2019-09-03, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnrl.Clstr
Jo, hemskt naturligtvis, särskilt om han inte (längre) var aktiv utan "pensionerad" från skiten och bara släkt... Men hur tänker du med "försvinna" och "knappast något att utreda"?

Jo, han är ju ökänd för tidigare avoidarbeteende när det osat katt och ett förvar kan kanske ses som ett strategiskt karriärval för vederbörande...
Hur menar du? Har dummle undvikit någon konflikt menar du?
Citera
2019-09-03, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Hur menar du? Har dummle undvikit någon konflikt menar du?

Tänkte på de som släpps ur shottas, poy ayye farre yasin jaffar? 5st.
Och vi har även shifty som rappar på engelska, och tänkte lite på 24k killen med rasta flätor? Inte sett på extremt länge sitter han kanske? Han rappar ju shottas osånt i sina texter.
Citera
2019-09-03, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tänkte på de som släpps ur shottas, poy ayye farre yasin jaffar? 5st.
Och vi har även shifty som rappar på engelska, och tänkte lite på 24k killen med rasta flätor? Inte sett på extremt länge sitter han kanske? Han rappar ju shottas osånt i sina texter.
Jaha du menar att Dummle tar ett "taktiskt straff" för o slippa va ensam med spiringisar mot hela shottaz typ? Men har de hänt förut att Dumle duckat en konflikt? Han i 24k med rastaflätor heter Casey eller något sådant tror jag... har dock för mig att han är äldre
Citera
2019-09-03, 11:58
Medlem
Citat:
Jaha du menar att Dummle tar ett "taktiskt straff" för o slippa va ensam med spiringisar mot hela shottaz typ? Men har de hänt förut att Dumle duckat en konflikt? Han i 24k med rastaflätor heter Casey eller något sådant tror jag... har dock för mig att han är äldre

Han i 24k heter Acey och han har typ inget med den här konflikten att göra
Citera
2019-09-03, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Han i 24k heter Acey och han har typ inget med den här konflikten att göra

Nej med denna konflikten kanske inte, mrn min fråga var egentligen vart är acey nånstans idag vad gör han?
Du som verkar kunna en del om honom kanske vet vart han håller hus om.han sitter eller backat från det kriminella?
Citera
2019-09-03, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Nej med denna konflikten kanske inte, mrn min fråga var egentligen vart är acey nånstans idag vad gör han?
Du som verkar kunna en del om honom kanske vet vart han håller hus om.han sitter eller backat från det kriminella?

Han håller säkert lågprofil har inte sett honom på länge vet inte om han är med i någon konflikt själv men han är definitivt markerad. Vissa av hans polare är med i konflikten och är rätt nära några Shottaz grabbar.
Citera
2019-09-03, 13:36
Medlem
Citat:
Han håller säkert lågprofil har inte sett honom på länge vet inte om han är med i någon konflikt själv men han är definitivt markerad. Vissa av hans polare är med i konflikten och är rätt nära några Shottaz grabbar.
Hört att han var ledare till någon fritids eller något liknande.
Citera
2019-09-03, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
menar du fritidsledare? alltså jobbar på fritids
Citera
2019-09-03, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ze123
menar du fritidsledare? alltså jobbar på fritids
Något sånt
Citera
2019-09-03, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Vet inte riktigt men som sagt så håller han lågprofil och han har inte rappat på ett tag, önska bara han släppte den där guldrabb serien han hade påväg.
Citera
2019-09-03, 14:42
Medlem
Citat:
Dumle är känd för att vara en liten fitta som springer när vattnet blir hett
Citera
2019-09-03, 16:54
Medlem
Citat:
Dumle är känd för att vara en liten fitta som springer när vattnet blir hett
Okej taack för info, vet du varför DP då velat ha med honom i " gänget" dvs duge han till något annat? kontakter osv?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in