2019-09-04, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siddhartagautama
Sex?
Jag önskar bara att det fanns en kvinna i världshistorien som inte ser män som en jävla attiralj att visa upp och tävla mot andra på själadödandd sociala evenemang.
En kvinna som inte börjar bläddra i kontaktlistan så fort man gjort något icke tillfredställande.
Alltså jag tror inte att du pratar om mig. Ingen av de senaste killarna har varit mycket att visa upp. Jag föredrar genuina relationer framför status.

Något icke tillfredsställande såsom att inte vara seriös själv kanske?
Citera
2019-09-04, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av racingteck
det är verkligen synd att du har den synen på män , du har säkert anledning för det du just tycker ,
men det är bara sorgligt att du råkat få de erfarenheterna under ditt liv
Äh.

Men allvarligt talat. När bör man gå till läkaren? Mår illa och sånt. Äter en medicin jag fått blödningar av förr, vilket är lite allvarligare biverkning. Nu verkar min mage blöda. Kanske har jag bara ätit för mycket vitamin/mineral tillskott eller fått i mig lite för mycket järn då. Hur tusan ska man veta?

Magsår ger väl smärta i magen?
Citera
2019-09-04, 11:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av makullerad
Äh.

Men allvarligt talat. När bör man gå till läkaren? Mår illa och sånt. Äter en medicin jag fått blödningar av förr, vilket är lite allvarligare biverkning. Nu verkar min mage blöda. Kanske har jag bara ätit för mycket vitamin/mineral tillskott eller fått i mig lite för mycket järn då. Hur tusan ska man veta?

Magsår ger väl smärta i magen?

ja magsår ger ofta väldig smärta i mage och att man inte kan behålla maten längre tider

tycker du ska söka NU !!! , för människor dör av magsår i detta land än i dag , kommer du in för sent så kan sjukvården inte göra nått , så på med skona nu och ta dej till akuten , även överdriv lite
så tar de dej på allvar och du får bra hjälp . . . NU !!!
Citera
2019-09-04, 12:01
Bannlyst
Citat:
Alltså jag tror inte att du pratar om mig. Ingen av de senaste killarna har varit mycket att visa upp. Jag föredrar genuina relationer framför status.

Något icke tillfredsställande såsom att inte vara seriös själv kanske?
jo jag pratar med dig.

Nej något icke tillfredställande i stil med
”jag har legat med så många mer än dig, nu påminner ditt beteende mig om krille som jag knullade förra veckan och om du inte skärper dig så drar jag o knullar krille nu”

Jag skulle aldrig inleda något seriöst
med någon om jag inte var seriös
själv. Jag leker inte med andras känslor även om jag vet att jag har övertag.
Tyvärr tänker inte alla så
Citera
2019-09-04, 12:06
Medlem
Citat:
jo jag pratar med dig.

Nej något icke tillfredställande i stil med
”jag har legat med så många mer än dig, nu påminner ditt beteende mig om krille som jag knullade förra veckan och om du inte skärper dig så drar jag o knullar krille nu”

Jag skulle aldrig inleda något seriöst
med någon om jag inte var seriös
själv. Jag leker inte med andras känslor även om jag vet att jag har övertag.
Tyvärr tänker inte alla så
Vad fan snackar du om? Du vet ingenting om mina relationer. Dessutom kan det gå en månad ibland men ofta ett år eller tre mellan det att jag ens försöker dejta.

Jag leker inte heller med känslor och jag vet att jag har övertaget till skillnad från killarna som tror det och därmed försöker spela mig. Att det inte fungerar, är deras eget fel. Förra killen hade kunnat skött sig om han velat något. Mina varningar är inte facit att gå efter utan de talar om vad jag inte gillar för beteenden. Säger jag att jag kastar oseriösa män, så kastar jag dem sedan också. Jag skojar inte så valet gör killen själv.
Citera
2019-09-04, 12:12
Medlem
Citat:
ja magsår ger ofta väldig smärta i mage och att man inte kan behålla maten längre tider

