Citat:
Ursprungligen postat av
Strof
I de fall jag sett där reviewers har delat upp sina konton har man gjort ett minutiöst arbete och delat upp loggarna.
Nej jag kan köpa att man inte minns exakt varje cache. Men en FTF på hemmaplan utav en myst ifrån LW mitt i Melodifestivalen minns man såklart. Och om de har problem med att tänka så hjälpte ju faktiskt LW dem på traven. Jag motsätter mig inte att de försökte logga den utan att de inte accepterade LW:s beslut. Dessutom framkommer det ju på tydlig svenska författad utav dem själva hur loggningen gick till.
Om det nu stämmer att HD loggat cachen igen efter LW:s död så är det extremt osmakligt. Håller du inte med?
Jag tror det framgår med all tydlighet att du inte har ensamrätt i frågan tillsammans med SD och HD. Nu vet läsarna utav tråden detta och då kan vi kanske återgå till att diskutera själva mordet på LW i stället.
Visst är det uppseendeväckande om det skett en "omloggning" efter mordet, men finns det något som tyder på att så skulle kunna vara fallet?
Det ska inte gå för en vanlig användare att återställa en logg, annvändaren måste i så fall skriva en ny logg eller be HQ eller annan person med behörighet att återställa loggen.
Den logg som finns nu förefaller skapad första halvan av april 2018 utifrån sin GLxxx kod och i vart fall innan HD gjorde sin loggning av LW's WIG (som har en högre GLxxx kod). Det är visserligen en ganska sen loggning av mello-mysten och antyder möjligen att en radering och omloggning i stället kan ha skett före denna tidpunkt.