2019-09-03, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Tänkte på de som släpps ur shottas, poy ayye farre yasin jaffar? 5st.
Och vi har även shifty som rappar på engelska, och tänkte lite på 24k killen med rasta flätor? Inte sett på extremt länge sitter han kanske? Han rappar ju shottas osånt i sina texter.
p0y sitter inte inne han håller bara låg profil
Citera
2019-09-03, 18:47
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knorr.djungle
Nej med denna konflikten kanske inte, mrn min fråga var egentligen vart är acey nånstans idag vad gör han?
Du som verkar kunna en del om honom kanske vet vart han håller hus om.han sitter eller backat från det kriminella?

Hört att Acey sitter för människorov.
Citera
2019-09-04, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenalina23
Okej taack för info, vet du varför DP då velat ha med honom i " gänget" dvs duge han till något annat? kontakter osv?
Han är precis som Sadka (han som blev misshandlad) både Sadka och Dumle var vänner med DP innan konflikten men de valde DP's sida Sadka gjorde det eftersom han hade förlorat sin nära vän Maslah vet inte om Dumle kände Maslah men Dumle hängde mycket med Sadka 2016-2017 båda var springisar Dumle har levlat upp sig lite nu men han var en riktig tönt i 2017 och han är det fortfarande
Citera
2019-09-04, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akhimantlaren
Han är precis som Sadka (han som blev misshandlad) både Sadka och Dumle var vänner med DP innan konflikten men de valde DP's sida Sadka gjorde det eftersom han hade förlorat sin nära vän Maslah vet inte om Dumle kände Maslah men Dumle hängde mycket med Sadka 2016-2017 båda var springisar Dumle har levlat upp sig lite nu men han var en riktig tönt i 2017 och han är det fortfarande
Okej tack för info! Men dumle har han varit inblandad i någon annan skjutningen förutom denna(eventuellt) på Rozh? På vilket sätt har han levlat upp sig?
Citera
2019-09-04, 08:07
Medlem
Citat:
Okej tack för info! Men dumle har han varit inblandad i någon annan skjutningen förutom denna(eventuellt) på Rozh? På vilket sätt har han levlat upp sig?
Nej han har inte vart ibland i någon annan skjutning. När jag sa att han har levlat upp sig så menade jag att han inte är springis längre som han och Sadka brukade vara. Dumle är med i självaste ligan fast Sadka ligger risigt till då både Shottaz och DP är efter honom.
Citera
2019-09-04, 09:48
Medlem
Citat:
Nej han har inte vart ibland i någon annan skjutning. När jag sa att han har levlat upp sig så menade jag att han inte är springis längre som han och Sadka brukade vara. Dumle är med i självaste ligan fast Sadka ligger risigt till då både Shottaz och DP är efter honom.
Jaha okej tack för info! Hur kommer det sig att DP är efter Sadka? och vilka i DP just nu?
Citera
2019-09-04, 10:10
Medlem
Citat:
Jaha okej tack för info! Hur kommer det sig att DP är efter Sadka? och vilka i DP just nu?
Hela DP är efter Sadka det sägs att det va han som sålde ut sin vän Karrar som var nära vän till DP, Sadka flydde utomlands efter mordet på Karrar.
Citera
2019-09-04, 10:19
Medlem
Citat:
Hela DP är efter Sadka det sägs att det va han som sålde ut sin vän Karrar som var nära vän till DP, Sadka flydde utomlands efter mordet på Karrar.
Men då måste de ha varit efter honom ganska länge, eller fick de veta detta senare? jag trodde de va pejps som sålt karrar? Elller var de pejps o yas*n som sköt honom?
Citera
2019-09-04, 12:12
Medlem
Citat:
Men då måste de ha varit efter honom ganska länge, eller fick de veta detta senare? jag trodde de va pejps som sålt karrar? Elller var de pejps o yas*n som sköt honom?
Har hört tre olika historier om den här händelsen men den med att Sadka låter mest trovärdig då han flydde från Sverige helt och hållet och att DP är efter honom.
Citera
2019-09-04, 12:13
Medlem
Citat:
Men Pejps var på plats när man sköt Karrar de satt i samma bil så det är möjligt att han gowade honom
Citera
2019-09-04, 12:15
Medlem
Citat:
Glömde säga att jag tror att DP fick reda på det efter ett tag för att Sadka lämnade landet spontant och det var hans prime (den tiden han hängde med de och de hade hans rygg som mest)
Citera
2019-09-04, 13:42
Medlem
Citat:
Glömde säga att jag tror att DP fick reda på det efter ett tag för att Sadka lämnade landet spontant och det var hans prime (den tiden han hängde med de och de hade hans rygg som mest)
Okej tack för info! Stämmer det att man tror att Yas*n var en av de som sköt? eller vilka tror man sköt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in