2019-09-07, 06:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selmer
Jönsson grät på ett manligt vis, knappast "som en liten flicka". Och att visa att man kan älska sin hemstad så till den grad att man gråter på grund av att den håller på att förstöras - det är att föregå med gott exempel. Svenskar är trots allt ett ängsligt och närmast autistiskt folk, vilket betyder att alla som visar sina känslor också visar oss vägen framåt.
Far out man 😊
2019-09-07, 06:24
Medlem
JannieKaoss avatar
Svensken verkar vara latent cpskadad/efterbliven som röstar för detta och sedan gnäller.
2019-09-07, 06:59
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JannieKaos
Svensken verkar vara latent cpskadad/efterbliven som röstar för detta och sedan gnäller.

Vi klappar oss på bröstet för att inte krigat på 300 år. Men det har gjort oss oförmögna att se hot. Status duo är bättre än att agera typ. Det kommer kosta.
2019-09-07, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Annasvensson32
Invandringen berikar: Henrik Jönsson gråtande tvingas lämna den arabiska staden Malmö!!

https://www.youtube.com/watch?v=rWnccRSoKLA

Är ni nöjda nu?

MALMÖ och SAMHÄLLSKONTRAKTET: Vad händer när förtroendet faller?!

https://www.youtube.com/watch?v=ClQrzbUgCgs

Vill du att hela Sverige ska bli som Malmö?

Pallar inte att kolla igenom videon. Varför lämnar han Malmö. Har han blivit utsatt för brott?
2019-09-07, 07:08
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsElectric
Du pratar om dig själv. Problemet ligger i att personer som du pratar på det sättet som du gör.

Som sagt, Sverige var världskänt för sin organisation och effektivitet för inte länge sedan. Du VET att vi har enorm kapacitet. Du vet också att det är en slapphänt liberal politik, och kanske rentav illvilja och korruption, som är orsaken till Sveriges tillstånd idag. Svenska folket är förvirrat och splittrat mellan sin känsla av att "vi var ju bästa landet i världen alldeles nyss" och dagens politiker som säger att vi ska öppna våra hjärtan för människor som alla ser tydligt är motsatsen till vår svenska karaktär. Lata, lågintelligenta, bedrägliga och helt odugliga klanfolk som tillber en mordisk pedofil från medeltiden. Där har du problemet, att våra politiska ledare var omedvetna, eller(hemska tanke) medvetna, om vad som händer när du på kort tid sätter dessa motsatser av folkslag på kollisionskurs genom massinvandring. Det har gått så fort att svensken inte har reagerat än, ungefär som om du skulle se ett svampmoln från en atombomb några mil bort. Det skulle ta ett ögonblick innan du inser att det du ser är på riktigt.

Den där indoktrineringen du nämner släpper fort när vi väl vågar uttala vad hotet är, och vad det är vi måste försvara.

Tänk på att det är en bunt analfabeter födda ur tusen år av kusinäktenskap som har kommit hit. Även ett svenskt problembarn, från en missbrukarfamilj, med dyslexi och en bukett av allsköns psykiska diagnoser, är en Einstein i jämförelse.

Om du fortsätter att upprepa det där för andra svenskar så är det du som är problemet. Varför försöker du inte istället påminna andra om vad vi är för folk, och varför vi måste slå tillbaka stenhårt?

Här har du en påminnelse, med en så liten folkmängd som drygt 7 miljoner så var vi bland de första som gjorde det här:

https://youtu.be/qLqeTzMZYHQ

Sluta pissa på ditt eget folk!!!

