2019-09-06, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwight.Schrute
Du vet att vi lever i 2019 nu, va?

Svenskar idag är egoistiska, indoktrinerade till max, saknar moral och har blivit förslappade - både själsligt, psykiskt och fysiskt.

Du pratar om dig själv. Problemet ligger i att personer som du pratar på det sättet som du gör.

Som sagt, Sverige var världskänt för sin organisation och effektivitet för inte länge sedan. Du VET att vi har enorm kapacitet. Du vet också att det är en slapphänt liberal politik, och kanske rentav illvilja och korruption, som är orsaken till Sveriges tillstånd idag. Svenska folket är förvirrat och splittrat mellan sin känsla av att "vi var ju bästa landet i världen alldeles nyss" och dagens politiker som säger att vi ska öppna våra hjärtan för människor som alla ser tydligt är motsatsen till vår svenska karaktär. Lata, lågintelligenta, bedrägliga och helt odugliga klanfolk som tillber en mordisk pedofil från medeltiden. Där har du problemet, att våra politiska ledare var omedvetna, eller(hemska tanke) medvetna, om vad som händer när du på kort tid sätter dessa motsatser av folkslag på kollisionskurs genom massinvandring. Det har gått så fort att svensken inte har reagerat än, ungefär som om du skulle se ett svampmoln från en atombomb några mil bort. Det skulle ta ett ögonblick innan du inser att det du ser är på riktigt.

Den där indoktrineringen du nämner släpper fort när vi väl vågar uttala vad hotet är, och vad det är vi måste försvara.

Tänk på att det är en bunt analfabeter födda ur tusen år av kusinäktenskap som har kommit hit. Även ett svenskt problembarn, från en missbrukarfamilj, med dyslexi och en bukett av allsköns psykiska diagnoser, är en Einstein i jämförelse.

Citat:
Det där med metodiska, organiserade och intelligenta är en svunnen tid. De människorna existerar inte längre.

Om du fortsätter att upprepa det där för andra svenskar så är det du som är problemet. Varför försöker du inte istället påminna andra om vad vi är för folk, och varför vi måste slå tillbaka stenhårt?

Här har du en påminnelse, med en så liten folkmängd som drygt 7 miljoner så var vi bland de första som gjorde det här:

https://youtu.be/qLqeTzMZYHQ

Sluta pissa på ditt eget folk!!!

Citat:
Svensken rövknullas dagligen, och de/vi drar ner byxorna självmant. Det finns inte ett uns av självrespekt, organisering, intelligens eller rationalitet kvar i det svenska folkslaget. Du kan inte applicera våra förfäders goda egenskaper på nutidens svaga svenskar. Tyvärr.

Nej, vi blev drogade och våldtagna av Palme, Bildt, Persson, Reinfeldt mfl. Drogerna var bolån, a-kassa, förtidspension etc. Men rohypnolen släpper så småningom, pengarna börjar ta slut

Citat:
Jag önskar att du hade rätt, men det vore självbedrägeri att hålla med det du säger.

Jag har rätt, och du vet att jag har rätt, men ändå står du kvar på alla fyra istället för att kämpa emot. Det är du och din mentalitet som står ivägen, du fattar inte ens att det är DU som är den indoktrinerade och förslappade svensken, trots att du sitter här och tydligt uttrycker offentligt på sveriges största anslagstavla att du redan har gett upp. Ditt budskap är att du gett upp, och att det inte är lönt att kämpa emot, och i samma andetag så påstår du att det är andra svenskar, inte du, som saknar moral. Använd ryggraden för fan, vi ger oss inte förrän alla fiender inom gränserna är döda, ligger i tårar med nedkissade byxor och ber om nåd, eller har flytt landet i skräck!

RES DIG UPP!!!
Senast redigerad av LifeIsElectric 2019-09-06 kl. 21:20.
2019-09-06, 21:13
Medlem
Säkert som amen i kyrkan är det inte längesedan den här göken predikade för mångkultur och massinvandring.

Kanske ligger det ett par år tillbaka i tiden.

Så det passar sig illa och sitta och böla på nätet nu. När han fått som han ville ha det.
2019-09-06, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JonasInde
Fan vad jag garva när jag såg den där förfinade fjanten böla. Tror dock inte han kommer lämna Skåne med tanke på det där gödsel-doftande efternamnet han bär. Sörjer inte om fanskapet lämnar Malmö. Tål verkligen inte människan. Jävla lipsill! Svärjisarnas Glenn Beck?

Får se om du garvar lika mycket när du personligen drabbas av våldet och inser att du inte kan stanna kvar, men ändå kanske inte har möjligheter att flytta.
2019-09-06, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Nej Sverige kommer att vara segregerat, där muslimerna finns kommer inga svenska bostäder eller svenska döttrar att finnas. Där svenskarna finns kommer muslimerna stängas ute. Där kommer de även få tampas med syrianer och de kommer bråka inbördes mellan Shia och Sunni, mellan araber, turkar, kurder och somalier.

