jag ville påvisa. Muslimerna och invandrarna är inte en enhetlig grupp.
2019-09-07, 15:35
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Kanske det med poängen är att de är fiender till varandra; det var den interna splittringen jag ville påvisa. Muslimerna och invandrarna är inte en enhetlig grupp.

Ja, det e ju sant. Muslimer är inte välkomna i Södertälje. Vad jag vet finns inte en enda moské där.
De kristna syrianerna skulle spränga upp skiten.
2019-09-07, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GladaGurra
Henrik gör rätt att lämna Malmö, men tyvärr finns det inte mycket utanför Malmö som inte kommer möta samma öde inom några år.

Den dagen du blir BLACKED på vägen hem från gymmet så vill jag inte se en enda tår.
Den enda vätska som droppar ifrån dig ska vara färskpressad BBC säd från anus.

Spelar ingen roll om jag blir blacked lr inte. Det som spelar roll är att jag letar upp noggrerna och mördar dom och inte "flyr" och bölar som ett fruntimmer.
2019-09-08, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
"Invandringen".

Det är inte flyktingar som styr Malmö. Dumhuvud.

Jaså hur kom du till den slutsatsen?
2019-09-08, 12:11
Medlem
KognitivDissonanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
En vit mans tårar är som ett livselixir för batikhäxorna.

Ser att araben gottar sig också.
Exakt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in