2019-09-05, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ugglan.
Jag kände också lite av en avledningsmanöver, men vi kan väl ge MandysDiner en chans att svara.

Jag tycker att vi håller tempot uppe om BW i kombination med Shane och/eller PU. Jag tycker att det finns en hel drös med konstigheter om BW och hans påstådda möte med Helena samt om PK:s berättelse om PU och varför PU vägrar att kännas vid BW.

Vem/vilka har pekat ut BW och PU som bekanta/vänner om man får lov att fråga? PK är knappast att lita på oavsett.
Citera
2019-09-05, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PelleSmultron
Är det några vänner som figurerar i tråden.?

Möjligen en MO Mat*as Ols**n (om det är rätt MO). Övriga har inte nämnts i tråden.
Citera
2019-09-05, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lubbe75
Vem/vilka har pekat ut BW och PU som bekanta/vänner om man får lov att fråga? PK är knappast att lita på oavsett.

Det vore onekligen intressant att slutligen få höra ett svar på detta.
Citera
2019-09-05, 22:30
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:

Är detta något som stör dig, du som håller på KM?

Jag har hävdat att BW och PU som minst kände till varandra och Badboy rider har varit mycket tydlig om detta vid de tillfällen som han tilltalade PU under holmgången mellan PK och PU. Dessutom fick jag för längesedan ett PM som säger att BW och PU ibland var på samma fester. Räcker detta?

Nu när trycket ökar om BW och PU, tilltar också irritationen.
Citera
2019-09-05, 22:32
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Möjligen en MO Mat*as Ols**n (om det är rätt MO). Övriga har inte nämnts i tråden.

Jodå, det är fler som har nämnts i tråden. K L*rsson, U K*llgård med flera.
Citera
2019-09-05, 22:33
Medlem
Citat:

Jag har hävdat att BW och PU som minst kände till varandra och Badboy rider har varit mycket tydlig om detta vid de tillfällen som han tilltalade PU under holmgången mellan PK och PU. Dessutom fick jag för längesedan ett PM som säger att BW och PU ibland var på samma fester. Räcker detta?

Det stör mig inte ens en smula herr U och jag håller inte på någon, KM som pilot ja, men annars ingen aning. MEN: det är väl bra om vi försöker hålla oss till det som kan beläggas så gott det går tänker jag.
Citera
2019-09-05, 22:34
Medlem
Citat:
Jodå, det är fler som har nämnts i tråden. K L*rsson, U K*llgård med flera.

Men de var inte med på den grabbresa vi nu refererade till, om du inte har någon information som jag inte har!
Citera
2019-09-05, 22:36
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Det stör mig inte ens en smula herr U och jag håller inte på någon, KM som pilot ja, men annars ingen aning. MEN: det är väl bra om vi försöker hålla oss till det som kan beläggas så gott det går tänker jag.

Japp, vi är överens. Badboy riders "passningar" till PU tvivlar jag inte en sekund på, inte heller PM:et som sa att BW och PU ibland var på samma fester. Klart som f*n att de hade koll på varandra. Ett av de största misstagen som PU har gjort (och då har han ändå gjort många) är att just förneka kännedom om BW.
Citera
2019-09-05, 22:37
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Men de var inte med på den grabbresa vi nu refererade till, om du inte har någon information som jag inte har!

Aha, det var så du menade. OK, jag menade bara vilka i vänlistan som har tagits upp i tråden.
Citera
2019-09-05, 22:39
Medlem
Citat:
Aha, det var så du menade. OK, jag menade bara vilka i vänlistan som har tagits upp i tråden. :)

Förstod nästan det :)
Citera
2019-09-05, 22:47
Medlem
Citat:

Du gör en höna av en fjäder!

Att vi någon gång har vistats på någon fest är fullt möjligt och heller inget jag har förnekat. Men vidare umgänge eller bekantskap har aldrig funnit mellan BW och mig.
Så jag har inte förnekat möjligheten till att BW och jag eventuellt skulle ha vistats på någon fest tillsammans. Men kan inte själv återminnas när detta skulle ägt rum?

Detta har jag nämnt flertalet gånger i tråden!
Citera
2019-09-05, 22:51
Medlem
Ugglan.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atervandsgrand4
Du gör en höna av en fjäder!

Att vi någon gång har vistats på någon fest är fullt möjligt och heller inget jag har förnekat. Men vidare umgänge eller bekantskap har aldrig funnit mellan BW och mig.
Så jag har inte förnekat möjligheten till att BW och jag eventuellt skulle ha vistats på någon fest tillsammans. Men kan inte själv återminnas när detta skulle ägt rum?

Detta har jag nämnt flertalet gånger i tråden!

Nänänänä!!! Nu j*vlar försöker du slingra dig - igen! Du har visst förnekat all kännedom om BW! Du har så många gånger blivit ansatt om just detta och du har förnekat det varje gång. Hur j*vla fräck får man vara? Men nu - nu när det hettar till på riktigt - försöker du rädda dig. Sällan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in