Mycket möjligt. Israel all over again. Araberna lever i fattigdom och smuts, som de alltid gör när de får bestämma själva om de inte har olja. Och sedan skickar de sina barn att spränga sig själva på en buss eller nåt som hämnd när missnöjet blir för stort, för det är ju givetvis alltid någon annans fel att deras egna territorium är fullt av total misär.
Senast redigerad av LifeIsElectric 2019-09-06 kl. 21:39.
2019-09-06, 21:35
Medlem
Synd om Henrik, men förhoppningsvis får det honom att inse att Sverige numera är ett land där du måste ha vapen och vara beredd att använda dem om du ska kunna stå upp för dina åsikter.

Hade folk hotat mig så hade jag gått på offensiv och delat ut min ganska modesta, men lagliga, vapenarsenal bland kompiskretsen och tillsammans tagit bort de störande elementen. Jag hade definitivt inte gråtit ut i social media.
2019-09-06, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afold
Synd om Henrik, men förhoppningsvis får det honom att inse att Sverige numera är ett land där du måste ha vapen och vara beredd att använda dem om du ska kunna stå upp för dina åsikter.

Hade folk hotat mig så hade jag gått på offensiv och delat ut min ganska modesta, men lagliga, vapenarsenal bland kompiskretsen och tillsammans tagit bort de störande elementen. Jag hade definitivt inte gråtit ut i social media.

Desto fler som offentligt påtalar problemen, desto fler svenskar börjar tänka som du. Om fler gjorde som Henrik så kommer vi snabbare att börja agera mot problemet. Fan, jag hade aldrig kunnat föreställa mig för 20 år sedan att Sverige skulle hamna i en situation där våld är enda lösningen för att rädda landet. Jag kanske var naiv då, men nu är vi där.
2019-09-06, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsElectric
Desto fler som offentligt påtalar problemen, desto fler svenskar börjar tänka som du. Om fler gjorde som Henrik så kommer vi snabbare att börja agera mot problemet. Fan, jag hade aldrig kunnat föreställa mig för 20 år sedan att Sverige skulle hamna i en situation där våld är enda lösningen för att rädda landet. Jag kanske var naiv då, men nu är vi där.
"Skjut, gräv, tig" samt "en svensk tiger" är nog de bästa svenska ordspråken..
2019-09-06, 22:46
Medlem
happilappis avatar
Så är det när hundratusentals muslimer kommer in i ett land varje år.
2019-09-06, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av happilappi
Så är det när hundratusentals muslimer kommer in i ett land varje år.
Finns det något sådant land där det inte har blivit inbördeskrig? Ett enda?
2019-09-06, 23:29
Medlem
StarkMarks avatar
Det där med att bo i en svensk storstad anno 2019 känns personligen verkligen främmande. Vem vill utstå hånet av att se babbarna varje dag oavsett om man ska åka till IKEA, köpa mjöl och mjölk på ICA eller träffa en vän för en middag ute på en restaurang? Överallt har babbarna nässlat sig in.

Är man rik alternativt belånar sig något hutlöst så kan man nog finna etniska oaser i Stockholm i diverse stadsdelar men man kommer ju aldrig ofrån babbarna på riktigt. Tacka vet jag landsbygden. Jag förstår inte hur frivilligt klämma in sig i en lägenhet som en insekt och vara omgiven av avgaser och babbarna dag ut och dag in när man garanterat kan få en både tre gånger och fyra gånger så stor bostad om man bor på landet och dessutom kan ha höns, växthus, garage/lada där man grejar med något hantverk.

Malmö skulle garanterat ta död på mig om jag bodde i en lägenhet och bara fick se babbarna varje dag samtidigt som det regnar och blåser. Det är ju som upplagt för ett självmord. Vad gör man i en stad? Jobbar, går på gym (där babbar också är givetvis), super/knarkar och träffar thots som haft minst 20 kukar i sig, går på bio och vill man ut i naturen för att fiska/bada/plocka svamp så krävs det en lång jävla biltur.

Ta landsbygdspillret du också - fritt från judar, babbar och feminister.
2019-09-07, 00:05
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
HAHAHAHAHAHAHAHA Här i Sverige 2019 bjuds man på fantastisk humor varje dag. Nu är en gråtande man det som symboliserar styrka och maskulinitet. Det mest manliga du sett var när du såg en man gråta.

Herregud..
Att gråta är inte automatiskt ett tecken på svaghet, oavsett vad som sägs i triben. Men det lär du inse om några år, när du mognat lite. Förhoppningsvis.
2019-09-07, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flekstor
Får se om du garvar lika mycket när du personligen drabbas av våldet och inser att du inte kan stanna kvar, men ändå kanske inte har möjligheter att flytta.

Intressant att ni verkar tycka böla och fly är enda alternativet man har om man drabbas av blattevåld. Det förklarar rätt mkt varför landet är som det är. Är ni kärringar hela bunten eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in