2019-09-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av El-Strutso
Jag vet hur de gick till ang Anna Lindh. Vi jobbade hela den dagen natten o dagen efter så vi fick bra med info. Ingenstans sas det om att hon var hjärndöd då.

Ang detta fall så tycker ja de är bra att sjukhuset inte säger mera.

Om du arbetade på KS den natten, så antar jag att du förstår begreppet 'hjärndöd' och att ingen ställde den diagnosen formellt utan bara vid midnatt meddelade att operationen avslutats och att "läget är stabilt". Sen inväntade man maken och barnen från Linköping för att informera dem, och senare statsministern om dödsfallet. Man drog självklart inte igång en utredning för att fastställa 'hjärndöd'.

Jag hoppas verkligen att HOL överlever och kan återhämta sig efter den här attacken och att "stabilt" bara innebär att han slumrar på postop. Det är totalt galet om en skilsmässa och vårdnadstvist ska sluta så här.
Citera
2019-09-06, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Det är inget som talar varken för eller emot nån personlighetsstörning som du hävdar. Det lär vi få se framöver. Dina analyser visar bara att du inte har en susning om nånting alls.

Det råkar vara precis tvärtemot det du säger. Vilket samtliga mina inlägg och den information jag samlat in påvisar. Istället för att agera provocerande mot mig så borde du ta till dig det jag skriver.

Jag förstår inte din ansats till att skapa en motsättning när vi uppenbarligen samlas i denna tråd för att dela med oss av fakta och inte en massa uppdiktade historier.

För mig började inte denna historia idag. Sorgligt nog har inte HOL förstått allvaret i sin situation. Och likt fallet med Johanna Piper så kan nog L*lja gå relativt fri.
Senast redigerad av 232323 2019-09-06 kl. 19:20.
Citera
2019-09-06, 19:08
Medlem
Ingen som hittat en bild på MGM?
Citera
2019-09-06, 19:08
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Citronita
Undrar jag också. Aldrig hört talas om honom förrän idag.
Som nämts flera gånger i tråden, bl.a. att han initsialt försvarade ASAP Rocky som sen bytte ut honom.
Citera
2019-09-06, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Det vore bra det. Då hinner hon avgiftas och bli religiös.
Nu lugnar vi ner oss! Ingen vet ännu vem som är illdådaren. Det kan mycket väl vara en missnöjd klient.
Citera
Medlem
Citat:

Han hade varit mer känd om Asap Rocky inte bytt ut honom som försvarsadvokat. Enligt tråden är Henrik kass på engelska och det gillade inte Asap Rocky.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Du har helt fel. Den här tråden är unik så till vida att en hel drös människor så snabbt kommit in i tråden och säger sig besitta olika slags information om familjen och det mesta verkar samstämmigt. Karin är sedan några år galen och alkoholiserad och har eventuellt fått en hjärnblödning. Där till är hon rik som ett troll. Ser ingen som skriver att Karin är en helt normal dam, eller ens ganska normal.
Hjärnblödningen är ännu inte bekräftad så vitt jag vet. Hade den blivit bekräftat hade det förklarat en del. Kom galenskapen efter den i så fall? Jag har många frågor där.
Citera
2019-09-06, 19:10
Medlem
Bild på "Kvinnan som greps har varit högt uppsatt jurist och har en koppling till advokaten."

Bild: https://d.cdn-expressen.se/images/94/91/9491adf80c8a43c9961551a8e6490546/annan/640@60.jpg

Går det att avpixla bilden?

https://www.expressen.se/nyheter/krim/uppgifter-om-skottlossning-i-centrala-stockholm1/
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av VincentLel
Vad är advokaten känd för?
han blev sparkad av asap rocky pga att han ville försvara honom trots bristfällig engelska, detta var han känd för innan numera e han känd för att han fick en kula i huvudet

källa

https://www.tmz.com/2019/09/06/asap-rocky-swedish-lawyer-shot-ambush/
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Varför skulle HOL behöva en försvarare?

Läs vad jag skriver innan du kommenterar.
Citera
2019-09-06, 19:12
Medlem
Jag uppfattar inte exfrun som galen, min uppfattning är tvärtom att hon är en smart och trevlig person full av humor och livslust. Hon hade gått vidare och träffat en man som är i 60års åldern.
Senast redigerad av Efternamn08 2019-09-06 kl. 19:17.
Citera
2019-09-06, 19:14
Medlem
VincentLels avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Luzern
han blev sparkad av asap rocky pga att han ville försvara honom trots bristfällig engelska, detta var han känd för innan numera e han känd för att han fick en kula i huvudet

källa

https://www.tmz.com/2019/09/06/asap-rocky-swedish-lawyer-shot-ambush/

Jävlar vad sjukt. Tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in