Jaha, en Abbe till, utöver CPH *brah*m *bdul-K*der Vilken knarkhärva var detta? Den gamla vanliga "25kilo"? Annars, finns det någon separat tråd eller FUP?
Intressant namn... Påminner ju lite om CPH kändisen Makelele/Makkan, *bdir*hm*n Moh*mmed *li... som ju är allt annat än springis...
Tänkte på en sak. Den killen som överlevde i Danmark som var med G och F, vet vi vem denna killen är?
Har han inte sålt ut sina grabbar så sitter han ju på god info och har berättat för Jaffar och Yasin osv vilka de var och därefter kommer hämnden?
Jo, honom har det ju varit så tyst om att han nästan fallit i glömska...
Citat:
Ursprungligen postat av hehehe5
Hoodz163 på instagram, han var offentlig men gjorde sitt konto privat för några dagar sen.
Har vi några mer specifika uppgifter om denne Instainnehavare... Om du inte vill lägga ut så PM:a gärna ;-)
Han har varit på bröllop - check. Kan han ha kavlat upp ärmana i Spånga i övrigt? Eller ville han bara hänga med när det bjöds på möjlighet att hänga på Tivoli i CPH? Någon som vet?
Ärligt talat har jag inte sett så mycket info om eller referenser till vad Gucci hann med under sitt liv heller. Utöver bröllopsfotot. Någon som vet någon FUP eller så... där han figurerar? Eller hade han lyckats hålla sig ostraffad?
Mordet på Capone bror är nog lika kall och spektakulärt som dubbelmordet på cafét. Att bara försvinna sådär, fruktansvärt. Knappt något att utreda.
Jo, hemskt naturligtvis, särskilt om han inte (längre) var aktiv utan "pensionerad" från skiten och bara släkt... Men hur tänker du med "försvinna" och "knappast något att utreda"?
Citat:
Ursprungligen postat av Dinmamma001
Dumle vill nog sitta för mord så han slipper vara ute.
Jo, han är ju ökänd för tidigare avoidarbeteende när det osat katt och ett förvar kan kanske ses som ett strategiskt karriärval för vederbörande...
Enligt mina källor ska han va ute eller kommer ut närsom
Så hade jag också uppfattat saken. Det där med frigivning är ju lite knepigt att hålla reda på, om en intagen skött sig eller inte och om därmed 2/3 kommer i fråga eller inte. Men har för mig att någon menade att Farre kom ut i juli-augusti... och att han "ligger lågt" tills de andra börjar komma ut. Ej 100%...
Och vad gäller de potentiella "fem" som ska släppas "i höst"så skulle ev P0y/Poy kunna platsa i ekvationen...
Intressant! Utgår från att de inte är släkt... Oder? Mellannamns-PM?
Någon som har mer info om denne?
Tack för svar igen! Upptäckte att jag bladat ihop och därmed stavat fel på Makkans och AZs mellan- OCH efternamn... blev samma som *bdir*hm*n Moh*mmed *li dito Förvirrande lika, eller bara förvirrad...var ordet Sorry och tack för tålamodet.
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Den fjärde är en springis som jag plockat upp i någon FUP men minns inte i vilken just nu. Förutom A heter han Moh*mmed *li.
Tror *bdir*hm*n Moh*mmed *li bl a ska ha varit misstänkt för medhjälp till mord på N*bil H*id*r 1 apr 2017 med Talang, Musse, Shobre... Någon som har mer info om denne?