Nej, vi blev drogade och våldtagna av Palme, Bildt, Persson, Reinfeldt mfl. Drogerna var bolån, a-kassa, förtidspension etc. Men rohypnolen släpper så småningom, pengarna börjar ta slut

Jag har rätt, och du vet att jag har rätt, men ändå står du kvar på alla fyra istället för att kämpa emot. Det är du och din mentalitet som står ivägen, du fattar inte ens att det är DU som är den indoktrinerade och förslappade svensken, trots att du sitter här och tydligt uttrycker offentligt på sveriges största anslagstavla att du redan har gett upp. Ditt budskap är att du gett upp, och att det inte är lönt att kämpa emot, och i samma andetag så påstår du att det är andra svenskar, inte du, som saknar moral. Använd ryggraden för fan, vi ger oss inte förrän alla fiender inom gränserna är döda, ligger i tårar med nedkissade byxor och ber om nåd, eller har flytt landet i skräck!

RES DIG UPP!!!
Du får ursäkta, men jag kommer inte läsa mer än tre rader av det där monsterinlägget.

Att du tror dagens Svenskar är intelligenta och rationella visar på hur verklighetsfrånvänd du är. Tror du verkligen ett intelligent och rationellt folkslag skulle låta ett land om Sverige bli till vad det är? Och än värre, låta det fortsätta vara som det är?

Höjden av idioti.

Problemet är givetvis inte att jag pratar som jag gör, och nej, jag projicerar inte. Problemet är att svensken är dum i huvudet och saknar rationalitet, och du tillhör uppenbarligen den kategorin. Men du är förlåten, då du ger sken av att vara väldigt ung och sakna erfarenhet. Man tror alltid att man vet bäst när man är 16-17 år. När du blir vuxen kommer du att ändra åsikt och inte längre spela allan på nätet.

Fortsätt drömma din tönt.
Senast redigerad av Dwight.Schrute 2019-09-07 kl. 07:22.
2019-09-07, 07:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JannieKaos
Det är en synonym men den politisk korrekta termen är gammal socialdemokrat.
2019-09-07, 07:24
Medlem
FinskSvartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Nej Sverige kommer att vara segregerat, där muslimerna finns kommer inga svenska bostäder eller svenska döttrar att finnas. Där svenskarna finns kommer muslimerna stängas ute. Där kommer de även få tampas med syrianer och de kommer bråka inbördes mellan Shia och Sunni, mellan araber, turkar, kurder och somalier.
Jag vet att syrianer e kristna men ärligt talat så är många av dem precis som muslimer.
Jag känner ingen större skillnad.
Mellanöstern som Mellanöstern. Same shit.
2019-09-07, 07:25
Bannlyst
Extremt korkat...
Negrer och araber i norden.
-30 i vintertider.

Jo, lite korkat.
En arab hör inte hemma i snön direkt.
Negern rånar smörgåsbordet under tiden.

Svensken?
Stockholmssyndrom.

En befolkning som består utav totalt jävla handlingsförlamade sossar.
Inte mycket till nytta där.

Rasbladningen fortsätter.
DNA:t förstörs.

Flera av er är skyldiga.
2019-09-07, 07:51
Medlem
bjornhagbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Det finns väl en del förorter som ännu inte ockupanterna besudlat. Att pendla in till Malmö stad, parkera inhägnat och bevakat utan att aldrig sätta sin fort i staden fungerar väl fortfarande för många. Är man svennebanan och fortfarande bor segregerat i Malmö stad så måste man sakna anställningsmöjlighet eller vara väldigt väldigt trött.

Verkligheten i Sverige är nu så brutalt tydlig. Och tydligast av dem alla är så klart Malmö.

Japp. Men det är ju som den gamle KGB propagandisten sa :

Du kommer inte att fatta vad som hänt dig förrän någon står där med ett gevär mot huvudet.

Han sa också att det kommer att krävas nästan 20 år för att få ett helt folk att förstå vad som pågår eller byta inriktning.

Stämmer nog rätt bra.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4

Spelar ingen roll om man visar Svensken en video där Reinfeldt skryter om att Sverige kommer bli vad invandrarna gör med det eller att Sverige tillhör de som kommer utifrån.

De kommer ändå inte att förstå.
2019-09-07, 08:14
Medlem
az-Zarqawis avatar
Har något hänt honom personligen? Han säger att han har bestämt sig för att ta polisens råd och dra.

