Citat:
Ursprungligen postat av
svana
Morgan.. vad har han med denna tråden att göra? Vad svamlar du om??
Morgan Alling? Var kommer han in i ekvationen?
Citat:
Ursprungligen postat av
DaMonkey
Enig. Det blev till slut en så stor psykisk belastning att ta pappan (HOL) av daga istället för att ta sitt eget liv var den enda lösningen.
Hm. Outar du exet här?
Citat:
Ursprungligen postat av
Hamilkar
Mm.
Nä. Men dels var åklagaren lite trött och på väg att gå i pension (han utnyttjade t ex inte Hednings bekännelse i rätten) och dels och framför allt var det jäkliga att det fanns två precis lika troliga anstifterskor.
Det får vi hoppas att det inte gör den här gången.
Är det långsökt att peka ut utpekad anstifterska menar du?
Citat:
Ursprungligen postat av
rotesau
Då kastar vi ut ett litet tips även här;
Man bör söka efter en Kaukasier som skytt. Någon ur en lite lösare sammansatt maffia/gäng-konstellation, 30-40års-ålder.
Bra tips. Men varför avslutar inte uppdragsgivaren med två skott i huvudet enligt dig?
Citat:
Ursprungligen postat av
Mulekick
Fast nu skedde ju inte så. Det verkar mest skjutits lite random. Och ingen seriös yrkesmördare skulle använda .22. Det vågar jag påstå.
Antingen världens sämsta torped eller så faller ”hitman-teorin”. Kan ju vara så enkelt att gruff uppstod, dåren kanske bara skulle skrämma honom eller så, han råkar ha en picka på sig och sköt sen vilt i panik när offret gjorde motstånd och de började brottas.
Det torde vara allmänt känt att man bör avsluta med två skott i huvudet då det tilltänkta offret redan ligger ned.
Se slutsatser i tråden ang detta!
Citat:
Ursprungligen postat av
simson12
Kära Morgan Alling, a la handelsresande i Snyft, vi är många från Västra Götaland som efter att ha dödat ex antal pomperipossor gärna tog vår lilla tillflygt till Norge, där vi lever så i godan ro, vi så kallade mördare. I din snyfthistoria saknas jag. Huhu, jag lider inte för jag har ju miljarder och åter miljarder av oljepengar att luta mig tillbaka på, men ändå. Din historia haltar. Liksom ni som säger att det inte var OK att dränka tyskhoror i tjära och fjädrar (jag har alltid tyckt det var OK och sen sätter man fyr på spektakelet så att tyskhoran dränks i eld m.m) Det är bara en gammal go norsk tradition som man faktiskt ska vara stolt över när det gäller tyskar (tyskar är världens avskum och dritt på jorden, det är skummet innan dinos fanns till och med )
Oljepegar? Dritt? Tyskhoror?
Kan du specificera lite hur du tänker.