tycker du ska söka NU !!! , för människor dör av magsår i detta land än i dag , kommer du in för sent så kan sjukvården inte göra nått , så på med skona nu och ta dej till akuten , även överdriv lite
så tar de dej på allvar och du får bra hjälp . . . NU !!!
Tack snälla ❤ men jag har inte ont direkt i magen. Men halsen känns som en klump. Tror däremot inte att jag är döende och därför jag undrar. Svårt att veta när man behöver gå till läkaren. Jag äter lägsta dos på medicinen och har ätit den tidigare efter blödningar. Men organsvikt lät inte som en lattjo biverkning. Något jag tvivlar på att jag har.
Citera
2019-09-04, 12:18
Bannlyst
Citat:
Tack snälla ❤ men jag har inte ont direkt i magen. Men halsen känns som en klump. Tror däremot inte att jag är döende och därför jag undrar. Svårt att veta när man behöver gå till läkaren. Jag äter lägsta dos på medicinen och har ätit den tidigare efter blödningar. Men organsvikt lät inte som en lattjo biverkning. Något jag tvivlar på att jag har.

organsvikt tar de reda på i ett naffs , några blodprov så vet de .

halsen kan vara vanlig förkylning .

du har inge OMEPRAZOL hemma du kan ta , det lugnar magen en hel del .

men det är blod som du måste lyssna på , nått är fel då !!! lyssna på kroppens signaler och på med skona
Citera
2019-09-04, 12:22
Bannlyst
Citat:
Vad fan snackar du om? Du vet ingenting om mina relationer. Dessutom kan det gå en månad ibland men ofta ett år eller tre mellan det att jag ens försöker dejta.

Jag leker inte heller med känslor och jag vet att jag har övertaget till skillnad från killarna som tror det och därmed försöker spela mig. Att det inte fungerar, är deras eget fel. Förra killen hade kunnat skött sig om han velat något. Mina varningar är inte facit att gå efter utan de talar om vad jag inte gillar för beteenden. Säger jag att jag kastar oseriösa män, så kastar jag dem sedan också. Jag skojar inte så valet gör killen själv.

Vad ska du bli sur nu över det var ju du som började med att kalla
mig oseriös?

jag vet ingenting om dina relationer jag vet inte vem du är men du säger att killar bara vill ha sex jag skulle kasta
min kuk i avloppet för en brud man kan lita på.
Citera
2019-09-04, 12:24
Medlem
Citat:
organsvikt tar de reda på i ett naffs , några blodprov så vet de .

halsen kan vara vanlig förkylning .

du har inge OMEPRAZOL hemma du kan ta , det lugnar magen en hel del .

men det är blod som du måste lyssna på , nått är fel då !!! lyssna på kroppens signaler och på med skona
Halsen kan vara ångest. Att det är svart kan vara att jag ätit tillskott. Illamåendet vet jag inte. Funderar på om jag ska ta en halv stesolid och se om halsen släpper. Känns inte som en optimal idé dock.
Citera
2019-09-04, 12:26
Bannlyst
Citat:
Halsen kan vara ångest. Att det är svart kan vara att jag ätit tillskott. Illamåendet vet jag inte. Funderar på om jag ska ta en halv stesolid och se om halsen släpper. Känns inte som en optimal idé dock.
har du ätit blodpudding nyligen?
Citera
2019-09-04, 12:27
Medlem
Citat:
Vad ska du bli sur nu över det var ju du som började med att kalla
mig oseriös?

jag vet ingenting om dina relationer jag vet inte vem du är men du säger att killar bara vill ha sex jag skulle kasta
min kuk i avloppet för en brud man kan lita på.
Jaha. Nej jag vet inte. Killar påstår jämt att de är seriösa men omedelbart om de får något tillfälle så är de inte det sedan. Sen när de förstört kommer de tillbaka. Så ska man dribbla ett tag till man inte orkar med dem mer. Har en gräns på omkring 5-6 veckor med vad jag orkar med hur de svänger och sedan gnäller om allt.
Citera
2019-09-04, 12:29
Medlem
Citat:
har du ätit blodpudding nyligen?
Nej jag har rasat i vikt och precis börjat tvinga i mig mat igen. Med det har jag även börjat äta tillskott eftersom jag inte mådde bra i bollen när jag upptäckte att jag tappat 8 kilo på kort tid. Hoppas på att det är tillskott som jäklas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in