2019-09-06, 17:13
Medlem
Pungsvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Faran med läget i Malmö är nu att auktoritära krafter träder in i politiken och lovar reda upp röran som andra ställt till med. Detta leder till förtryck och ännu mer lidande för samtliga utom makten. Att det dessutom odlas en falsk bild av hur illa läget är och att denna under lång tid odlats då det gäller Malmö gör saken ännu sämre. Man lovar enkla lösningar på komplicerade problem och genom sin populism får man väljarna med sig. Inte olikt hur vänsterorganisationer går tillväga.

Folk är desperata och vill ha en stark ledare. USA fick Trump, Ryssland fick Putin och i Sverige har vi AFS.

Svensk media har hjärntvättat dig bra.
2019-09-06, 17:13
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av libertay
Men han hade ju inte behövt gråta. Det gör endast kvinnor och svaga män. Han hade kunnat säga samma sak fast utan tårar i ögonen. Ska vi vinna detta "kriget" så behöver vi starka män, inte fjollor som denna Erik.

Det är sant. Visst fan är situationen idag, överjävligheten personifierad. Men att brista ut i hysteriskt gråt på ett feministiskt manér, lär inte vinna någons respekt.
Man ska visa styrka och vinnarskalle i sådana här sammanhang, inte svaghet och förlorarmentalitet.
Visst fan kan man känna sig uppgiven över hur apatisk svensken är, över det rådande mångkulturhelvetet.
Men att sitta och böla på det här sättet känns smått patetiskt. Även fast han har rätt i sak.
2019-09-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VKontakte
Tjocka svaga svenne sitter och gråter medan vi invandrare tar över landet.

och därmed förstör det p g a er inkompetens. Din retorik låter som en 12-åring för övrigt. Vilken IQ har du? 70?
2019-09-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Sverige kommer att bli som Libanon,landet som var kristet,mellanösterns pärla,tog in muslimer,och sedan dess är hela landet i trasor

Ja, om din inställning är representativ för svensken i allmänhet så kommer du få rätt. Jag antar att det är samma mentalitet som gjorde att nazisterna fick Sverige som gåva av svenskarna på 40-talet utan att avlossa en enda kula, eller ens yttra ett hot.

Jag antar att jag inte är svensk isåfall, trots mitt blonda hår, blåa ögon och ett släktträd inom gränserna så långt bak man kan spåra. Framtiden jag ser är att vikingen vaknar med 1000 års uppdämd ilska. Verkligheten är något man skapar, inte något man är offer för.
2019-09-06, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsElectric
Ja, om din inställning är representativ för svensken i allmänhet så kommer du få rätt. Jag antar att det är samma mentalitet som gjorde att nazisterna fick Sverige som gåva av svenskarna på 40-talet utan att avlossa en enda kula, eller ens yttra ett hot.

Jag antar att jag inte är svensk isåfall, trots mitt blonda hår, blåa ögon och ett släktträd inom gränserna så långt bak man kan spåra. Framtiden jag ser är att vikingen vaknar med 1000 års uppdämd ilska. Verkligheten är något man skapar, inte något man är offer för.
själv är jag båtflykting ;-)
2019-09-06, 19:47
Medlem
Citat:

Det tar inte ens tio minuter för araben att falla på knä och be om nåd när svenskarna har fått nog. Ingen har besudlat vårt land på flera hundra år, det tar bara lite tid för oss att gnugga sömnen ur ögonen, din getknullare. Och nåd finns där ingen...
Senast redigerad av LifeIsElectric 2019-09-06 kl. 19:50.
2019-09-06, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
själv är jag båtflykting ;-)

Du är välkommen så länge vi har pipan riktad åt samma håll!
2019-09-06, 19:52
Medlem
Citat:
Du är välkommen så länge vi har pipan riktad åt samma håll!
araber ska marscheras in i fjärrvärmeverk,i prydliga led=varmvatten och elektricitet..win win.. ;-)
2019-09-06, 20:17
Medlem
Citat:

