2019-09-01, 23:24
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Adrias hut, finns precis i början av spelet. Startar du kampanjen så tar det nog inte ens 10 minuter innan Leah tar med dig dit. Adria själv finns i akt 5 och är utmärkt på kartan.

Jo men vartdå , akt 5 är ganska stor.
Citera
2019-09-02, 14:40
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manfred85

Googla. Det brukar jag göra när jag ska leta efter något.
Lirar du på PC eller Konsol?
Citera
2019-09-02, 15:17
Medlem
swebarbs avatar
hur rare är star of azkaranth ? känns som jag fått typ 2 på väldigt länge o nu fick jag en bra med rolls med crit change/damage o fire damage,, fire är nog det bästa o vara immun mot i nya säsongen, så många elite packs är fire.. :P

har inte lirat säsong på länge men fan redan över 500 paragon o det känns som man spelar non season även om man har lite kvar innan man tål lika mycket..
Citera
2019-09-02, 21:47
Medlem
who-s avatar
Bästa vapnet och qviver för DH? eller ska jag sikta på att ha två vapen eller en av varje om ni nu förstår vad jag menar ^^ Första gången jag lirar denna helt och hållet så jag är ordentlig noob på denna classen.
Kör seasonal.
Citera
2019-09-02, 21:48
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
hur rare är star of azkaranth ? känns som jag fått typ 2 på väldigt länge o nu fick jag en bra med rolls med crit change/damage o fire damage,, fire är nog det bästa o vara immun mot i nya säsongen, så många elite packs är fire.. :P

har inte lirat säsong på länge men fan redan över 500 paragon o det känns som man spelar non season även om man har lite kvar innan man tål lika mycket..
Jag har också kommit långt i paragon så visst är det nice
Citera
2019-09-02, 23:36
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Bästa vapnet och qviver för DH?

Du ska ha ett vapen som passar ihop med det Set du kör. Den här builden fungerar bra med den här säsongens Headrig-gift-set. Jag kör den nu men kommer nog byta till Unhallowed Essence om jag fortsätter spela.
Citera
2019-09-03, 04:16
Medlem
manfred85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av who-
Googla. Det brukar jag göra när jag ska leta efter något.
Lirar du på PC eller Konsol?

Spelar på pc just nu men ska även köpa det till ps4 tror jag , nej jag googlade efter det men kunde inte hitta , därför jag frågar.
Citera
2019-09-03, 10:50
Medlem
liddens avatar
Citat:
Spelar på pc just nu men ska även köpa det till ps4 tror jag , nej jag googlade efter det men kunde inte hitta , därför jag frågar.

Det är portalen längst till vänster på Akt 5 kartan, det är ganska långt att gå för att komma till henne. Hon är i ett eget rum så när du ser en utgång, ta den.
Citera
2019-09-03, 15:48
Medlem
who-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Du ska ha ett vapen som passar ihop med det Set du kör. Den här builden fungerar bra med den här säsongens Headrig-gift-set. Jag kör den nu men kommer nog byta till Unhallowed Essence om jag fortsätter spela.

Nice tackar för hjälpen
Citera
2019-09-04, 09:39
Medlem
Saknar att få spela detta spel igen. Tröttnar dock så fort jag börjar. Hoppas de går ut med en ny Diablo titel nu i års Blizzcon!
Citera
2019-10-06, 18:35
Medlem
Citat:

Fields of Misery . :-) Om det va Adrias hut? Varför sa nån act 5?
Svårt o hitta just där med visserligen, men jag brukar gå efter att följa stigen bara en kort bit från ingången till Fields of misery, o vid första högen med trädstockar precis där vattnet börjar så ta av till vänster. Irra lite där så hittar du det snabbt.
Ta Waypoint från New Tristram till den där kyrkogården intill misery-fältet som ligger bara till vänster. Inte waypoint till Fields of misery, då hamnar du på helt fel sida av fältet
Citera
2019-10-07, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sumtonity
Saknar att få spela detta spel igen. Tröttnar dock så fort jag börjar. Hoppas de går ut med en ny Diablo titel nu i års Blizzcon!
Senaste ryktet är att Diablo IV kommer presenteras på Blizzcon i år men vi kommer inte få se någon gameplay utan endast cinematic, men även om så är fallet kommer det i all fall dröja minst 3 år till innan spelet släppts(gissar 2022-2023)

https://www.diabloii.net/blog/comments/whats-in-store-for-diablo-at-blizzcon-2019-diablo-4-apparently
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in