Citat:
Ursprungligen postat av
Remark
Usch! Så fruktansvärt trist för dig. Mitt stora förtroende för dig kommer ingen att någonsin lyckas rubba en mm. Någon har ansett dig som en fara bl.a. just för att vi lyssnar och läser dina tänkvärda inlägg. Du har följt fallet från dag1 och är väl insatt. Du gör inte heller några övertramp så de har ej lyckats anmäla dig heller.
Så då har dom gått på dig på detta vidriga sätt
Det känns djupt kränkande! Jag vet känslan.
Hm, jag tror inte att det är riktigt på det sättet heller.
Mer vill jag inte säga, mer än att jag tror att någon annan kan ha råkat mer illa ut än jag har på detta sätt.
För min del blev det inga direkta hot, bara underliga gåtor som jag skulle lösa och som indirekt kändes obehagliga.
Jag är tacksam för ditt förtroende för mig, och jag hoppas att även andra känner så.
Jag hoppas att den/de som hotat andra i tråden på det mest hemskaste sätt som jag har hört om, får sitt straff. Det finns inget av det som jag råkat ut för som går att jämföra med det., även om jag mådde dåligt hela julen. Det är en spottstyver i jämförelse kan jag säga.
Tyvärr har väl inte bara jag drabbats av det här och det påverkar hela tråden också. Det påverkar hur man vågar yttra sig, vilka man kan lita på och jag har blivit otroligt misstänksam mot tidigare.
Jag kommer inte från att jag misstänker att det är en bläckfisk som har huvudansvaret och bläckfiskens armar har räckt långt över hela Örebro ut i Sverige genom tråden.
För mig är det ingen fara, jag har aldrig varit rädd.