Jag tror inte ni medeltidsmänniskor riktigt förstår vad det är ni har att göra med, vad det är för folk som ni petar på. Svenskar är det mest metodiska, organiserade, intelligenta och rationella folk som satt fötterna på den här jorden. När vi enas och bestämmer oss för ett mål som ska uppnås, så når vi dit snabbare och mer effektivt än någon annan. Problemet senaste årtiondena är att vi inte har varit enade. Vad som behövs för att åter få svensken att fokusera är t.ex. att ett gäng åsneknullare från mellanöstern börjar skapa oreda i vårt samhälle som vi skyltat med som kronjuvel i världen. Den renaste, snyggaste, mest utvecklade och mest välbärgade nationen i världen har hetat Sverige under lång tid. Det är beviset för svenska folkets kapacitet.

Du vill inte vara i andra änden när svenskarna riktar den kapaciteten genom en krigsmakt mot dig.

Det är bara en tidsfråga innan vi krossar er. Så fort någon i maktposition vågar tala klarspråk om problemet med muhammedaner så kommer dammluckorna öppnas. Det kommer att peka en älgstudsare mot era huvuden från alla riktningar så fort ni kommer utanför 40-skyltarna.

Desto längre det dröjer, desto värre kommer det bli för er. Tro inte att ert ökade antal räcker för er att ta kontroll. Att IS lyckades erövra mark i MÖ berodde på att de tog den från andra MENA-människor. Era hemländer är bevis för att ni är helt inkompetenta. Men nu befinner ni er i husses soffa! Om ni morrar mot husse så kommer ni inte ens märka något innan det svartnar framför ögonen.
Senast redigerad av LifeIsElectric 2019-09-06 kl. 20:27.
2019-09-06, 20:27
Medlem
Dwight.Schrutes avatar
Citat:
Jag tror inte ni medeltidsmänniskor riktigt förstår vad det är ni har att göra med, vad det är för folk som ni petar på. Svenskar är det mest metodiska, organiserade, intelligenta och rationella folk som satt fötterna på den här jorden.
Du vet att vi lever i 2019 nu, va?

Svenskar idag är egoistiska, indoktrinerade till max, saknar moral och har blivit förslappade - både själsligt, psykiskt och fysiskt.

Det där med metodiska, organiserade och intelligenta är en svunnen tid. De människorna existerar inte längre.

Svensken rövknullas dagligen, och de/vi drar ner byxorna självmant. Det finns inte ett uns av självrespekt, organisering, intelligens eller rationalitet kvar i det svenska folkslaget. Du kan inte applicera våra förfäders goda egenskaper på nutidens svaga svenskar. Tyvärr.

Jag önskar att du hade rätt, men det vore självbedrägeri att hålla med det du säger.
2019-09-06, 20:35
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tor7
Helt rätt. Det är mellanperioden, sedan kommer nästa period där de ledande muslimska politikerna omhändertar svenskarnas bostäder, ägodelar samt döttrar. Det är de facto ett folkutbyte detta!

Nej Sverige kommer att vara segregerat, där muslimerna finns kommer inga svenska bostäder eller svenska döttrar att finnas. Där svenskarna finns kommer muslimerna stängas ute. Där kommer de även få tampas med syrianer och de kommer bråka inbördes mellan Shia och Sunni, mellan araber, turkar, kurder och somalier.
2019-09-06, 20:58
Medlem
Tor7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernAngel
Nej Sverige kommer att vara segregerat, där muslimerna finns kommer inga svenska bostäder eller svenska döttrar att finnas. Där svenskarna finns kommer muslimerna stängas ute. Där kommer de även få tampas med syrianer och de kommer bråka inbördes mellan Shia och Sunni, mellan araber, turkar, kurder och somalier.

Vi får hoppas att blir så. Var och en för sig som i alla mångkulturella samhällen genom historien. Då är möjligen en liten del av sverige fortfarande svenskt åtminstone. Då måste vi dock komma ifrån samhällskontraktet, att vi ska behöva betala för skiten. Kan gå om vi får kapa våra områden från regimen och skapa egen polis och militär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in