Edit:
hittade en länk från tidigare i veckan.

Citat:
Jag bor med min familj i en takvåning på Gamla Väster i centrala Malmö, och väcktes förra veckan halv tre på fredagsmorgonen av ett inbrottsförsök i vårt trapphus. En av de fyra tjuvarna stod vid ett tillfälle utanför vår ytterdörr och flyttade på mina sexåriga döttrars sparkcyklar.

Jag var ensam med barnen och bar upp dem sovande på övervåningen medan jag ringde 112. Inbrottstjuvarna slog strax därefter in glasrutorna på våningen under oss, medan jag fruktlöst sökte något tillhygge att beväpna mig med för en eventuell konfrontation. När grannen tände trappljuset flydde tjuvarna, och jag såg dem tydligt från mitt sovrumsfönster.

En halvtimme senare avlade jag vittnesmål inför en ung och synbart mycket luttrad polisman. Vid signalementsgivningen kände jag mig obekväm, och inledde efter en kort beskrivning av deras kläder en utläggning om problemen med att diskutera ursprung och etnicitet, men avbröts av polisen:

“Sluta nu. Du gör inget fel. Berätta bara vad du såg. Vi ser det här hela tiden.”

Efter att jag delgivits att det råder en inbrottsvåg i våra kvarter, fick jag även veta att signalementet jag givit, överensstämmer med någon typ av aktiv ligaprofil.

Jag frågade polismannen hur jag bäst kan skydda min familj mot denna typ av situationer i framtiden. Han suckade och såg trött ut: ”Ärligt, genom att inte bo i Malmö. Det här ökar så mycket att det inte går att hantera.”

Senast redigerad av az-Zarqawi 2019-09-07 kl. 08:21.
2019-09-07, 08:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Triremer
Jag håller med om att Malmö är en skitstad. Det jag inte håller med om är att det är Malmö som själva ställt till med allt elände. Malmö lider av vanstyre ja men massinvandringen är ingenting Malmöiterna på egen hand röstat fram även om de så klart bidragit.

Malmö var en industristad på dekis i stil med Liverpool eller Detroit. Även de städerna har problem, kanske t.om värre än Malmös. Man får helt enkelt inte glömma raden av händelser som lett till detta.
Att man valde att dumpa massor med invandrare i Malmö är inte Malmös fel enbart. Det är varenda svensks fel som röstat för detta. Malmö blev bara där man dumpade invandrarna för att där helt enkelt fanns lägenheter. Kombon dålig arbetsmarknad, massinvandring, sossestyre samt naiva svenskar som fortsätter rösta på mer massinvandring och fritidsgårdar har lett till detta. Nu är vi dock här och Malmö är en förlorad stad men sitt inte i Stockholm, Göteborg eller någon annanstans och håna Malmö för misären. Var istället arg på alla dem som röstat för massinvandringen, för slappheten, för lögner osv som lett till den här situationen.
Alla borde fundera på om de stått upp för de fria ordet, ifrågasatt PK-floskler, röstat för stramare invandringspolitik och hårdare krav. Har man inte gjort det har man bidragit till Malmös situation och då borde man skämmas istället för att vara skadeglad över Malmös situation.

Henrik kan flytta till fina Lomma eller Vellinge kommun. Men de som bor där har i många fall röstat för den massinvandring som Malmö fått lida av.

Gällande elförsörjningen som någon nämnde i tråden så beror det på att Sydvästlänken inte är klar.

Gällande bruden som blev skjuten. Hon visste vad hon höll på med. Hon var ihop med en kriminell. Kriminella är fiender och kriminella vill ha pengar och makt för att få brudar. Brudar som är med dem och uppmuntrar dem att vara kriminella är ännu värre. De är lika vidriga som kvinnor som t.ex. tysketöser som började knulla fienden efter att deras egna män försvarat landet med livet som insats.

