Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-09-04, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
hade han haft honom o inte entouraget hade han levt ida

Den info jag fått från typ insidan är precis samma som du skriver. Jag har tänkt oxå på Tims brev när han slutade turnera. Han fokuserar på tacksamhet och broderskap med Ash och Semi. Entoruraget är bara några namn i mitten av mängder av namn. Redan där förstår man att Tim visste vilka som var mest positiva för Tims framgång och liv.
Citera
2019-09-04, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goaldigger
ne ingen fick se honom där el reda ut nått

Hört samma sak
Citera
2019-09-04, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myngel
GD fanns det något annat drama helt okänt för utomstående som bidrog till seriekraschen?

Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Tim ville tydligen stanna lite längre i Oman och sedan hoppa över Sverige och i stället åka direkt till Island, som jag har förstått det? Var det kanske planerat att bryshen skulle åka ner för de extra dagarna han stannade i Oman och använde dom de biljetter som de redan hade?

Jag har hört att Avicii AB stod för biljetterna, utanför både Tims och Klas vetskap. Blev irritation
Citera
2019-09-04, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorGerard
Bara för att klargöra. Var ash ”bra” eller ”dålig”? Jag har bilden av att han var en av dem som ville tims bästa även fast han också var seriös och driven när det kom till affärer.

Jag har hört att entouraget gjorde allt för att sanningen om hur Tim mådde skulle hållas borta från Ash och Tims päron, så de inte stoppade lyxkarusellen
Citera
2019-09-04, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Du menar alltså att det finns en bild från Oman av de brysch som åkte ner efter den 20e och att de har nån slags partymood?
Eller att de iaf inte ser sörjande ut?
Oss behöver du inte övertyga med en bild, men om bilden kommer ut (och att den kan dateras) kommer nog korthuset att rasa runt dessa individer.
Förstår din frustration och ilska men ibland är det bättre låta folk fälla sig själva.

Håller inte med, låt världen få veta hur resting sad-face strategin funkade direkt efter Tims bortgång. En bild säger mer än 1000tals spekulationer
Citera
2019-09-04, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaianzenith
Tror på det du säger att de försökte separera för egen vinning, men tror inte de fick honom att hata någon, mer misstro kanske. Han valde söka stöd i den gruppen istället för hos dem som älskade honom på riktigt och ville väl. Helt förödande 😞. Verkar som om Klas iaf var honom nära och Ash tog han ju upp kontakten med igen. Tyvärr för sent..

Jag har hört att Tim verkligen älskade sin mamma och pappa samt Semi och Ash. Kan dock funta ut att är man omgiven dygnet runt av människor som spyr galla om alla utanför klicken så blir man påverkad och det blir en identitetskris och lojalitetskonflikter som spär på ångest, särskilt om man vill vara alla till lags och är isolerad. Då är det enklare för lugnet skull att inte ta parti utan snarare undvika.
Citera
2019-09-04, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ludde9601
Håller inte med, låt världen få veta hur resting sad-face strategin funkade direkt efter Tims bortgång. En bild säger mer än 1000tals spekulationer

+1 på det 👍🏻

PS: Kul att du är tillbaka 🌟
Citera
2019-09-04, 14:16
Medlem
Jag har inte sett det här. Det är dock gamla nyheter. Det är konstigt om ingen publicerade det. Om någon har lagt ut den här tar jag bort länken senare

https://imgur.com/a/g1JhZ95
Citera
2019-09-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marimarej
Der ser ut att vara nära att brista här. Kolla hur Fricko och den andra killen i vitt (vem är det, och vem är killen i vinröd keps?) försöker skydda Tim.

https://www.youtube.com/watch?v=x78abnDKfcE

Det var 2015, han mådde nog inte så bra då?

Så sick klipp när jag kollar datumet 2 juli 2015. 3 dagar efter blev Tim förälskad enligt mina uppgifter i en vanlig Östermalmstjej och la upp först ett klipp när de satt o kolla soluppgångar på taket till Tims lägenhet som finns på Avicii insta 3juli2015 och sedan sabba SE det efter några veckor och Tim var helt knäckt la upp en deppobild 1aug2015 på Avicii om ”this world so small” SE hatade bruden och såg henne som ett hot eller nått. Sedan kommer många lyrics med orden ”stuck in the middle” eller liknande. Ibland undrar jag kring detta, om det är sant som jag hört? Bruden är skitsnygg typ modell men typ lite gammaldags nörd. Hon känner min flickvän litegrann från pluggen på Östermalm så man hörde lite direkt efter Tims död. Så jävla flashback o se tiden för klippet. Jag hörde också att Tim var arg för att någon sagt att han såg ut som en gammal gubbe med sina kryckor och Tim tyckte det var pinsamt.
Citera
2019-09-04, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitaeternaa
+1 på det 👍🏻

PS: Kul att du är tillbaka 🌟

Tack, ger lite mer nu när GD har bestämt sig för att rätt ska vara rätt <3
Citera
2019-09-04, 15:11
Medlem
zannazezzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lindalva
Jag har inte sett det här. Det är dock gamla nyheter. Det är konstigt om ingen publicerade det. Om någon har lagt ut den här tar jag bort länken senare

https://imgur.com/a/g1JhZ95

Fy fan... Såg det för ett tag sedan och kommenterade att det var respektlöst men hon blockade mig
Citera
2019-09-04, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zannazezz
Fy fan... Såg det för ett tag sedan och kommenterade att det var respektlöst men hon blockade mig

Fast in all fairness... när hon sörjde honom var det fel och folk påpekade att dom faktiskt inte var tillsammans när han gick bort och att hon bara använde hans namn. Hon gick vidare.. träffade en ny... och nu tycker folk att hon borde sörja honom längre eftersom hon älskade honom och de var ett par.

Ändå har hon aldrig påstått att de var tillsammans på slutet, hon har bara uttryckt sin sorg, uttryckt sitt sätt att gå vidare, och nu uttrycker ny kärlek. Precis så som livet fungerar för alla.

Hur hon än gör får hon ju skit. Vem som helst hade till slut lackat och vässat klorna i det läget.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in