Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
Är Karin alltså någon slags parkbänksalkoholist, eftersom hon sedan flera år saknar fast adress utan står skriven hos sitt ex?
Mycket underlig historia det här.
Kvinnan har det gott ställt. Saknar inte alls fast adress. Däremot vittnas det om ett utbrett alkoholmissbruk på bland annat diverse restauranger (se tidigare domar). Folkbokföringen i den tidigare gemensamma bostaden verkar vara del av hennes allmänna illvillighet i vårdnadstvisten.
Citat:
Ursprungligen postat av
B.R.Donut
Det verkar som Arboga-kvinnan snart får sällskap på anstalten.
Anstiftan till mord borde väl ge åtminstone 8-10 år eller?
Citat:
Ursprungligen postat av
derfilo999
Gissar på minst 14 år.
Inte för Johanna Piper.
Citat:
Ursprungligen postat av
B.R.Donut
Du verkar hysa ett stort hat till kvinnan som kan vara MGM. Har du blivit dömd i hovrätten när hon varit domare? Eller har hon bitit dig i axeln vid något tillfälle mån tro?
Kan vara MGM? Hon är redan bokförd som
misstänkt gärningsperson/gärningskvinna/gärningsman.
Jag är aldrig dömd i Hovrätten... Men kan mycket väl ha blivit biten någon gång, kanske av K*rin? Dock är jag inte målsägande i det målet när hon blev friad från ett bett i armen på HOL:s kamrat.
Framförallt upprör det mig att jag fått information om att hon
försökt att mörda sina barns pappa när han skulle till jobbet i morse. Jag kan inte säga att jag hatar henne, men jag ogillar starkt hennes metoder i denna historia, och samhällets oförmåga att stävja denna typ av simpel brottslighet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Picasso2
Hjärnblödningen är ännu inte bekräftad så vitt jag vet. Hade den blivit bekräftat hade det förklarat en del. Kom galenskapen efter den i så fall? Jag har många frågor där.
Citat:
Ursprungligen postat av
Florman
INGET som talar FÖR?
Att i fler års tid stalka sin exman är allt annat än en stabil personlighet.
HOL har berättat om ett märkligt och obehagligt beteende som går många år tillbaka i tiden.