Malmö har bron och där började det gå fel. Det var en bra bit större skillnad när man fick ta färjan över till Köpenhamn och Kastrup. Nu tar invandrarna tåget på 15 minuter till Kastrup och flyget hem till sina hemländer. Här åker de som skottspolar och här kommer de lätt in och slipper ut ifrån. Det tar månader att få pass i Malmö och numera får man köa via nätet. Vem tror ni står för minst 90% av all passansökningar, nyanlända invandrare. Var tror ni de åker stup i kvarten för att plocka russinen ur kakan och förbättra sina liv, samt drar in ännu mer folk för att de också ska bli "svenskar" och få livstidsförsörjning av skattebetalarna. Varför ger man ens pass till flyktingar? Ja, folk behöver identifera sig, men inte åka tillbaka till sina hemländerna som de nyss flytt ifrån om det nu är så farligt där.
Bron trodde man var lösningen på Malmös problem med en vikande befolkning när flyttströmmarna gick från staden i spåret av Kockums krisen. Det stämmer ju visserligen på sås sätt att bron blev lösningen på befolkningskrisen nu med en aldrig sinande ström av nyanlända. Svenskar flyttar som dårar runt i stan till allt bättre och dyrare områden för att slippa multikulti, oavsett hur röda eller invandarvänliga de är och banken, samt byggbranschen gnuggar händerna. Jo, det kommer nya jobb sjukhuset har blivit gigantiskt stort pga mer befolkning, men det är skattefinansierat. Skolan har också blivit ännu större pga mer folk och det behövs ännu mer lärare i en aldrig sinande ström, men detta är skattefinansierat. Det säljs ju också mer och det konsumeras mer, men detta är för vi blivit fler och många av dessa går på bidrag i någon form eller är unga och lever på CSN. Det mesta som säljs är dessutom importerat. Så var fasiken kommer egentligen alla dessa pengar som från allra grunden främst är skattefinansierat? Det lilla som idag tillverkas i Malmö är förlagt till några idag förhållandevis små industriområden i utkanten av stan och resten har sin grund antingen i skattepengar eller fördelningspolitiken. Det trista dock är att resten av Sverige går samma öde till mötes som Malmö, men dock inte lika hårt pga Kastrup.
Vad det gäller Henrik Jönsson så tycker jag han är direkt fjantig. Ja det är absolut bra att han aktivt försöker få stopp på skjutningarna och jag tvekar inte en sekund på att politikerna lyssna mer på denna driftiga och intelligenta entreprenören, än alla som bor på Rosengård. Men det har skett en skjutning i världshistorien på ribban och det kan mycket väl ta 10-20 år till nästa. Sedan hon som blev skjuten hade sammröre med en grov kriminell som varit inblandad i ett mångmiljon rån som gjort honom rik. Det vi talar om är verkligen en katt bland hermelinerna. Det finns inget som säger att han inte ska råka ut för något om han nu flyttar till Vellinge. De kriminella är väldigt rörliga idag med sina fina bilar och till Vellinge kommer man max på 15 minuter från Malmö.
2019-09-07, 08:40
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornhagberg
Japp. Men det är ju som den gamle KGB propagandisten sa :

Du kommer inte att fatta vad som hänt dig förrän någon står där med ett gevär mot huvudet.

Han sa också att det kommer att krävas nästan 20 år för att få ett helt folk att förstå vad som pågår eller byta inriktning.

Stämmer nog rätt bra.

https://www.youtube.com/watch?v=y3qkf3bajd4

Spelar ingen roll om man visar Svensken en video där Reinfeldt skryter om att Sverige kommer bli vad invandrarna gör med det eller att Sverige tillhör de som kommer utifrån.

De kommer ändå inte att förstå.

20 år stämmer nog bra men frågan är om inte signalerna redan funnits i 20 år redan. Det känns verkligen som om uppvaknandet går väldigt snabbt just nu.

Jag väntar på en Svensk verklighet där vi begär Reinfeldt utlämnad till Sverige som landsförrädare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in