2019-09-05, 17:19
Medlem
Invandringen berikar: Henrik Jönsson gråtande tvingas lämna den arabiska staden Malmö!!

https://www.youtube.com/watch?v=rWnccRSoKLA

Är ni nöjda nu?

MALMÖ och SAMHÄLLSKONTRAKTET: Vad händer när förtroendet faller?!

https://www.youtube.com/watch?v=ClQrzbUgCgs

Vill du att hela Sverige ska bli som Malmö?
2019-09-05, 17:33
Medlem
Amazon-mannens avatar
Kommunstyrelsens ordförande K. Stjärnfeldt.Jammeh sitter och myser och gnuggar förtjust händerna när hon ser videon. "Så ja, folkutbytet är i full gång.."
2019-09-05, 17:38
Avslutad
Tragiskt, men typiskt svenskar som kommer få smaka på det väl när dom behöver något eller blir drabbade personligen. Antingen att någon i deras familj / dom själva utsätts för brott eller att dom inte får den hjälp dom behöver.
2019-09-05, 17:47
Medlem
Personligen är jag mycket förundrad över att det ens bor 1 svensk i denna skitstad. Redan för 20 år sedan såg man vart det barkade. Och redan då sa jag att Malmö har lika stor chans som en snöboll i helvete att överleva alla araber, negrer och pack. Folk tyckte jag målade fan på väggen. JA vi kan ju se det nu. Folk med något vett skall lämna hålan senast idag.
2019-09-05, 18:13
Medlem
Sverige kommer att bli som Libanon,landet som var kristet,mellanösterns pärla,tog in muslimer,och sedan dess är hela landet i trasor..det kommer att bli likadant här..tur att jag hinner dö,innan halshuggningar/hängningar och steningar är vardagsnöjet i detta land..hallelulja vad bra politiker vi har,och har haft..
2019-09-05, 18:20
Medlem
Sam.Boyds avatar
Henrik Jönsson har åter fått till en mycket tänkvärd liten videosnutt. Nu väntar vi med spänning o ser vart i världen han väljer att slå sig ner o jobba ifrån.

Han är inte ensam.

Annars så är ju Malmö ett praktexempel på en hopplös stad. Regionen schablar bort Findus fabrik. Man kan inte garantera elförsörjning till de kvarvarande industrierna och ett blodigt gangsterkrig utspelas på stadens gator. 1 av 3 kronor gettot bränner måste välskötta kommuner skjuta till.
2019-09-05, 18:22
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Sverige kommer att bli som Libanon,landet som var kristet,mellanösterns pärla,tog in muslimer,och sedan dess är hela landet i trasor..det kommer att bli likadant här..tur att jag hinner dö,innan halshuggningar/hängningar och steningar är vardagsnöjet i detta land..hallelulja vad bra politiker vi har,och har haft..

Är du över 70 eller dödssjuk?
Det behöver inte ta mer än 15-20 år.
2019-09-05, 18:41
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Annars så är ju Malmö ett praktexempel på en hopplös stad. Regionen schablar bort Findus fabrik. Man kan inte garantera elförsörjning till de kvarvarande industrierna och ett blodigt gangsterkrig utspelas på stadens gator. 1 av 3 kronor gettot bränner måste välskötta kommuner skjuta till.
Tror nog mer att Malmö är ett praktexempel på hur alla svenska städer kommer se ut om 20 år. Ta Göteborg som exempel, förra året flyttade det ut 4500 svenskar och in 7500 invandrare. Det är ett folkutbyte ja. Var på besök förra månaden och svenskar var i minoritet i alla norra stadsdelar plus centrum.
2019-09-05, 18:46
Medlem
okok1s avatar
Om 10 år blir hela Sverige ett stort Malmö. Och nästan alla röstar för det.
2019-09-05, 18:48
Medlem
Såg lite av Henrik, sen kom det den där Louai. Första och sista gången jag ser honom. Jag tittar på ca 2 minuter om hur han känner igen sig och bla bla sen öppnade jag hans kanal. Alla videos såg så miserabla ut så jag bara scrollade tills jag hittade en 2:24 lång video där det stod något om sanningen. Intressant tänkte jag. Öppnade videon och tittade på 58 sekunder av den och sen loggade in här för det fanns inget mer att förstå. Twitter gjorde rätt.

För den enkla anledningen att islam bryr sig varken om honom eller om Hanif Bali. Hade han kritiserat muslimerna som tvingats honom att fly Malmö så hade jag accepterat det men att man säger att islam vill döda honom och Bali är ju så fel och han förtjänar ett livslångt ban. Här kan jag ge islams officiela uttalande om detta; du och Bali och Henrik är medmänniskor som vi vill väl och som vi ser som vår roll att be er gå tillbaka till Allahs väg för det är ni som tjänar på det i slutänden men om ni vägrar så gå ni bara. Finns inget mer mellan er och islam, om ni vägrar lyssna på budskapet. En muslim som bryr sig om er gör också fel. Det absolut enda sättet att möta personen i fråga är genom att totalt ignorera honom. Ungefär lite som man måste totalt ignorera Bassam och Janouch.

Riktiga muslimer har inte tid att trakassera en likedesperate okänd boy. Detta var islams officiella uttalande. Många av dem som säger sig representera islam gör i själva verket tyvärr inte det. Muslimska bröderskapet till exempel är ute och cyklar. En muslim tar inte en politisk roll i detta land. Aldrig.
Senast redigerad av Votramos 2019-09-05 kl. 18:53.
2019-09-05, 18:51
Medlem
5.5 miljarder back varje år. Det är Malmö. Nationalekonomer menar att hela Sverige är där om 5-7 år. Snabbare går det i Göteborg om Volvo lägger ner, vilket dom kommer att göra. Halva staden lever på kringtjänster.

80% av Sveriges befolkning vill ha det såhär så det är bara att gratulera.
2019-09-05, 18:52
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Tror nog mer att Malmö är ett praktexempel på hur alla svenska städer kommer se ut om 20 år. Ta Göteborg som exempel, förra året flyttade det ut 4500 svenskar och in 7500 invandrare. Det är ett folkutbyte ja. Var på besök förra månaden och svenskar var i minoritet i alla norra stadsdelar plus centrum.

Findus o Pågen är väl att klassa som relativt enkla jobb. Redan nu så har Pågatågen ställt in avgångar pga elbrist.

Men jag håller med, vi kommer få se en intressant politisk o social utveckling i Malmö. En trend som gissningsvis kommer följas av Göteborg, Norrköping, Västerås, Uppsala mfl.

De sociala förändringarna lär dröja men när de når citykärnan i Stockholm så är det Game over.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in