2019-09-05, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Nänänänä!!! Nu j*vlar försöker du slingra dig - igen! Du har visst förnekat all kännedom om BW! Du har så många gånger blivit ansatt om just detta och du har förnekat det varje gång. Hur j*vla fräck får man vara? Men nu - nu när det hettar till på riktigt - försöker du rädda dig. Sällan!

Sorry Ugglan!

Hur du än tar i kommer sanning vara sanning.
Nej, jag känner inte BW.
Men som i en liten stad kan man känna till många utan att känna någon.
Citera
2019-09-05, 23:01
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Sorry Ugglan!

Hur du än tar i kommer sanning vara sanning.
Nej, jag känner inte BW.
Men som i en liten stad kan man känna till många utan att känna någon.

Nu kom nästa slingring. Det har aldrig varit tal om att du nödvändigtvis måste ha känt BW - frågan har hela tiden varit om du har känt till honom och det har du förnekat. Badboy (se nedan) hävdar till och med att du kände BW. Försök inte.
Senast redigerad av Ugglan. 2019-09-05 kl. 23:08.
Citera
2019-09-05, 23:03
Medlem
Ugglan.s avatar
Ursprungligen postat av Jourhavande
Hur väl känner du till initialerna BW PR BB samt MR.

Svar:

Citat:
BW, har återkommit här på tråden...och vid namn, det andra har jag ingen koll på...

.

Citat:
Ursprungligen postat av Badboy rider
Måste säga att det var ett kort och koncist svar.

HUR väl känner du BW?

Citat:
Då det funnits tveksamheter om huruvida Atervandsgrand4 är PU eller ej kan jag bekräfta att han är den han utger sig för att vara.

Jag bad honom att göra en sak som bara den rätte PU kunde göra och det har han gjort.

Citat:
Det kanske kommer...

Två frågor som varit riktade till dig i tråden tidigare, men som du då undvikt att svara på.

1. Har du eller har du ej varit hemma hos PK oavsett tidpunkt och önskat att han skall ge dig alibi för en viss tidpunkt?

2. Hur väl känner du Bj*rn W?
(Sist du svarade på detta skrev du: BW, har återkommit här på tråden...och vid namn, det andra har jag ingen koll på... jag vill påstå att du känner BW och jag undrar naturligtvis varför du svarade som du gjorde)

Ska vi börja så här?! Badboy till och med tar i med just känner!
Citera
2019-09-05, 23:08
Medlem
Citat:
Nu kom nästa slingring. Det har aldrig varit tal om att du nödvändigtvis måste ha känt BW - frågan har hela tiden varit om du har känt till honom. Försök inte.

Frågan har väll ändå varit om vi var bekanta på något sätt?

Att det har funnits en existerande BW har väll ändå inte varit frågan?

Och vad skulle saken ha för betydelse om det var någon jag visste vem det var?

BW hörde jag talas om efter 92 och innan dess finner jag det inte troligt att jag kände till honom.
Citera
2019-09-05, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jourhavande
Hur väl känner du till initialerna BW PR BB samt MR.

Svar:

Ska vi börja så här?! Badboy till och med tar i med just känner!

Bad Badboy förtydliga detta påstående. Men något sådant har aldrig skett.
Citera
2019-09-05, 23:12
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Frågan har väll ändå varit om vi var bekanta på något sätt?

Att det har funnits en existerande BW har väll ändå inte varit frågan?

Och vad skulle saken ha för betydelse om det var någon jag visste vem det var?

BW hörde jag talas om efter 92 och innan dess finner jag det inte troligt att jag kände till honom.

Kom igen!

Se mina citeringar. Kände till/kände/var bekanta - vad f*n spelar det för roll?

En existerande BW … Hur lågt kan du sjunka? Vi har hela tiden pratat om i vilken grad du kände/kände till BW!

"Och vad skulle saken ha för betydelse om det var någon jag visste vem det var?" SAKEN ÄR JU ATT DU HAR FÖRNEKAT ATT DU VET VEM BW VAR/ÄR!

Och som vanligt, samma standardsvar: "Efter 92 …" Hur många gånger har vi inte hört om "efter 92"? Du är helt rökt.
Senast redigerad av Ugglan. 2019-09-05 kl. 23:15.
Citera
2019-09-05, 23:14
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Bad Badboy förtydliga detta påstående. Men något sådant har aldrig skett.

Och passande nog raderade du det övriga. Du inser väl att Badboy VET? Du och BW visste mycket väl om varandra.
Citera
2019-09-05, 23:15
Medlem
Citat:
Kom igen!

Se mina citeringar. Kände till/kände/var bekanta - vad f*n spelar det för roll?

En existerande BW … Hur lågt kan du sjunka?

"Och vad skulle saken ha för betydelse om det var någon jag visste vem det var?" SAKEN ÄR JU ATT DU HAR FÖRNEKAT ATT DU VET VEM BW VAR/ÄR!

Och som vanligt, samma standardsvar: "Efter 92 …" Hur många gånger har vi inte hört om "efter 92"? Du är helt rökt.

Precis, jag vet inte vem BW är! Fullt möjligt att vi vid något tillfälle varit på samma fest som påstås. Tja, mer än så är det inte!
Citera
2019-09-05, 23:17
Medlem
Citat:
Och passande nog raderade du det övriga. Du inser väl att Badboy VET? Du och BW visste mycket väl om varandra.

Det skall bli spännande att höra!
Citera
2019-09-05, 23:17
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Precis, jag vet inte vem BW är! Fullt möjligt att vi vid något tillfälle varit på samma fest som påstås. Tja, mer än så är det inte!

Du vet precis vem BW var och är! Jag vet det, Badboy vet det och avsändaren av PM:et vet det - han var till och med med på en av festerna - men du kommer inte att få höra ett enda ord om det eftersom jag inte vill riskera att du kommer den personen på spåren.
Senast redigerad av Ugglan. 2019-09-05 kl. 23:21.
Citera
2019-09-05, 23:21
Medlem
Citat:
Du vet precis vem BW var och är! Jag vet det, Badboy vet det och avsändaren av PM:et vet det - han var till och med med på en av festerna - men du kommer inte att få höra ett enda ord om det eftersom jag inte vill riskera att du kommer den personen på spåren.

Så när ägde dessa vetandets fester rum? Vilket år?
Citera
2019-09-05, 23:24
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Så när ägde dessa vetandets fester rum? Vilket år?

Nu försöker du igen att vinna tid - både just "tid" och spaltmeter. Du försöker nu att "splittra" pressen. Detta funkar inte. Jag har bevisat att du och BW hade koll på varandra. Nu får det vara nog med dumheterna. Du har torskat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in